Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65707 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 778
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 776

Følg bodybuilding.dk på

3 uger med Stripped Down Hypertrophy, SDHT

Udskriv emne


Post din vurdering af et program du har kørt

Tilbage til Anmeld dit træningsprogram





Så blev jeg færdig med min første omgang Stripped Down Hypertrophy.

Programmets outline kan findes her.

Den setup jeg valgte at følge var hapset fra Karl Ægs gennemgang af programmet, hvilket kan findes her.

Programstrukturen var følgende:

Dag 1
5x5 i flad bb bænk, bb rows og back squat.
10x4 i db skulderpres, wg pulldowns og leg curls.

Dag 2
5x5 i military press, cg pulldowns og dødløft.
10x4 i incline bb bænk, cable rows og leg extensions.

Jeg valgte at putte isolationsøvelser ind alterneret ml. B øvelserne, dvs. jeg skiftede ml. squat/legcurls/dødløft/leg extensions og så en isolationsøvelse. Hovedsagligt valgte jeg at fokusere på guns, men hvilket som helst weakpoint kan vælges, man skal dog være obs på ikke at tappe en given muskelgruppe for hårdt, da den jo skal være klar til næste dag.

Frekvensen har været rigtig fin, og jeg har ikke haft svært ved at ramme centeret næsten hver dag - tværtimod. Jeg har været rigtig glad for programstrukturen, skiftene mellem tunge og lette dage pr. muskelgruppe. Det har både været positivt i motivations øjemed, men så sandelig også med hypotrofi. Om det så skyldes frekvensen eller om strukturen også spiller ind, det kan jeg ikke svare på, men jeg mener dog at strukturen også har noget at sige her.

Styrkemæssigt har jeg også haft fremgang, det skal der dog følges op på efter en 7-10 dages velfortjent dekonditering - min krop trænger til det. På anden dagen var jeg typisk en anelse mærket af gårsdagens træning, mens jeg på tredjedagen overordnet set (og navnligt halvvejs igennem programmet) steg i forskellige øvelser. Igen er der en ukendt faktor i form af den mentale knivspids der hedder "i morgen er der hviledag", den har også en del at sige.

Kosten og søvnen har dog været tungen på vægtskålen; spiller de to faktorer ikke, så drop det. For mit vedkommende har jeg sovet 9 timer og stadig vågnet helt konfus om morgenen, forlangende 9 timer yderligere :lol: Jeg er ikke den store fan af powernaps, men er man god til dem, og kan man få dem inkorporeret i en ellers travl hverdag, så er det helt sikkert win.

Cardio er helt sikkert out for mit vedkommende, selvom jeg dog cykler til og fra skole ved et moderat tempo (ca. 135-140 i gennemsnitlig puls). Denne lette cardio har jeg ikke set som et problem, men jeg vil absolut fraråde at dyrke unødvendig cardio, det er for hårdt for led og muskler.
Hvad angår byture, så har jeg ikke haft det særlig let med dem under programmet. De gange jeg har fået alkohol er jeg enten:

1. Gået ud som et lys. Om jeg så drak øl eller sprut gjorde det ingen forskel.
2. Sovet og spist uregelmæssigt, og vågnet op med de værste tømmermænd og "DOMS" nogensinde.

Er man god til at holde en strict diæt dagen derpå, og generelt ikke lider meget under tømmermænd, så kan man vel sagtens tage i byen under hele programmet, men for mig har det bare været en ekstra belastning af et allerede stresset system.

Jeg synes at se en fremgang i spejlet, vægten siger lige knap 1-1½ kgs forøgelse. Navnligt arealet omkring skuldrerne og øvre bryst synes at være vokset lidt, men har ingen før/efter mål, men spejlet har nu altid været den mest troværdige dommer, i mine øjne.

Opsummeringsvis, så er jeg ganske, ganske positivt overrasket over programmet, og jeg har allerede planer om at køre det igen. De bange anelser jeg havde i starten om, at jeg ville være for uoplagt til arbejde/skole er blevet skudt af pommern til. Udover det, så er programmet en let intro til høj frekvens træning - det er hurtigt overstået. En anden meget, meget lukrativ ting ved programmet er, at man får tæsket de store basisøvelser igennem dag ind, dag ud. Min squat, dødløft og bænk er alle blevet forbedret, da man logisk nok bliver bedre til noget ved at gentage det hyppigt.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



tak for din opfølgning af programmet. Din vægtforøgelse ser super god ud =D>

Jeg har også tænkt at kører det engang.

Er det 3 ugers SDH og så en uges dekon?
The one and only Patman:)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 9. apr 2008, 20:25
Geografisk sted: Sønderborg
 
Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (62)
Kostplan: Vis kostplan



Gør det, det kan varmt anbefales.

Ja, jeg kører lige en sidste træning i morgen, og så tager jeg en syv dages træningsfri, mine quads er stadig ømme til trods for to dages offday.

Jeg tror dog også, med superkompensation in mente, at man kan tage en uges deload og så en uges dekon, hvis man skal være helt udhvilet.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har du fået nogen skader?
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er sjovt, at jeg synes at høre om mange (inklusiv mig selv), der rent faktisk får større styrkemæssige gains end hypertrofimæssige gains - til trods for, at SDH jo som navnet indikerer er et BB-program.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2761
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Æg: Nix, mine knæ er dog ømme, de føles en anelse stive, min (hvad der føles som) lattisimus dorsi er rigtig øm, og mine rear delts er også ømme.

Det er ikke den traditionelle DOMS-følelse, så jeg tolker det som at musklerne og ledene er godt brugte.

Wopper: hvordan var dine styrke- kontra massegains da?
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jaspar skrev:Wopper: hvordan var dine styrke- kontra massegains da?


Nu har jeg ikke lige tal på det, men husker det klart som om, at jeg gik godt frem styrkemæssigt uden egentlig at tage det store på..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2761
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har også lige kørt programmet, en uge før dig. Det kan man læse mere om her: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=26707&postorder=asc&start=30#p602669.

Dog var jeg lidt presset i den sidste uge, så de træningspas er ikke skrevet ind. De blev dog gennemført med stor succes.

Generelt kan det siges at jeg fik trænet samtlige pas, at jeg kørte programmet raw - dvs. uden Karl Ægs ellers glimrende redux - og at jeg opnåede væsentlige gains på både styrke- og vægtfronten.
Mine mål går jeg ikke op i, men vægten steg knap 2 kg. Derudover puttede jeg knap 10 kg på i min bænk, plus en del mere i andre øvelser.
Omgivelserne kommenterede især mine arme, som om de var vokset ret voldsomt. Selv kan jeg se størst fremgang på arme, lår og ryg. Det var faktisk lidt vildt så tit jeg fik kommentare - alle som jeg mødte undervejs kommenterede det mere eller mindre. Det har jeg godt nok ikke prøvet på et program før, selvom jeg har haft rigtig god fremgang før jeg fik en skulderskade.

Jeg var som du også nævner meget træt gennem programmet, men havde egentlig ikke de vildeste DOMS. Det får jeg dog generelt ikke. Den sidste uge var jeg virkelig mærket i leddene - særlig i begge knæ. Derudover har jeg ikke oplevet de store skavanker - kun lidt brok med min dårlige skulder, der gjorde at jeg erstattede dips med seated military press.

Alt i alt har det været et fantastisk godt og effektivt program, der taler til min store træningslyst. Nu kører jeg 10x10, hvilket jeg lige er startet på i dag.
MortenFF skrev:
Er det dig, de kalder "manden med 1 indlæg i sin log siden juli sidste år"?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 286
Tilmeldt: 14. jun 2009, 17:10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det program bliver da rost til skyerne konstant.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 274
Tilmeldt: 8. jan 2009, 14:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så er det nok fordi det er godt =)
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 1. jul 2008, 21:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Flot fremgang, Atlas. Lyder til at du har gavnet mere af programmet end mig.
Jeg tror måske, at man med fordel kunne putte flere compound øvelser ind, det må jeg prøve næste gang. Så bliver det bare spændende at se, hvad ledene siger til det ekstra stress :)

En lille side bemærkning til den biologiske tilstand. Nu er det efterhånden fire dage siden jeg færdiggjorde programmet, og nu er min krop faktisk først rigtig begyndt at værke. Mine ben syrer til af det mindste arbejde, og det er generelt for hele kroppen.

Skyldes dette noget med dual-factor princippet? Kunne være sjovt at høre et videnskabeligt belæg.

Ungen: Ja, programmet er ganske enkelt rigtig godt, navnligt fordi resultaterne ikke udebliver, og de kommer tilmed inden for tre uger - det er ganske overkommeligt. Udover det, så mætter det appetiten for træning hos træningsnarkomaner, så hvis du synes selve træningen er sjov, så vil du helt sikkert også synes om det her program.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jaspar skrev:En lille side bemærkning til den biologiske tilstand. Nu er det efterhånden fire dage siden jeg færdiggjorde programmet, og nu er min krop faktisk først rigtig begyndt at værke. Mine ben syrer til af det mindste arbejde, og det er generelt for hele kroppen.

Skyldes dette noget med dual-factor princippet? Kunne være sjovt at høre et videnskabeligt belæg.


Jeg har ikke rigtig noget videnskabelig evidens for det, men jeg vil tro, at man skal have trænet i en længere periode før man rigtig kan snakke om dual-factor princippet - men i nogen grad er det vel en form for superkompensation du oplever nu. (:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2761
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvor lang tid tager et træningspas under dette program ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4159
Tilmeldt: 17. jun 2007, 18:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det tog mig omkring 70 min.

Programmet siger dog, at det skal tage 40 min. Men så er det bestemt heller ikke plads til isolationsøvelser eller lignende supplerende.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2761
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Wopper skrev:Det tog mig omkring 70 min.

Programmet siger dog, at det skal tage 40 min. Men så er det bestemt heller ikke plads til isolationsøvelser eller lignende supplerende.


Hmm kunne være jeg skulle give mig i kast med det "rigtige" program... 40-60 minutter ville være perfekt. Så jeg kan træne om morgen når centeret åbner :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4159
Tilmeldt: 17. jun 2007, 18:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Gaxe skrev:
Wopper skrev:Det tog mig omkring 70 min.

Programmet siger dog, at det skal tage 40 min. Men så er det bestemt heller ikke plads til isolationsøvelser eller lignende supplerende.


Hmm kunne være jeg skulle give mig i kast med det "rigtige" program... 40-60 minutter ville være perfekt. Så jeg kan træne om morgen når centeret åbner :D


Det kan du sagtens. Men du skal huske på, at du så skal supersætte 6 øvelser - altså 3 sets (bare så du ikke kaster morgenmaden op igen. :wink: ).
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2761
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Wopper skrev:
Gaxe skrev:
Wopper skrev:Det tog mig omkring 70 min.

Programmet siger dog, at det skal tage 40 min. Men så er det bestemt heller ikke plads til isolationsøvelser eller lignende supplerende.


Hmm kunne være jeg skulle give mig i kast med det "rigtige" program... 40-60 minutter ville være perfekt. Så jeg kan træne om morgen når centeret åbner :D


Det kan du sagtens. Men du skal huske på, at du så skal supersætte 6 øvelser - altså 3 sets (bare så du ikke kaster morgenmaden op igen. :wink: ).


Haha en gang skal jo være den først :´)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4159
Tilmeldt: 17. jun 2007, 18:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er skam muligt at ramme de 60 minutter.

Hvis du kører A1 + A2 som alterneret, og B + dit valg af isolationsøvelse, så spildes der ingen tid.
Fx:

Et sæt bænk, et mins pause. Et sæt rows. Et mins pause. Repeat.

Et sæt squat, et mins pause. Et sæt fransk pres. Et mins pause. Repeat.

Jeg synes kun, at problemet er der hvis du vælger at kaste isolationsøvelserne ind til sidst, så tager det lidt for længe. Du kan se i min log hvordan jeg kørte isolationsøvelserne, jeg kaldte dem B2 "navn på øvelsen".

Hvis du er i bil eller andet, så skal der selvfølgelig mere tid til for at opvarme, men er du kvik med cyklen, så sparer du tid der.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jaspar skrev:Det er skam muligt at ramme de 60 minutter.

Hvis du kører A1 + A2 som alterneret, og B + dit valg af isolationsøvelse, så spildes der ingen tid.
Fx:

Et sæt bænk, et mins pause. Et sæt rows. Et mins pause. Repeat.

Et sæt squat, et mins pause. Et sæt fransk pres. Et mins pause. Repeat.

Jeg synes kun, at problemet er der hvis du vælger at kaste isolationsøvelserne ind til sidst, så tager det lidt for længe. Du kan se i min log hvordan jeg kørte isolationsøvelserne, jeg kaldte dem B2 "navn på øvelsen".

Hvis du er i bil eller andet, så skal der selvfølgelig mere tid til for at opvarme, men er du kvik med cyklen, så sparer du tid der.


Hmm om morgenen er det ikker så mange, så det burde være muligt at skifte... Tror jeg vil give det et go, når jeg lige har kørt noget fundament program først for at komme igang igen :mrgreen:

Ku være jeg bare sku tonse til centeret i løb :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4159
Tilmeldt: 17. jun 2007, 18:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Skal helt klart også prøve det. Også for at teste hvor grænsen går for hvad man kan holde til. Lyder meget som om det går til grænsen. :D :twisted:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 274
Tilmeldt: 8. jan 2009, 14:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu skriver i alle, at der har været ømme led osv. Kunne det så ikke anbefales at sørge for at få nok (sundt)fedt i den periode man kører programmet? Eller ville det ikke hjælpe?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 165
Tilmeldt: 26. jul 2008, 10:12
Geografisk sted: Aarhus
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



-MP- skrev:Nu skriver i alle, at der har været ømme led osv. Kunne det så ikke anbefales at sørge for at få nok (sundt)fedt i den periode man kører programmet? Eller ville det ikke hjælpe?


Masser af søvn + masser af mad, så burde du mindske risikoen.

BTW: Nu har jeg ikek skrevet her tidligere, men jeg fik altså ikke ømme led under programmet.
Aldrig træt af at leve i skyggen?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6361
Tilmeldt: 28. nov 2008, 09:59
 
Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Andre som har prøvet det her program? - det lyder spændende ihvertfald :D

Jeg kunne meget vel finde på at prøve dette når jeg er færdig med sin cyklus, uge 43 :8
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3200
Tilmeldt: 24. aug 2007, 05:53
Geografisk sted: KBH SV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bare giv dig i kast med det, tror sagtens du kan administrere de fysiske krav. Bare læs op på Æggets anmeldelse, den er også rigtig fin.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jaspar skrev:Bare giv dig i kast med det, tror sagtens du kan administrere de fysiske krav. Bare læs op på Æggets anmeldelse, den er også rigtig fin.


Har du et link til æggets anmeldelse? :hihi:
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3200
Tilmeldt: 24. aug 2007, 05:53
Geografisk sted: KBH SV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Malke: den ligger som nr. 2 tråd i Anmeldelse af programmer-forummet (det her forum) :wink:

viewtopic.php?f=33&t=21559
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Malke skrev:Andre som har prøvet det her program? - det lyder spændende ihvertfald :D

Jeg kunne meget vel finde på at prøve dette når jeg er færdig med sin cyklus, uge 43 :8


Jeg har ligeledes prøvet SDH tilbage i starten af marts måned 09 (se i min log her: viewtopic.php?f=21&t=2128&start=2730). Det er HELT klart det program, der har givet mig mest masse, OVERHOVEDET Kærsten spurgte mig i den 3. uge: er du ikke blevet større hen over skulderne, brystet ? :D

Simpelthen genialt!

Desuden kan træningstiden holdes, for mit vedkomne, på de 60 min. når man supersætter øvelserne. Det giver også dejlig sved på panden..

Dog måtte jeg undlade dips, grundet min dårlige skulder, hmf... :|

Jeg supplerede også op med massere af fiskeolie, udos mv. for at undgå ledskader. En fornuftig kost, kalorieoverskud samt en fornuftig søvn er ligeledes et must. Spiller det ikke, spiller programmet ikke !

Eneste minus er, at hvis du har en travl hverdag, så kan 5 træningspas på en uge virke meget stressende/uoverkommelig, hvilket er grunden til, at jeg ikke har trænet det siden.

Leger dog med ideen om at prøve det igen inden for en 14 dags tid. Dog kan jeg ikke bruge dips eller DB incline/normal bænk - det vil skulderen ikke have...

Mit øvelsesvalg dengang:

Mandag:

Gruppe 1 (5x5):
Bænkpres
BB rows
Dødløft

Gruppe 2 (4x10):
Dips
Pullups (overhåndsgreb)
Lunges

Tirsdag:

Gruppe 1 (5x5):
Dips
Pullups (overhåndsgreb)
Lunges

Gruppe 2 (4x10):
Bænkpres
BB rows
Dødløft

Torsdag:

Gruppe 1 (5x5):
DB Incline bænkpres
T-bar rows
Benpres

Gruppe 2 (4x10):
DB skulderpres
Chinup (underhåndsgreb)
DB Swing

Fredag:

Gruppe 1 (5x5):
DB skulderpres
Chinup (underhåndsgreb)
DB Swing

Gruppe 2 (4x10):
DB Incline bænkpres
BB rows - ikke mulighed for T-bar rows fredag
Squat – ikke mulighed for benpres fredag..
Sidst rettet af HAV 30. sep 2009, 18:59, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 20. jul 2005, 21:40
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det kunne egentlig være sjovt at se nogle reviews af brugere på krudt, for som vi alle vist godt kan være enige om, så er der rigtig fine gains at hente i programmet uden krudt.

Jeg synes man skal passe på med at kaste programmet ind i en travl hverdag, navnligt fordi det er ret takserende for det generele energi-niveau. Jeg kunne i hvert fald godt mærke, at mit generelle overskud svandt ind. Det er selvfølgelig individuelt, men en temmelig vigtig pointe at tage med.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det skal klart prøves! :) Har lige 2 uger tilbage af min cyklus, og så en uges dekon - så står den på SDHT!!! wup wup!

Jeg har blot to skoledage om ugen, så det burde ikke være noget problem at klemme 5 træningspas ind om ugen - pt ligger jeg på 5-7 pas om ugen. Jeg er spændt på hvor hårdt og udmattende det bliver med fullbody flere dage i streg, det bliver en fed udfordring som jeg ser frem til :D
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3200
Tilmeldt: 24. aug 2007, 05:53
Geografisk sted: KBH SV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyder helt optimalt, synes jeg. Du er meget velkommen til lige at smække øvelserne op her, er sjovt at se, hvad folk vælger at bruge. Også meget gerne hva' du kaster ind af ekstra isolationsarbejde, hvis du gør det.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2746
Tilmeldt: 5. dec 2008, 21:14
Geografisk sted: Nørrebronx
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Anmeld dit træningsprogram




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster