Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65666 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049570 indlæg i 100421 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 604
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 600

Følg bodybuilding.dk på

Penicillin og træning

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Hej BB.dk

Har haft en slem omgang halsbetændelse og røg derfor på Penicillin. Halsbetændelsen er snart ude af kroppen og jeg føler mig snart klar til at træne igen. Har ikke trænet i 6 dage nu.

Jeg skal tage Penicillin 3-4 dage endnu, men bliver så træt af det. Er det forsvarligt at begynde at træne igen? - eller bør jeg vente til weekenden, hvor "kuren" er færdig?

Håber I kan del ud af erfaringer - trænger til at lave lidt igen. :8
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 814
Tilmeldt: 29. apr 2007, 18:15
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitness World Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



*JJ* skrev:Hej BB.dk

Har haft en slem omgang halsbetændelse og røg derfor på Penicillin. Halsbetændelsen er snart ude af kroppen og jeg føler mig snart klar til at træne igen. Har ikke trænet i 6 dage nu.

Jeg skal tage Penicillin 3-4 dage endnu, men bliver så træt af det. Er det forsvarligt at begynde at træne igen? - eller bør jeg vente til weekenden, hvor "kuren" er færdig?

Håber I kan del ud af erfaringer - trænger til at lave lidt igen. :8



hvis dine symptomer er på vej tilbage og du føler dig frisk nok, så ville en LET omgang træning næppe skade.. :) men får hård træning kan få immunforsvaret til at dykke nok lige efter træning til en evt tilbage gang hvis man er uheldig, derfor :)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg havde lungebetændelse her for nogle måneder siden. Jeg var også på pencelin, men tog ind og trænede med samme kraft, som jeg plejede at gøre. Det resulterede i, som Mikkel Leicht nævnte, at sygdommen ramte mig hårdt igen, lå samme aften med koldsved, 40 i feber og rystede, som var jeg narkoman med abstinenser :blackeye:
Så vil råde dig til at tage en stille og rolig træning, bare for at være på den sikre side ;)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27. jul 2009, 17:06
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



KristianSonne skrev:Jeg havde lungebetændelse her for nogle måneder siden. Jeg var også på pencelin, men tog ind og trænede med samme kraft, som jeg plejede at gøre. Det resulterede i, som Mikkel Leicht nævnte, at sygdommen ramte mig hårdt igen, lå samme aften med koldsved, 40 i feber og rystede, som var jeg narkoman med abstinenser :blackeye:
Så vil råde dig til at tage en stille og rolig træning, bare for at være på den sikre side ;)



Lungebetændelse er heller ikke noget at spøge med! Jeg ville personligt have trænet hvis jeg var frisk med en form for sygdom, men ikke med lungebetændelse før den var næsten 100% og ikke hårdt overhovedet! :D u got balls! :)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster