Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1158
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1156

Følg bodybuilding.dk på

Frederik Petersen - Logbog

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Først og fremmest vil jeg introducere mig selv til dette site. Mit navn er Frederik Petersen, jeg er 18 år og gymnasieelev på stenhus gymnasium i Holbæk. Jeg er bartender og gør rent i et lokalt træningscenter. Jeg er en yderst dedikeret og målrettet person.

Dagen idag indebar en intet mindre end strålende træning. Absolut intens og smertefremkaldende var den, da denne inkluderede relativt højt antal gentagelser, samt drop sets og rest-pauses af flere omgang. Planen var at overraske mine muskler, da jeg et stykke tid har kørt relativt få gentagelser. Jeg tror bestemt dette lykkedes.

Startede med en calf workout der bragte flammer til live i mine lægge som intet andet kan gøre det. Lavede drop sets hvor jeg af første omgang fik omkring 20-25 reps, og ad anden omgang omkring 10-15 reps. Dvs 40 reps på nogle af sets'ne. Smerten var ulidelig, så det gjaldt blot om at forblive fokuseret og holde tungen lige i munden. Lavede først seated calfraises, derefter standing calf raises.
Det skal sige at mine lægge giver respons på ALT hvad jeg udsætter dem for, og at jeg derfor nyder at kunne gøre sindssyge ting som 40 reps/set en gang imellem.

Derefter gik den på biceps. Her statede jeg med nogle barbell curls, først og fremmest forsøgte jeg at holde de relativt høje gentagelser, og mine første 3 sær lignede noget i retningen af 25,16 og 14 reps. Derefter tog jeg 1 tungt sæt hvormed jeg fik 6 reps. Jeg fortsatte derefter min stræben efter noget masse på armene, og slog mig ned ved håndvægtene, hvor jeg lavede nogle relativt tunge seated dumbbell curls. Mine sæt lød først og fremmest 11,9 og 8 reps. På det sidste lavede jeg dog et drop, hvorpå jeg fik 7 reps mere pr arm. Jeg vendte herefter blikket efter et godt pump, og besluttede mig at dette skulle komme fra standing straight bar cable curls. Det gik hårdt for sig, og mine biceps blev tvunget ud hvor de ikke kunne lide at være gennem sets af 16 + reps med drops på de sidste 2. Mine arme var herefter ved at eksplodere, og det måtte være tid til at arbejde på de i forvejen stenhårde og brændende underarme. Jeg lagde ud med nogle reverse barbell curls, for derefer at slutte af med nogle dumbbell wrist curls. Der var simpelthen intet tilbage.

Kort og afsluttende gav jeg mig til at lave nogle hanging leg raises, machine crunches og oblique crunches.

Maden i dag har været strålende. Er i øjeblikket på et bulk, og har længe haft svært ved at tage på ved 4000 kalorier, hvorfor jeg på det seneste har indtaget godt 5 et halvt dagligt. Heres er mindst 1200 af disse kalorier fra protein, dvs mindst 300 gram. I dag har jeg uden tvivl været i overskud af kalorier, STRÅLENDE!

Ser frem til en ben-dag imorgen bestående af nogle squats, leg-presses, stiff legged deadlifts, og lying and seated leg-curls. Jeg vil for første gang mht mine evigt voksende ben prøbe at anvende gentagelser i samme omfang som i dag. Det burde blive morsomt(kvalmende).

Jeg vil opdatere i morgen.
Få noget søvt . bodybuildere af Danmark.

Frede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



30 april 2010

Grusom bentræning, muligvis den bedste jeg har været udsat for.

Eftr opvarmningen startedes der op med squats. først et par lette sæt af 20+ reps for at få varmet knæene op. Herefter skruede jeg op for varmen, og kørte et par dropsets fra 140x4 til 100xfailure. Dybe gode stræk, og var ikke i tvivl om at jeg havde gjort det godt. Jeg fulgte op herpå med benpres. 5 skiver pr side for 20 reps uden pauser imellem, syrede godt til. 6 skiver pr side for 17 reps uden pause imellem, og sidst 7 skiver pr side for 13 dybe, smooth reps uden ppauser imellem, hvilke brændte enormt dybt.

Varmede herefter mine baglår ordentligt igennem med nogle lette sets af seated leg curls. Disse blev self hårdere og hårdere. Blandt tungere sets havde jeg et lette set hvor jeg fik 35 reps før jeg failede, fik 6-7 sekunders rest pause af min makker, og klemte 7 reps mere ud.

Herefter lavede jeg stifflegged dumbbell deadlifts. Fik et fornuftigt og dybt stræk i mine baglår, og tog 3 sæt af 15+ reps. Baglårene var pumpede med blod, og mine ellers løse gasp shorts sad meget stramt på de 63 cm(kolde og strakte) lårbasser. fulgte op med nogle lying legcurls. Et set med 25 reps samt restpause og 5 reps mere, og et dropset med 18 reps efterfulgt af 8 efter droppet.

enormt god træning, smertefulde og dybe stræk, bliver det bedre?

Maden indtil nu har set ud således:
7.30 - 9 hvider m 150 g havregryn og multi vitamin
9.30 - 200 g hakket okse m 250 g grønt og 100 g havregryn

Træning

12.10 - 2 scoops dymetize elite whey samt 5 gram ekstra glutamin og 2 kæmpe babaner.

Nu står den på bad før jeg igen vil kaste mig over en af de 4 200g bøffer jeg i går tilberedte.

Træn hårdt!

Frede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



Lige vågnet efter en død nat på arbejde. Havde 6 gæster i baren, så vi lukkkede tidligt og jeg var hjemme kl 3. Har sovet 6 timer og regner med at ramme 3 timer inden jeg igen skal på arbejde. I dag er rest day. Føler en smerte som jeg tror, uden at vide det, minder mest af alt om nåle i baglåret. Gårdagens intense bentræning var virkelig hvad jeg de havde brug for. Sidder og nyder 6 hvider, 2 hele æg og 100 g 6% ost samt 4 stykker rugbrød. Der er intet bedre end en god morgenmad.

Dagen imorgen kommer til at dreje sig om bryst og triceps. 2 Kropsdele jeg virkelig gerne vil smide noget størrelse på, se evt galleri.

Frede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



Spændende log - Hvad er dine mål?

Fysikken ser ganske god ud af en 18 årig =D>
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 10183
Tilmeldt: 27. jul 2008, 15:40
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Meget alternativ log må man sige. Bruger du ikke lang tid på at skrive dine træninger ned?
Formen er jo rigtig flot, må man sige. Men jeg må indrømme at dine ben halter en smule efter din vilde overkrop.
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5326
Tilmeldt: 3. aug 2008, 19:26
Geografisk sted: Nyborg
 
Træner her: Nyborg Motion
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Poliquin skrev:Spændende log - Hvad er dine mål?

Fysikken ser ganske god ud af en 18 årig =D>



Tak(:

vil gerne smide nogle kg på, er nu omkring 4 kg tungere end på de billeder jeg har, så det går også fremad. Jeg har planer om at stille op i bodybuilding, hvis ikke i Danmark så i USA. Jeg har en del kontakter til Florida, og regner faktisk med at stille op i et teen show juli 2011. Da er jeg stadig 19 og bør kunne dominere.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



SørenDP skrev:Meget alternativ log må man sige. Bruger du ikke lang tid på at skrive dine træninger ned?
Formen er jo rigtig flot, må man sige. Men jeg må indrømme at dine ben halter en smule efter din vilde overkrop.


Jo, jeg bruger en del tid. Sandheden er at jeg ikke gider bruge megen tid på at huske hvert eneste sæt og hvor mange gentagelser jeg tager med hvor megen vægt. Jeg har selvfølgelig en idé om hvad jeg har præsteret, sådan at jeg næste gang kan mixe det lidt op.

Du er den første jeg har høre sige at mine ben er bagefter, men tak for det.
Har uploadet et billede udelukkende af mine forntlår, du bør tjekke det ud. At mine ben har set små ud kan evt skyldes at jeg er en smule uerfaren som poser, men det er jo så bestemt noget jeg må arbejde på. Tak for det.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



Bryst og Triceps.

rutinen hed for bryst

Bench press, Incline bench Press, Incline Dumbbell Bench Press, Flat Dumbbell Flyes
Jeg holdt der relativt tungt gennem træningen, og indførte en del restpauses, på hvilken måde jeg fik flyttet nogle tunge vægte flere gange end jeg normalt ville. Jeg indførte dog også dropsets og lette sets for at få et godt pump.

Rutinen for triceps hed

Skull crushers, v-bar pressdowns, Overhead extensions m reb, Reverse grip straight bar pushdowns.
Jeg kørte samme koncept som ved bryst, dog lidt flere længere og lettere sets.

Fed træning i dag. Specielt brystdelen var god. Har på det seneste spist meget oksekød i stedet for kylling ,hvilket lader til at have sine gode effekter på styrken. Var desuden enormt veludhvilet, og stærkt opsat på en god træning i dag, hvilket jo self er en forudsætning for at det skal blive godt!

Frede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



Har haft lidt travlt og dermed ikke tid til at opdatere på det seneste.

Havde i forgårs, mandag, en ryg træning som i grunden gik fint, ikke noget specielt, desværre. en smule præsset af skolen, og dermed ikke den normalt fulde fokus. I går, tirsdag, tog jeg så en offday og fik hvilet ud, for i dag at træne skuldre, biceps og underarme. Det gik fantastisik.

Efter opvarmning så rutinen således ud:
DB overhead presses. 20kg*15, 30 kg*12, 35 kg*6 drop til 25kg *7, 30 kg*9
Laterals: 12,5 kg *20, 15 kg*15, 17.5 kg*11 drop til10 kg*12
Rear delt machine: 30 kg*25, 40 kg *17, 45 kg * 12 drop til 25kg*12, 45*10 drop til35*7 drop til 25*6
upright rows: 45 kg*15, 15*12 drop til 40*6, 45*11 drop til 40*6/7
Cable laterals: Vægtsystem ikke i kg eller pund, derfor uvidst, men 25 reps, 16 reps og 11 reps hver.

Bis:
EZ wide grip curls: 27 kg*10,37 kg*12, 42 kg*8 drop til 27*6, 37*10 drop til 27*7.
BD curls 20 kg*9hver, 17,5*12 hver, 17,5*11 hver drop til 12,5*6 hver.
Rope cable curls: 90lbs*25,100lbs*22 reps, 130lbs*12 rest pause8-9 sec 130lbs5 reps.
Barbell wrist curls. 3*20+reps m 25 kg.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



Ikke uventet at se dig herinde, har skam lagt mærke til dig ude på skolen - irriterende hidsig fysik du render rundt med. :D

Ser frem til at læse noget mere om din træning, jeg kommer i hvert fald til at falde forbi et par gange. :)
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 3. feb 2009, 17:29
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har haft en travl weekend hvilket har holdt mig fra at opdatere. Har bla haft en nat af 3 timers søvn omgivet af i alt 23 timers arbejde. Dog har jeg været tilbage til træningen i går mandag og i dag tirsdag.

Mandag var stille og rolig. Triceps og skuldre.

Weighted Dips(op til 35 kg)
Skull crushers(op til 40 kg)
Overhead extensios(12 kg)

Opbyggede mine sets som pyramider, igen for at få noget variation i forhold til de mange drop sets og restpauses jeg igennem et par uger har kørt.

Til skulder lavede jeg front raises, laterals og rear delt laterals samt one arm rear delt laterals. Her foretog jeg mange et par drop sets, og gik op til 18 kg på mine laterals og frontraises. Mine one arm rear delt laterals var meget meget langsomme og kontrollede med 10 kg.

I dag, tirsdag, har jeg trænet ryg og biceps.
Gik efter et nyt max dødløft, men nåede ikke mit lock-out før baren rullede ud af mine hænder. 191 kg. Havde jeg haft stropper eller lidt stærkere underarme havde den siddet lige i skabet. Var så godt som oppe, så det var vildt ærgeligt og lagde et psykisk præs på mig gennem resten af træningen som ikke just gavnede. Lavede nogle tunge bent over rows. Et par sets med 91 kg og et par sets med 96 kg.

Herefter lavede jeg chinups og pullups efterfuldt af nogle straight arm pulldowns. En øvelse jeg har været ret kritisk overfor, men osm jeg efterhånden er begyndt at synes om.

Bicepstræningen forløb fint. Lagde ud med nogle dumbbell curls med 22 kg. Her kørte jeg 3 sets. De første 2 fik jeg 7 reps på hver, det sidste kun 6. Lavede herefter preacher curls m hhv. 12,12 og 14 kg. For at summe op lavede jeg 3 sets siddende hammer curls. Meget langsomme med lang kontraktion på toppen. I håb om at øge min styrke i underarmene til næste gang jeg vil forsøge mig med en ny rekord på dødløft sluttede jeg da af med nogle wristcurls.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



Nice log, og fedt at du ikke bare skriver træningerne op, men en lille historie :hihi:
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Godt med noget opdatering.
Ved ikke om du er klar over det, men jeg tror du glemte din gule tank-top i mandags. :)

Hvor tit træner du oppe på skolen?
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 3. feb 2009, 17:29
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Velkommen til logland!

Super flot form =D>
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MortenH skrev:Godt med noget opdatering.
Ved ikke om du er klar over det, men jeg tror du glemte din gule tank-top i mandags. :)

Hvor tit træner du oppe på skolen?


jo tak, den må jeg lige efter!

det har ikke været ret ofte endnu, men det er det begyndt at blive. Morten vi my sku lige tale sammen om at tage et par sessioner der oppe sammen. Kunne meget vel bruge en med din styrke til at skubbe mig lidt, og mon ikke du også vil få noget ud af det.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



Bay skrev:Velkommen til logland!

Super flot form =D>


jo tak Bay jeg sætter pris på sin ros.

Har desværre været syg et par dage, og føler mig ikke mindre end rastløs lige pt hvor jeg har en tilbagenvendende hovedpine fra en episode i venters hvor jeg tog den et skridt for langt på hack squats og endte på hospitalet hvor jeg fik foretaget en spinalpunktur, som har forårsaget lidt tilbagevændende hovedpine!

I morgen regner jeg dog med at være frisk, og den vil stå på lår. Opdatering følger naturligvis.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



FP1 skrev:jo tak, den må jeg lige efter!

det har ikke været ret ofte endnu, men det er det begyndt at blive. Morten vi my sku lige tale sammen om at tage et par sessioner der oppe sammen. Kunne meget vel bruge en med din styrke til at skubbe mig lidt, og mon ikke du også vil få noget ud af det.

Bestemt, jeg er klar! Lang tid siden jeg har haft en træningspartner - ville ikke være skidt. Jeg skal derop imorgen, hvis det er. :)
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 3. feb 2009, 17:29
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MortenH skrev:
FP1 skrev:jo tak, den må jeg lige efter!

det har ikke været ret ofte endnu, men det er det begyndt at blive. Morten vi my sku lige tale sammen om at tage et par sessioner der oppe sammen. Kunne meget vel bruge en med din styrke til at skubbe mig lidt, og mon ikke du også vil få noget ud af det.

Bestemt, jeg er klar! Lang tid siden jeg har haft en træningspartner - ville ikke være skidt. Jeg skal derop imorgen, hvis det er. :)


Lidt sent at jeg så det.
Har lige trænet ben i multi.
Hvad med mandag? Hvad tid passer dig, og hvordan lyder det hvis jeg siger ryg og biceps?
Skriver til dig på Facebook så vi lige kan finde ud af det.


Bentræningen i dag bestod af squats, leg presses, leg extensions, kickbacks i maskine, lying leg curls og stiff legged deadlifts. Eftersom jeg lige har været syg var træningen ikke ualmindelig tung. Ramte som hoveregel mellem 12 og 16 gentagelser og som hovedregel 4 sets pr øvelse. Mine baglår er godt stramme, og selvom træningen ikke vasr fuldstændig sindssyg er jeg sikker på det er ne jeg vil kunne mærke.

Har travlt da jeg skal på arbejde.

Bryst i morgen
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



Spændende log og form(:

Kommer der ikke snart update?

Hvordan får du egentlig tid til at spise 4000 kcals, når du går på gym?
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 2423
Tilmeldt: 17. maj 2009, 20:54
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Qmega skrev:Spændende log og form(:

Kommer der ikke snart update?

Hvordan får du egentlig tid til at spise 4000 kcals, når du går på gym?


Spiser før skole, 1 frikvarter, 2 frikvarter, nårjeg har fri, senere på eftermiddage, aften og sen aften.

Jo, her mangler nogle updates. Det skyldes der er en uge tilbage af skoleåret, og afleveringerne vælter ind over en, som om lærerne er overraskede over at skoleåret pludselig skulle have en ende.

Havde i går en skulder triceps træning. trænede med en uvant træningspartner som normalt kører noget cirkeltræning. Vi mixede det lidt op, og det var ganske fint.

startede med seated dumbbell military presses, her gik jeg op til 32.5 kg for 8 reps.
Herefter lavede vi laterals på den mest voldsomme måde jeg har prøvet det. Vi afløste hinanden sådan at vi holdt pause mens den anden kørte, dvs a 25-30 sekunders pause.
JEg kørte 17.5 x 10, 15 x 12, 12.5 x 12 og 7.5 x 28, som sagt med ca 20-30 sekunders pause, hold kæft det gjorde ondt. Det var alt jeg lavede til midterste hoved, kunne ikke løfte albuerne op til ørerne bagefter.

Rear delt ramte vi hhv med rear delt machine og 1 arm rear delt laterals, knælende på en bænk. Jeg shruggede derefter med en barbell og lod det så blive tid til triceps.

Startede med v-bar pressdowns, jeg følte mig stærk og ville gerne løfte tungt, så jeg gik til 170 pund. Derefter lavede jeg skullcrushers og reverse grip pressdowns. Der var ikke meget tilbage efter skulls, så mine reverse grips var relativt lette.


I dag har jeg så trænet hhv front - og baglår med Morten som postede et par posts overover. Vi squattede til at startede med, og gik helt op til 161 kg hvor jeg maksede. Derefter lavede vi front squats. Vi lavede da nogle elevated stiff legged deadlifts, hvor hænderne kom helt ned og røre ved fødderne og hold helt op hvor gør det ondt at sidde ned, specielt efter vi afsluttede med Lunges. En god old- school basic free weight ben træning, kæft hvor var det fedt.

så skal i prøve nogle "breve" de har fået i netto m. barbaque sovs, den er enormt god og let at arbejde med, fordi halvdelen ikke sidder fast på indersiden af en flaske, og det gør så meget for kyllingen!

frede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 12. aug 2009, 19:11
Geografisk sted: Holbæk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster