Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65682 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1237
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1236

Følg bodybuilding.dk på

No Xplode

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hey drenge, har kigget på dette produkt og overvejer at give det et try, men ville lige starte med at høre om der er noget sundhedsskadeligt i det, og om det sælges/er lovligt i DK? Tænker ikke så meget på at få indlæg i hovedet om hvorvidt det IKKE virker, men blot svar på mine spørgsmål :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 134
Tilmeldt: 16. feb 2009, 09:38
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg bruger det engang imellem som preworkout, mærker ikke nogen vild effekt af det, men synes klart at min pump er bedre når jeg bruger det.

Ifølge add skulle det ikke være skadeligt.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det skulle også have en gavlig effekt på muskelvækst, har du oplevet dette? :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 134
Tilmeldt: 16. feb 2009, 09:38
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



GainX skrev:Det skulle også have en gavlig effekt på muskelvækst, har du oplevet dette? :)


Det er jo bare kreatin, koffein, nitro oxide, og nogle hurtige kulhydrater der er i, ingen af de ting udover kreatinen har en effekt på det, så nej, jeg bruger det lidt som et "pick me up" produkt til dage hvor hvor energien og motivationen ikke er helt i top.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvordan med dosering osv? :)

Og hvad med de to andre spørgsmål i mit første indlæg? Gider du tage et kig på dem?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 134
Tilmeldt: 16. feb 2009, 09:38
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



GainX skrev:Hvordan med dosering osv? :)

Og hvad med de to andre spørgsmål i mit første indlæg? Gider du tage et kig på dem?


Det har han svaret på. ADD mener ikke det er skadeligt. Og nej - det er ikke ulovligt.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Arh havde jeg lige overset - my bad. Men hvordan med dosering? :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 134
Tilmeldt: 16. feb 2009, 09:38
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



dosering: 1 scoop (ske som ligger i bøtten) til at starte med, ihvertfald de først par gange
derefter alt mellem 2-3 scoops, men ALDRIG over 3, så får du virkelig "racer" mave = N.O AssXplode.
Jeg kan dog ikke understrege hvor vigtigt det er at tage det på tom mave, det vil sige 2 timer efter et måltid, tager du det med mad i maven så vil effekten mindskes.
Personligt synes jeg det er et godt energi produkt, men alle kosttilskud virker forskelligt fra person til person
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 37
Tilmeldt: 10. aug 2009, 14:44
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg er lige begyndt med produktet og jeg er ret glad for det. Det giver ikke større guns eller vildere fysik, men giver mig kanon god energi under hele træningen. Jeg bruger 2 scoops (35g) lige før træning, men er ret ligeglad med det med "tom mave". Hvis jeg skal komme igennem min træning, så er jeg nødt til, at have mad indenbors, så jeg spiser 45 minutter før indtag af produktet.

De anbefaler, at man bruger det på ikke-træningsdage også, men det gør jeg ikke. Bruger kreatin på off-dage i stedet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 25. nov 2008, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



GainX skrev:Arh havde jeg lige overset - my bad. Men hvordan med dosering? :)


Det står på bøtten og der er stort set anvisninger samtlige steder man kan købe det. Læs ;)
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg bruger det selv på mine træningsdage. Synes det giver mig et godt pump og udholdenhed. :)
M.h.t dosering så plejer jeg at bruge 2 scoops.

Held og lykke med det...
Zara Yüksel

Træning er ingen forpligtelse, men en livsstil !
En dag uden træning, er en dag uden mening...
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 146
Tilmeldt: 26. dec 2007, 20:31
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 59.00
- Squat: 121.00
- Dødløft: 71.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



NO-boostere
Der findes indtil flere såkaldte nitrogen(II)oxid(NO)-boostere under navne som L-arginin og a-ketoglutarat. De er stoffer, som stimulerer frigivelsen af NO i blodbanen på samme måde som nitroglycerin (som i hjertemedicin), blot langsommere. NO virker karudvidende. Ideen med at bruge det er at øge blodforsyningen i muskelvæv og derved tilførslen af aminosyrer til proteinsyntese. Der er dog lige det problem at interstitiet, rummet der omgiver og adskiller muskelcellerne og blodkarrene har en højere aminosyrekoncentration end blodbanen. På baggrund af dette skulle en øget gennemblødning i princippet fjerne aminosyrer fra musklerne i stedet for tilføre dem. I litteraturen er det vist, at nogle af disse produkter kan forhindre muskeltab under svær sygdom, men der foreligger ingen dokumentation på, at det virker præstationsfremmende eller muskelopbyggende. Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.

artikler/kost-kosttilskud/traening-kosttilskud.html
Brugeravatar
Administrator
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3061
Tilmeldt: 3. mar 2005, 00:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



viewtopic.php?f=4&t=30195

Incognito: Der er faktisk kommet ihvertfald et enkelt studie som dokumenterer en ergogenisk effekt af arginin supplementering. Men de gleste der oplever et "boost" af disse tilskud oplever dem ikke på grund af argininen eller noget som helst andet relateret til NO, men på grund af det store indhold af stimulanser som vincaminer, koffein, theobromin, synephrine, taurin og sådan kunne jeg blive ved. Ingen af disse stimulanser hjælper dig kroppen med at bygge styrke eller muskelmasse. Lidt synd at folk går mere op i deres "boost" end om det er sandsynliggjort at et produkt rent faktisk kan hjælpe dem med at få større muskler....

Jeg mener dog at det er meget usandsynligt at det skulle kunne have nogen negative effekter på kredløbet. Faktisk ville jeg gætte på at det kunne gavne kredsløbet qua dets blodtrykssænkende effekt. Under alle omstændigheder er det en påstand jeg nok ville bede om noget dokumentation på
Brugeravatar
Administrator
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3061
Tilmeldt: 3. mar 2005, 00:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



essensen skrev:
GainX skrev:Hvordan med dosering osv? :)

Og hvad med de to andre spørgsmål i mit første indlæg? Gider du tage et kig på dem?


Det har han svaret på. ADD mener ikke det er skadeligt. Og nej - det er ikke ulovligt.


Det er ulovligt i DK - med mindre et firma kan løft bevisbyrden for alle de anprisninger der er hæftet på produktet. Og det er så godt som umuligt. Her i DK er reglerne nemlig sådan at man ikke må markedsføre et produkt man ikke kan bevise fungerer. Det er ikke op til myndighederne - som det er i USA - at bevise at produktet ikke fungerer. Endvidere indeholder produktet en del ekstrakter af droger som ikke er sundhedsvurderet i EU/Dk.
Brugeravatar
Administrator
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3061
Tilmeldt: 3. mar 2005, 00:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Er No-Xplode ulovligt i DK?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 25. nov 2008, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



RasmusThorup skrev:Det er ulovligt i DK

Det er det vel egentligt ikke.. I må bare ikke sælge det?
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 502
 
Indlæg: 6135
Tilmeldt: 30. sep 2007, 23:04
Geografisk sted: Svendborg
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Starpen skrev:Er No-Xplode ulovligt i DK?


Nej, kun at sælge.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 597
Tilmeldt: 17. jan 2009, 20:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



OK, nu kommer jeg lidt sent til den her thread, men forstaar jeg det rigtigt, at jeg kan tage f.eks. testosterone boosters ("pink magic" eller saadan en) og NO ind i landet fra England (hvor jeg bor) naar jeg rejser her til Danmark for at arbejde?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20. maj 2011, 09:23
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rasmus Thorup skrev:
essensen skrev:
GainX skrev:Hvordan med dosering osv? :)

Og hvad med de to andre spørgsmål i mit første indlæg? Gider du tage et kig på dem?


Det har han svaret på. ADD mener ikke det er skadeligt. Og nej - det er ikke ulovligt.


Det er ulovligt i DK - med mindre et firma kan løft bevisbyrden for alle de anprisninger der er hæftet på produktet. Og det er så godt som umuligt. Her i DK er reglerne nemlig sådan at man ikke må markedsføre et produkt man ikke kan bevise fungerer. Det er ikke op til myndighederne - som det er i USA - at bevise at produktet ikke fungerer. Endvidere indeholder produktet en del ekstrakter af droger som ikke er sundhedsvurderet i EU/Dk.

Har Sverige ikke også for kort tid siden strammet op på deres reglement omkring netop dette, hvorfor jeg ikke kan forstå at en af jeres konkurrenter stadig kan sælge produkterne? Am i wrong?

On topic: Jeg mærker ikke den store effekt af produktet, når jeg tager det på tom mave som anbefalet (2 timer efter sidste måltid). Effekten bliver sikkert mere gennemtrængende, når det ikke er det eneste, man kører på. Jeg mindes egentlig også at have fået det største "boost" sådan, inden jeg begyndte at følge vejledningen - for så efterfølgende at stoppe, og lade det stå uberørt. Nu vil jeg begynde igen :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 346
Tilmeldt: 9. maj 2011, 18:43
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jeg prøvede no-xplode uden den store virkning, efter jeg ahvde prøvet det, prøvede jeg xpand extreme, det var noget med mere skub i syntes jeg. det er meget forskelligt fra person til person :)
MR. Jensen! Is Out!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 139
Tilmeldt: 7. jan 2011, 22:15
Geografisk sted: Nordborg
 
Træner her: Klub Herkules Nordborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster