Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65711 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1291
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1290

Følg bodybuilding.dk på

Dødløft PR (video)

Udskriv emne


Træning for styrke og eksplosivitet

Tilbage til Styrketræning





Som i kan se udfra min rekordliste, halter jeg en del efter i Dødløft og sqaut.
Dette skyldes at disse to løft først er blevet en del af mit program inde for den sidste måned, desværre.
Min idag skulle styrken alligevel testes. Nåede op på 145 kg :)

Jeg har lagt en lille video af løftet op. Det ville gøre mig glad, hvis i lige ville kommentere på teknikken i løftet, og evt. komme med konstruktiv kritik.

http://www.youtube.com/watch?v=L4hRzLAMSng

- Og ja, jeg giver lyd fra mig når jeg løfter tungt! :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 299
Tilmeldt: 16. nov 2009, 23:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Udover en LANG LANG liste med fejl, så læs lithiums indlæg.

Og lav en log til disse ting - det er det den er der for :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 521
Tilmeldt: 29. nov 2009, 02:10
Geografisk sted: Hillerød
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lithium skrev:Du skal arbejde meget med din teknik på lavere kg
Du skal have nogle andre sko

Du skal arbejde med dit spænd, din startposition og indledende "usikre" manøvrer

Du skal have "hands on" vejledning hvis det skal blive godt :wink: Find en SL eller VL klub eller en kompetent coach


Hold da op en lang række fejl. Det havde jeg ikke regnet med.
Men når jeg ser folk herinde fra fx. så er der folk som kun bænker måske 90 kg, og så dødløfter 150 kg. Er det simpelthen teknikken der gør sig gældende dér?
For jeg var da helt ude på bristepunktet da jeg skulle løfte 145.. :S
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 299
Tilmeldt: 16. nov 2009, 23:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 277
Tilmeldt: 14. jun 2007, 18:26
Geografisk sted: Aarhus/Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



balder skrev:http://www.youtube.com/watch?v=XpXk4gAAMG4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=3J7vaHwBpwM&NR=1

Så længe det ikke ser sådan her ud :D

Ser dælme heller ikke sundt ud..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 299
Tilmeldt: 16. nov 2009, 23:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lithium skrev:
kaspeeer skrev:
Lithium skrev:Du skal arbejde meget med din teknik på lavere kg
Du skal have nogle andre sko

Du skal arbejde med dit spænd, din startposition og indledende "usikre" manøvrer

Du skal have "hands on" vejledning hvis det skal blive godt :wink: Find en SL eller VL klub eller en kompetent coach


Hold da op en lang række fejl. Det havde jeg ikke regnet med.
Men når jeg ser folk herinde fra fx. så er der folk som kun bænker måske 90 kg, og så dødløfter 150 kg. Er det simpelthen teknikken der gør sig gældende dér?
For jeg var da helt ude på bristepunktet da jeg skulle løfte 145.. :S


Dine ben og din ryg indeholder lang større potentiale til at udvikle kraft end dine skuldre bryst og arme. Derfor er det på ingen måde unormalt at dødløfte langt langt mere end hvad man kan bænke. Det hører også til de extremt sjældne undtagelser at folk kan squatte mere end hvad de kan dødløfte.

Alle kan "krane" fornuftige kg op og hurtigt blive stærke i dødløft. Kunsten er at gøre det med god teknik, det betyder flere kg i sidste ende og en meget længere karriere. Den måde du løfter på nu er forbundet med ret stor risiko for skader.
Det er klart din teknik er lort hvis du ingen instruktion har fået og kun har trænet løftet kort tid.
Som sagt få en kompetent person til at vise dig korrekt dødløft-teknik, jo før jo bedre. Jo flere dårlige løft du laver nu jo længere tid tager det at få lavet det om.


Tak for svaret. Jeg må se at få gjort noget ved det. Skulle nødig ende ud med skader ..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 299
Tilmeldt: 16. nov 2009, 23:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



de andre har nævnt teknikken, jeg vil nævne den største fejl af dem alle! du brøler som en tøs!! brøl dog ordenligt :D det er den vigtigste del af at løfte vægte :dance:
Min styrkeliste er all raw.

"There will always be a sore spot. If you wait till you feel good with no aches or pains to train, you will never be here." - John Broz
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2698
Tilmeldt: 29. mar 2008, 23:10
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: AK Frem
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



5teensig skrev:de andre har nævnt teknikken, jeg vil nævne den største fejl af dem alle! du brøler som en tøs!! brøl dog ordenligt :D det er den vigtigste del af at løfte vægte :dance:


Det er et motionscenter, hvor størstedelen af gæsterne af pensionister!! :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 299
Tilmeldt: 16. nov 2009, 23:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



balder skrev:http://www.youtube.com/watch?v=XpXk4gAAMG4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=3J7vaHwBpwM&NR=1

Så længe det ikke ser sådan her ud :D


Hold da op nogle fjolser! Godt at det ikke er min ryg :shock:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 58
Tilmeldt: 14. nov 2009, 15:48
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sundance skrev:
balder skrev:http://www.youtube.com/watch?v=XpXk4gAAMG4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=3J7vaHwBpwM&NR=1

Så længe det ikke ser sådan her ud :D


Hold da op nogle fjolser! Godt at det ikke er min ryg :shock:


Ikke for at være en røvslikker, men Claus Ris har opnået mere inden for fitness og bodybuilding som ralativ ung end 99.99 % af alle herinde nogensinde kommer til. Så fjols er nok ikke helt korrekt.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 917
Tilmeldt: 27. sep 2007, 22:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BiggunzZ666 skrev:
Sundance skrev:
balder skrev:http://www.youtube.com/watch?v=XpXk4gAAMG4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=3J7vaHwBpwM&NR=1

Så længe det ikke ser sådan her ud :D


Hold da op nogle fjolser! Godt at det ikke er min ryg :shock:


Ikke for at være en røvslikker, men Claus Ris har opnået mere inden for fitness og bodybuilding som ralativ ung end 99.99 % af alle herinde nogensinde kommer til. Så fjols er nok ikke helt korrekt.

At man kan dope sig vejen frem retfærdiggører, i min verden, ikke brugen af dårlig og decideret farlig teknik. :)
Hvad man derudover synes om ham er jo lidt en smagssag.

Til topicstarter - som lithium så fint udtrykker det, find en SL eller VL klub, der kan lære dig god teknik. Hvor bor du henne af?
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



BiggunzZ666 skrev:
Sundance skrev:
balder skrev:http://www.youtube.com/watch?v=XpXk4gAAMG4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=3J7vaHwBpwM&NR=1

Så længe det ikke ser sådan her ud :D


Hold da op nogle fjolser! Godt at det ikke er min ryg :shock:


Ikke for at være en røvslikker, men Claus Ris har opnået mere inden for fitness og bodybuilding som ralativ ung end 99.99 % af alle herinde nogensinde kommer til. Så fjols er nok ikke helt korrekt.

hvis han er invalid med en discusprolaps som 35-årig, er det jo ret ligegyldigt hvad han har opnået....

Som en fyr det trænet meget og som måske endda er et forbillede for andre, er det da ekstra vigtigt at han sætter sig ind hvad han laver.... Nu ved jeg ikke hvordan han træner generelt, men jeg synes at jeg har set flere sindssyge løft af ham - altså sindssyge på DieselWeasel-måden..
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 3202
Tilmeldt: 10. okt 2006, 13:22
Geografisk sted: Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



kaspeeer skrev:
Lithium skrev:Du skal arbejde meget med din teknik på lavere kg
Du skal have nogle andre sko

Du skal arbejde med dit spænd, din startposition og indledende "usikre" manøvrer

Du skal have "hands on" vejledning hvis det skal blive godt :wink: Find en SL eller VL klub eller en kompetent coach


Hold da op en lang række fejl. Det havde jeg ikke regnet med.
Men når jeg ser folk herinde fra fx. så er der folk som kun bænker måske 90 kg, og så dødløfter 150 kg. Er det simpelthen teknikken der gør sig gældende dér?
For jeg var da helt ude på bristepunktet da jeg skulle løfte 145.. :S

Det er mere mærkeligt at du kan bænkpresse næsten lige så meget som du kan squatte og dødløfte, end det modsatte. Det tyder oftest enten på monumental fejltræning (overprioritering af overkrop/underprioritering af underkrop), eller at man er bygget til bænkpres (korte arme osv.)
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 3202
Tilmeldt: 10. okt 2006, 13:22
Geografisk sted: Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



incognito skrev:
BiggunzZ666 skrev:
Sundance skrev:
balder skrev:http://www.youtube.com/watch?v=XpXk4gAAMG4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=3J7vaHwBpwM&NR=1

Så længe det ikke ser sådan her ud :D


Hold da op nogle fjolser! Godt at det ikke er min ryg :shock:


Ikke for at være en røvslikker, men Claus Ris har opnået mere inden for fitness og bodybuilding som ralativ ung end 99.99 % af alle herinde nogensinde kommer til. Så fjols er nok ikke helt korrekt.

hvis han er invalid med en discusprolaps som 35-årig, er det jo ret ligegyldigt hvad han har opnået....

Som en fyr det trænet meget og som måske endda er et forbillede for andre, er det da ekstra vigtigt at han sætter sig ind hvad han laver.... Nu ved jeg ikke hvordan han træner generelt, men jeg synes at jeg har set flere sindssyge løft af ham - altså sindssyge på DieselWeasel-måden..



Måske. Men tendensen herinde er tit at alle som ikke kører jane fonda style helt sikkert er invalide som 35 årige, og i øvrigt er helt blanke. Dette er ikke tilfældet. Selvfølgelig løfter han ikke sådan til hverdag, men tager her et max løft. som i øvrigt er enormt godt. Så blir jeg bare træt af den danske nedren mentalitet som er noget i retningen af :" Jaja men kunne alle jo have gjort hvis de havde den form".

Nej det kunne i ikke. Også pointere jeg bare hans succes som belæg for at måske, er det ok at køre med en sådan form nogen gange.

Forbillede ? Han er da skide ligeglad. Han gør hvad der virker for ham, hvilket en del herinde sikkert kunne lære en del af..
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 917
Tilmeldt: 27. sep 2007, 22:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Beklager hvis det her er OT, men jeg har for nylig sat PR med 6x120 i dødløft (har kun trænet det siden nytår, hvor jeg startede på 80 kg), og det fik jeg en ven til at filme med hans iphone. Filmen vender dog forkert, så vil ikke ligge den ud før det er i orden. Så er der nogen der ved hvordan jeg får den vendt rigtigt? Kan godt vende den i VLC-player, men den vender sig tilbage igen, når jeg lukker programmet.. ](*,)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 309
Tilmeldt: 30. nov 2009, 12:32
Geografisk sted: Aalborg Centrum
 
Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



kaspeeer skrev:
5teensig skrev:de andre har nævnt teknikken, jeg vil nævne den største fejl af dem alle! du brøler som en tøs!! brøl dog ordenligt :D det er den vigtigste del af at løfte vægte :dance:


Det er et motionscenter, hvor størstedelen af gæsterne af pensionister!! :D

det bliver dit tøsebrøl da ikke bedre af :dance:
Min styrkeliste er all raw.

"There will always be a sore spot. If you wait till you feel good with no aches or pains to train, you will never be here." - John Broz
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2698
Tilmeldt: 29. mar 2008, 23:10
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: AK Frem
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bnaz skrev:
BiggunzZ666 skrev:
Sundance skrev:
balder skrev:http://www.youtube.com/watch?v=XpXk4gAAMG4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=3J7vaHwBpwM&NR=1

Så længe det ikke ser sådan her ud :D


Hold da op nogle fjolser! Godt at det ikke er min ryg :shock:


Ikke for at være en røvslikker, men Claus Ris har opnået mere inden for fitness og bodybuilding som ralativ ung end 99.99 % af alle herinde nogensinde kommer til. Så fjols er nok ikke helt korrekt.

At man kan dope sig vejen frem retfærdiggører, i min verden, ikke brugen af dårlig og decideret farlig teknik. :)
Hvad man derudover synes om ham er jo lidt en smagssag.

Til topicstarter - som lithium så fint udtrykker det, find en SL eller VL klub, der kan lære dig god teknik. Hvor bor du henne af?


Jeg bor i Høng, nær slagelse :) Men jeg er den eneste der kører dødløft i mit center, og har derfor ikke mulighed for kompetent vejledning..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 299
Tilmeldt: 16. nov 2009, 23:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BiggunzZ666 skrev:Måske. Men tendensen herinde er tit at alle som ikke kører jane fonda style helt sikkert er invalide som 35 årige, og i øvrigt er helt blanke. Dette er ikke tilfældet. Selvfølgelig løfter han ikke sådan til hverdag, men tager her et max løft. som i øvrigt er enormt godt. Så blir jeg bare træt af den danske nedren mentalitet som er noget i retningen af :" Jaja men kunne alle jo have gjort hvis de havde den form".

Nej det kunne i ikke. Også pointere jeg bare hans succes som belæg for at måske, er det ok at køre med en sådan form nogen gange.

Forbillede ? Han er da skide ligeglad. Han gør hvad der virker for ham, hvilket en del herinde sikkert kunne lære en del af..

Sikken et idiotisk indlæg, det der er jo ikke engang dødløft, jeg ved ikke om du bare blinker i lang tid eller helt vælger at ignorere at han lægger stangen på sine ben under løftet og derefter trækker den op ad lårene? Det har jo intet at gøre med, hvad der virker for hvem, det er et glimrende eksempel på super ringe teknik og roids. Ingen, der bare ved en smule om at løfte, vil mene jane fonda stil er vejen frem ved maxløft, men der er langt derfra og så til det der idioti.
Go fuck yourself.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2599
Tilmeldt: 1. apr 2009, 21:50
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Søren W skrev:
BiggunzZ666 skrev:Måske. Men tendensen herinde er tit at alle som ikke kører jane fonda style helt sikkert er invalide som 35 årige, og i øvrigt er helt blanke. Dette er ikke tilfældet. Selvfølgelig løfter han ikke sådan til hverdag, men tager her et max løft. som i øvrigt er enormt godt. Så blir jeg bare træt af den danske nedren mentalitet som er noget i retningen af :" Jaja men kunne alle jo have gjort hvis de havde den form".

Nej det kunne i ikke. Også pointere jeg bare hans succes som belæg for at måske, er det ok at køre med en sådan form nogen gange.

Forbillede ? Han er da skide ligeglad. Han gør hvad der virker for ham, hvilket en del herinde sikkert kunne lære en del af..

Sikken et idiotisk indlæg, det der er jo ikke engang dødløft, jeg ved ikke om du bare blinker i lang tid eller helt vælger at ignorere at han lægger stangen på sine ben under løftet og derefter trækker den op ad lårene? Det har jo intet at gøre med, hvad der virker for hvem, det er et glimrende eksempel på super ringe teknik og roids. Ingen, der bare ved en smule om at løfte, vil mene jane fonda stil er vejen frem ved maxløft, men der er langt derfra og så til det der idioti.


For det første er der ingen grund til at kalde mit indlæg idiotisk. Bolden ikke manden. Det kunne få mig til at tænke at DU eventult er en idiot. Min pointe var blot at resultater også må tælle for noget. Claus riss har åbnet en masse med sine metoder. :) du har trænet i 13 år og åbnet knap så meget...
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 917
Tilmeldt: 27. sep 2007, 22:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BiggunzZ666 skrev:For det første er der ingen grund til at kalde mit indlæg idiotisk. Bolden ikke manden. Det kunne få mig til at tænke at DU eventult er en idiot. Min pointe var blot at resultater også må tælle for noget. Claus riss har åbnet en masse med sine metoder. :) du har trænet i 13 år og åbnet knap så meget...

"Bolden, ikke manden" starter du så flot og storladent, men i dit sidste indlæg er du jo selv ude med riven efter "manden" frem for "bolden", så kom igen ik'? :)

Dernæst vil jeg gerne kommentere på om jeg skulle være en idiot, til det vil jeg sige, at det er jeg uden tvivl, så er det af vejen.

Til aller sidst vil jeg gerne vedkende mig, at Claus Riis har opnået mere end mig, men synes du ikke det skal ses i lys af, at jeg ikke har fyldt mig med alverdens præstationsfremmende midler? Hvis nu jeg tog 1 gram test om dagen, ville jeg sikkert også kunne træne, som den idiot jeg vitterligt er og samtidig opnå gode resultater, det er dog ikke til at sige og mange vil sikkert mene, det er et udtryk for janteloven. Hertil vil jeg knytte en kommentar: lol.
Go fuck yourself.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2599
Tilmeldt: 1. apr 2009, 21:50
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BiggunszZ666: WHUT? forklar venligst dit indlæg, jeg synes ikke det gav nogen mening overhovedet :)

Hvad har hvem åbnet? og hvor? Hvad har det med topic at gøre?

Det er da fint at Kaspeeer laver 145kg, men for at være ærlig det er ikke jordens pæneste løft, at folk påpeger dette gør dem da ikke til typiske jantelovs elskende danskere :)

lyt til lithium, han kommer med mange gode råd :wink:
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar
 
Reputation point: 244
 
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 17. jun 2009, 22:08
Geografisk sted: På Jagt
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



CapzBB skrev:BiggunszZ666: WHUT? forklar venligst dit indlæg, jeg synes ikke det gav nogen mening overhovedet :)

Hvad har hvem åbnet? og hvor? Hvad har det med topic at gøre?

Det er da fint at Kaspeeer laver 145kg, men for at være ærlig det er ikke jordens pæneste løft, at folk påpeger dette gør dem da ikke til typiske jantelovs elskende danskere :)

lyt til lithium, han kommer med mange gode råd :wink:

Numze, han snakker om sin helt Claus Riis. :)
Go fuck yourself.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2599
Tilmeldt: 1. apr 2009, 21:50
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Claus Riis? I was like, OH MY GOD LOL!

Han er en jackass og ville hellere hive 100kg af stangen og lave et fedt og kontrolleret løft i stedet for de spasser- og kropssmadrende moves han laver..

Claus Riis: OVerrated roiduser, NOT impressive at all..
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Søren W skrev:
CapzBB skrev:BiggunszZ666: WHUT? forklar venligst dit indlæg, jeg synes ikke det gav nogen mening overhovedet :)

Hvad har hvem åbnet? og hvor? Hvad har det med topic at gøre?

Det er da fint at Kaspeeer laver 145kg, men for at være ærlig det er ikke jordens pæneste løft, at folk påpeger dette gør dem da ikke til typiske jantelovs elskende danskere :)

lyt til lithium, han kommer med mange gode råd :wink:

Numze, han snakker om sin helt Claus Riis. :)


Ja, det er ret så lulz :´)

Martin88: Jeg lol'ede lige der :king:
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar
 
Reputation point: 244
 
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 17. jun 2009, 22:08
Geografisk sted: På Jagt
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



He he, sjovt så hård i kæften folk bliver når de sidder bag deres trygge lille skærm. =D> #-o

Når det er sagt, vil jeg da også mene at det ikke, langt fra endda, er et godkendt dødløft hverken Kasper eller Klaus laver. Og ja de har begge haft rygskader. Men nu er de jo heller ikke fesne styrkeløftere der hopper i en dragt for at løfte markant flere kg, end deres krop kan på egen hånd. De er stærkmænd, hvor det i korte træk gælder om at flytte flest kg, hurtigst muligt, længst muligt etc. Og her er det flintrende ligegyldigt om stillen ligner lort eller ej. Ja, det er nok ikke det smarteste rent skades mæssig, men nu har de vel truffet et valg, ligesom mig selv, om at give den gas mens man kan, og så tager man skaderne som de kommer.
Så at sidde og bruge sin tid på, decideret at svine dem til, synes jeg er latterligt.

Med hensyn til doping, så lad for helvede være med at have ondt i røven over det. Jeg ved ikke om de har taget noget, og er også ligeglad. Faktum er at de deltager i en sportsgren hvor doping er en naturlig del af sporten lige som BB. Forkasteligt eller ej, men sådan er det nu.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 476
Tilmeldt: 13. aug 2007, 18:51
Geografisk sted: Randers
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 235.00
- Squat: 300.00
- Dødløft: 340.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Klaus Riis har sku da en vildt fed form roids eller ej, det er ikke mit problem, flot er formen.
Så synes det er latterligt at han skal svines sådan til og at man begynder og række ned på ham fordi han har taget roids.
Men når jeg ser de her videoer med ham, og samtidig læser at han er privat træner og tilbyder træning osv. så synes jeg dog det er mærkeligt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1932
Tilmeldt: 17. feb 2010, 23:30
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 85.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kranen skrev:He he, sjovt så hård i kæften folk bliver når de sidder bag deres trygge lille skærm. =D> #-o

Når det er sagt, vil jeg da også mene at det ikke, langt fra endda, er et godkendt dødløft hverken Kasper eller Klaus laver. Og ja de har begge haft rygskader. Men nu er de jo heller ikke fesne styrkeløftere der hopper i en dragt for at løfte markant flere kg, end deres krop kan på egen hånd. De er stærkmænd, hvor det i korte træk gælder om at flytte flest kg, hurtigst muligt, længst muligt etc. Og her er det flintrende ligegyldigt om stillen ligner lort eller ej. Ja, det er nok ikke det smarteste rent skades mæssig, men nu har de vel truffet et valg, ligesom mig selv, om at give den gas mens man kan, og så tager man skaderne som de kommer.
Så at sidde og bruge sin tid på, decideret at svine dem til, synes jeg er latterligt.

Med hensyn til doping, så lad for helvede være med at have ondt i røven over det. Jeg ved ikke om de har taget noget, og er også ligeglad. Faktum er at de deltager i en sportsgren hvor doping er en naturlig del af sporten lige som BB. Forkasteligt eller ej, men sådan er det nu.


1+ :dope:
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 917
Tilmeldt: 27. sep 2007, 22:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kranen skrev:Ja, det er nok ikke det smarteste rent skades mæssig, men nu har de vel truffet et valg, ligesom mig selv, om at give den gas mens man kan, og så tager man skaderne som de kommer.


Det må da være ironi ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4159
Tilmeldt: 17. jun 2007, 18:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Styrketræning




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster