Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1326
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

Cut log!

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Hej folkens. Jeg har besluttet mig for at prøve at kaste mig ud i noget af det her loggeri. Mest for ligesom hver dag at minde mig selv om at jeg er på vej hen mod et mål, så jeg ikke mister fokus.

Mål: at gå fra 83 kg til 79 kg inden d. 29 oktober 2009.

Midlet: Energiunderskud og masser af motion.

Baggrund: Jeg var ret godt tilfreds med min form her inden sommerferien, men så blev jeg syg i en uge, hvorefter jeg tog ud og sejle i tre uger. Der røg rigtig mange pilsnere ned der og der blev slet ikke spist optimalt og da slet ikke trænet. Det betød at jeg vejede et kilo mere da jeg kom hjem, men der var ingen tvivl om at jeg havde mistet en masse muskelmasse. Dvs jeg skønner at jeg måske har taget 3-4 kg fedt på. og smidt 2-3 kg muskel. Langt fra optimalt.

Motivation: D. 30 oktober 2009 er der reunion med folkeskole klassen, hvor blandt andet mik eks. kommer. Hende har jeg ikke set i 1½ år. Hun husker mig som en dreng på 108 kg med flæsk over det hele og ikke den vilde styrke. Det har jeg så tabt i det 1½ år hvilket er meget fint.

Nu gælder det bare lige prikken over i'et. Den der reunion er måske lidt et påskud for at have et mål. Synes bare at jeg var ved at blive for bulky og det gider jeg ikke. Jeg træner for at se godt ud i både kvindernes øjne og mine egne, så for mig er kæmpe kæmpe ikke målet.

Jeg tager billeder i den samme position hver aften så man kan se fremskridtet. De er ikke lige inde endnu, men det kommer de. De ligger på kameraet. Der er kun for 3 dage pt.

Håber der er nogle der følger loggen :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 28. aug 2008, 21:33
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan



Velkommen til, og håber da dit projekt lykkes :D
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 4455
Tilmeldt: 13. nov 2007, 18:16
Geografisk sted: Lørenskog, Norge
 
Træner her: Fitness World - Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Et godt og kortsigtet mål, som jeg er sikker på du nok skal nå. Giv den en skalle så du kan vise dem at du er :king: !!
Diversitet er IKKE vores styrke! Repræsentation er IKKE vigtigt!
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 378
Tilmeldt: 7. jul 2009, 20:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fedt at ens log bliver set. Mega cool :D. Jeg har lige fået lagt de første billeder ind, både i galleriet og her i tråden. De er taget d. 7/10 og viser udgangspunktet. Som i kan se er jeg ikke vildt bulky så det burde kunne ses tydeligt hvis jeg smider 4 kg.




Til andre der er på cut så kan jeg i øvrigt anbefale madital.dk til at holde styr på kalorieindtaget og forbrænding. Den er virkelig god. Den forudsiger at jeg skal have ca 750 kcal/dag i underskud. Ligger omkring 1000 - 1500 kcal/dag lige nu. Hellere starte ud lidt for hårdt :). Har lige været på druk i går. Det er noget der kan ses på kalorie regnskabet. 30% af min energi kom fra alkohol i går. Det er jo vildt. Smutter ned og sidder 1 time på kondicyklen nu. God søndag!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 28. aug 2008, 21:33
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan



Hej. Har lige været nede og træne. Dejligt træningspas. Kunne måske godt mærke at jeg manglede en smule energi pga cut men ellers succes. Vil lige dele programmet med jer.

Dette kører jeg Mandag-Onsdag-Fredag:

5min løb til lige at blive varm.
3x10 Brede chinups med 20-25 kg ekstra vægt.
3x10 Bænk 102 kg.
3x15 Dragon flags (meget strikse) evt. 30 i sidste sæt.
3x10 .. erhm aner ikke hvad de hedder. De træner lidt den samme bevægelse som barbell rows. Ligger under smithstativet på gulvet, med hælene oppe på en bænk der står udenfor smith stativet. Så har jeg 30 kg om livet og så hivet jeg mig op til stangen så brystet rører. Stangen bevæger sig ikke.
3x10 Arnold press med 27,5 kg i hver hånd.
3x10 Stående hammer curl med 27,5 kg i hver hånd.
3x10 dips med 60 kg ekstra vægt.
evt. 3x10 dødløft med 120 kg. et sted i starten af passet.
Det kommer lidt an på om jeg skal løbe. Jeg synes den udmatter mine baglår og balder så meget at det går meget ud over mit løb.

Tirsdag-Torsdag-Lørdag/Søndag:

Løb 5km eller 10 km.
evt. 3x10 Dødløft med 120kg efter løb. Så har jeg lidt længere tid til at restituere inden næste løb.
Er i øjeblikket på 23:40 på 5 km. Før sommerferien var jeg nede på ca 23:00. Så det går fremad.
Skal ud og løbe i morgen (Tirsdag). Tror det bliver 10 km. Nu må vi se :D

I dag har jeg spist:
En skål havregryn med minimælk og lidt sukker
en klap sammen rugbrød hvor der ikke er sparet på hamburgerryggen.
4 Æbler
200g Hakkedreng 3-6% fedt
2 løg
200g tomater
200g rød peber.
1xmultivitamin (må jeg hellere når jeg er på cut)
1xfiskeolie

indtaget:1.657 kcal
forbrændt: 3566 kcal
Energiunderskud: 1909 kcal
svarende til et tab på ca 266 g kropsvægt. (iflg. madital.dk)

Vægten var i morgen på 80,4 :dance: hvilket er et ret vildt tab. Regner ikke med at det er reelt og jeg må nok se at den går lidt op igen her de næste dage. :roll:

Energinevauet er lavt hvis jeg ikke spiser de rigtige ting. Spiste f.eks. noget hvidt brød til morgenmad i søndags efter byturen. Blev nødt til ikke at spise for meget resten af dagen for at holde energiunderskuddet. Der havde jeg det ad helvede til. Har det godt i dag. Har også spist fornuftigt synes jeg.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 28. aug 2008, 21:33
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan



Godaften. Sikke en god dag det har været i dag! Har godt nok sovet elendigt (for meget Coca Cola Zero inden sengetid) men jeg har ikke været vildt sulten og jeg har haft et rimeligt energinevau trods mit lave indtag. Desuden har jeg lige løbet 10,2 km på 50:24 hvilket jer er godt trilfreds med eftersom jeg ikke lige frem er den fødte løber og det er 5 måneder siden jeg sidst løb så langt.

I dag har jeg spist:
en portion havregryn med minimælk og lidt sukker
3 bananer
1 æble
2 blommer
en klapsammen med masser af hamburgerryg
200 g hakkedreng. 3-6%

Underskud: ca. 1956 kcal, hvilket er i overkanten. Tror lige at jeg napper en klapsammen hvis jeg bliver sulten senere.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 28. aug 2008, 21:33
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan



Well det er ikke blevet til meget loggeri her på det sidste. Opdagede at ingen læste den.. Men alligevel. Det er nu d. 29. og målet skulle være nået. Og det er det. Vejede 78,5 både i dag og i går!

resultat her.



 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 28. aug 2008, 21:33
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 298 gæster