Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1262
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1260

Følg bodybuilding.dk på

Protein pulver uden træning?

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hej, jeg er en dreng på 16 og ønsker at begynde at træne da jeg nu har mulighed for at komme i gym, men lige for tiden har jeg ikke tid til at træne så jeg ville høre om det at spise protein pulver (morgen og aften?) ville hjælpe med at for større muskler selv uden at træne.

Tak på forhånd fra en totalt nybegynder!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. sep 2009, 06:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dine muskler vokser ved træning fordi de tilvænner sig hårdere belastning. For at vokse skal de bruge ekstra protein for at vokse.
Men de skal have noget belastning, ellers vil de ikke vokse. Du vil ikke få større muskler bare af at bruge proteinpulver. Pulveret er heller ikke noget magisk, det er det samme protein som der er i almindelig mad.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Proteinpulver er, og skal være, et TILSKUD, som folk, der f.eks. træner meget, kan bruge, for at være sikre på, at de får tilstrækkeligt med protein.

Pulveret får IKKE dine muskler til at vokse, imens du laver alt muligt andet end at træne (og selv hvis du træner, er det ikke pulveret i sig selv, der giver væksten).

Så spar dine penge, i første omgang. Når du så forhåbentlig begynder at træne, skal du først sørge for at få en god, varieret kost, og så kan du se på, om du har brug for protein-tilskud.

Læs i øvrigt nogle af de mange gode artikler her på boardet.

Good luck. =P~
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 308
Tilmeldt: 6. sep 2009, 16:02
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



tak skal i have =)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. sep 2009, 06:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har et opfølgende spørgsmål. Jeg er for en 3 ugers tid siden startet på whey, men har i denne uge ikke haft så meget tid til træning. Jeg føler lidt at jeg bare hælder det i mig uden grund?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 52
Tilmeldt: 8. aug 2009, 18:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Razzo187 skrev:Jeg har et opfølgende spørgsmål. Jeg er for en 3 ugers tid siden startet på whey, men har i denne uge ikke haft så meget tid til træning. Jeg føler lidt at jeg bare hælder det i mig uden grund?


Hej Razzo187

Du hælder det ikke ned uden grund, men hvorfor ikke spise alm. mad??? Der findes et væld af muligheder???

Bon appetit!

/Spider
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 575
Tilmeldt: 26. sep 2007, 10:45
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Razzo187 skrev:Jeg har et opfølgende spørgsmål. Jeg er for en 3 ugers tid siden startet på whey, men har i denne uge ikke haft så meget tid til træning. Jeg føler lidt at jeg bare hælder det i mig uden grund?


altså, protein pulver er jo ikke det magiske til muskler. Det afhænger af din øvrige kost om du overhovedet har brug for en shake om dagen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4159
Tilmeldt: 17. jun 2007, 18:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Spiderman skrev:
Razzo187 skrev:Jeg har et opfølgende spørgsmål. Jeg er for en 3 ugers tid siden startet på whey, men har i denne uge ikke haft så meget tid til træning. Jeg føler lidt at jeg bare hælder det i mig uden grund?


Hej Razzo187

Du hælder det ikke ned uden grund, men hvorfor ikke spise alm. mad??? Der findes et væld af muligheder???

Bon appetit!

/Spider


Jeg spiser skam også almindelig mad, men jeg har ikke adgang til måltider hele tiden. Spiser morgen, middag og aften og så et stykke frugt formiddag og eftermiddag. Disse måltider supplerer jeg så med en shake.

Jeg spiser ca efter denne plan her: http://www.bodybuilding.dk/artikler/kost-kosttilskud/diaet-eksempeloeget-muskelmasse.html
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 52
Tilmeldt: 8. aug 2009, 18:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster