Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65573 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049546 indlæg i 100419 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1616
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1614

Følg bodybuilding.dk på

Boc'ens log - Team Bodybuilding.dk

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Hejsa.

Nu vil jeg også have lavet mig en logbog :8

Stats:
Navn: Jacob
Alder: 19
Arbejde: SFO på en af de lokale skoler (imidlertidigt)
Interesser: BB og musik



Træningsprogram

Mandag: Bryst + arme (kort)

Tirsdag: (svømmehal)

Onsdag: Skulder

Torsdag: Arme

Fredag: Ben + mave

Lørdag: Ryg

Søndag: Ben + mave





Historie

Jeg har trænet i nogle år nu, dog med pauser (bl.a. brækket arm) og mindre seriøse perioder.
Mit mål var at stille op til Junior Bodybuilding i år, men planerne er udskudt til 08.
Jeg startede med at træne i Ålholm vægtløftning, men det blev aldrig 100% seriøst - vidste intet om ordentlig træning.
Men begyndte at læse en masse, søge viden osv. og i takt med at jeg blev "klogere" på området, flyttede jeg center, til "Fysio-Form" hvor jeg også fik arbejde.
Her trænede jeg meget, en periode mens jeg gik i 3.G trænede jeg 2 gange om dagen, inden skole og inden sengetid.
Fysio-Form lukkede i sommers, og nu træner jeg i Ålholm Vægtløftning igen.
Træner 7-30/8.00 hver morgen så har som regel centeret for mig selv.
Sidst rettet af Boc'en 2. okt 2007, 19:40, rettet i alt 8 gange.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nice. Er det dig på billedet?
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1607
Tilmeldt: 10. maj 2006, 21:24
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyder seriøst, bliver spændende at følge :D :wink:
If you work hard enough, you can do whatever you wanna do
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1544
Tilmeldt: 14. jun 2006, 15:07
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 182.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja det er mig på billedet. Jeg uploader nogle flere snart, og så selvfølgelig nogle (forhåbentlig) gode til sommer :-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja det lyder rigtig spændene med konkurence...
du kunne evt poste dit træningsprogram m.øvelser og sådan, det kunne være spændene at se..

og flot form og tilykke med logbog!
Kettlebell, Kropsvægt og BB Træning - Følg med her:
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=6657
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 303
Tilmeldt: 21. jun 2006, 12:08
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du ser virkelig solid ud på det billede - det bliver fedt at se dig på et større billede :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lige pt. er jeg ikke i den bedste "foto-shot" form...Er ikke begyndt at "cutte" endnu...tror også jeg starter på "kreatin-kur" når jeg kommer hjem fra skiferie :roll:
(Men jeg har postet et par nye under "galleri").

Men ang. øvelser, så kan jeg da nævne nogle af dem her ja...Men jeg varierer i øvelserne, ligesom jeg sørger for progression.
Lige for tiden kører jeg 3*15, men stadig så tungt som muligt.

Bryst
*Dumbbell incline bench
*Fly
*Lever seated fly
*cable standing fly


Arme sammen med bryst
*Cable bent-over triceps extension supersæt med cable pushdown
*Seated barbell curl med EZ stang


Skulder
*Dumbbell shoulderpress
*Dumbbell lateral raise supersæt med front raise
*One arm cable lateral raise
*Lever seated rear lateral raise
*Dumbbell shrugs (foran og bagved)

(poster de andre i morgen)...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så var det vidst på tide med lidt update.

Pga. diverse skader (brækket underarm og haleben) har jeg ikke kunne/måtte træne. Det hele gik ligesom lidt i stå, har tabt mig omkring 10 kg, osv.

Men nu er jeg klar til at give den en kæmpe skalle, i mit forsøg på at blive konkurrenceklar til 2008. Jeg ved, der er lang tid til, men jeg kan ikke blive klar til 07, og har heller intet ønske om dette mere.
Jeg har endvidere et personligt ønske om, at blive optaget på Elite Teamet til 2008, og vil derfor kæmpe ihærdigt for at komme i betragtning!

For tiden bor og træner jeg i Wittenburg, Tyskland.
Det var ønsket om luftforandring fra den samme trivielle hverdag, de samme mennesker og den samme mentalitet, der resulterede i mit valg. Oprindeligt skulle jeg stå en masse på snowboard, i en kæmpe indendørshal, men pga. mine skader + nye problemer, tror jeg dette bliver minimeret. Kan simpelthen ikke holde til det er jeg bange for.
Jeg er derfor blevet enig med mig selv om, at jeg vil give bodybuildingen/fitness'en en "chance til". Jeg ved hvad der kræves og har dedikationen og "selvrespekten" til at overholde dette.

Dette var lidt personlig update. I de næste indlæg vil jeg fortælle om min kost, træning osv.

Så giv endelig kritik, positiv og negativ.

Håber nogle af jer derude giver jeg tid til at "følge" loggen!

God sommer til alle!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Her kommer så mit program for den næste måneds tid. Har prøvet diverse programmer, men nu prøver jeg dette. Vigtigt for mig er, at det ikke er et standard-program, som en eller anden kendt amerikansk bodybuilder har lavet. Jeg er mere til, selv 100% at sammensætte mit program, så det gør jeg!

Mandag: Bryst/ryg
Tirsdag: Ben/mave
Onsdagf: Biceps/triceps
Torsdag: Skulder/mave
Fredag: Ben + biceps/triceps
Lørdag: Bryst/ryg
Søndag: Pause (centeret er lukket)

Forsøger altid at sørge for, at der ikke er træningspas efter hinanden, der på nogen måde indvolverer de samme muskel-grupper. Med dette program er der dog en "lille synder". Fredag og lørdag....biceps blir indvolveret, men jeg giver det nu alligevel en chance.

Før min skade, trænede jeg hver muskel-gruppe én gang om ugen, men nu vil jeg forsøge med 2 gange i stedet. Jeg synes personligt ikke det er overtræning, og derfor giver jeg det en måneds prøve.

Jeg kan af gode grunde ikke træne super tungt, men det gør mig ikke så meget. Er ikke den store tilhænger af alt for tung træning med meget få reps. Vigtigt for mig er, at jeg kan kontrollere vægten, lave øvelsen korrekt, og minimere snyd og skader.
Jeg sørger dog for progression i reps-skalaen, så jeg kommer ned og kører 6 reps, og op og kører 12 reps.
Antallet af sæt er for tiden 4 - det plejer jeg ikke, så det vil jeg give en chance.

Det var træningen :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Da jeg for tiden bor på et hotel-væreles, er det begrænset hvor optimal min kost kan være. Kan dog stadig spise tun og drikke shakes, men det hele er ikke organiseret. :x
Men pr. 1. august flytter jeg i en lille lejlighed, og derefter laver jeg mig et optimalt kost-program som passer på mig som person!

Min vægt var, i "de gyldne tider" oppte på de 95 kg, og der vil jeg gerne op igen, evt. højere. Så starter med at bulke mig selv rimelig kraftigt op. Er ligeglad om det er sommer eller vinter, man kan altid bulke.

Men mere info følger... :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Poster lige lidt andre ting, indtil kost-programmet kan laves.

Tirsdag d. 24: I dag blev der trænet ben.
Træner normalt ved 21. tiden, så der ikke er proppet. Det jo underground gym, så det ikke så stort. Just the way I like it.
I dag var der dog en del mennesker, så der blev kigget lidt da jeg kom. Er den eneste dansker, så mange af dem, har ikke set mig før. Det var en super god træning i dag. Trænede i jogginbukser og stor sweater...fuck det var varmt, men det var fanme en god følelse. Ekstra fedt/sjovt var det, da jeg stjal alle vægt-skiverne i centeret, for at kunne køre benpress. Der blev kigget noget, da en lille ukendt gut i joggintøj træder ind i centret og stjæler al opmærksomheden (og vægtene..hehe). Det gav mig ihvertfald super motivation.

Ellers går træningen rigtig godt hernede "sydpå". Er mest til små, mørkt belyste centre, uden alt for mange cardio maskiner, og det er lige hvad jeg har fundet.
Når jeg træder ind i centret, og smækker iPod'en i ørerne, kan alt andet rende mig. Alle problemer, tanker, bekymringer....de forsvinder. Det er bare mig og vægtene...INTET ANDET! Det så fucking fedt....bodybuilding, I just fucking love it!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er noget spændende læsning du skriver Boc'en. Så gerne lidt mere detaljer om din træning med vægte osv :twisted: Det kan vi alle jo så godt li' ik heh.
Dvs. du bor i Tyskerlandet pt og træner i en lille grotte, og har droppet idéen om snowboarding pga skavanker. hvordan tjener du så til dagen og vejen (ja lidt ot, men er jo nysgerrig)... Og din nye lejlighed pr. 1 aug er det så i DK eller også udlandet?
Håber du bliver super klar til 08, for du har sku genetikken til det. Patkasse-mester :D

Flere opdateringer tak :strong:

S.K
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for din interesse S.K. Det er altid rart når nogle gider vse interesse i det man laver :oops:
Og så er det jo rigtig god motivation, hvis man ved at der er nogle hjemme i DK, der "holder øje" med hvad man laver.

For tiden bor jeg i Tyskland ja. Har fået arbejde hos Snow FunPark som er den store skihal, hvor der er sne 365 dage om året. En kæmpemæssig fryser så at sige :wink:
Jeg har fået et "mini-job", hvor jeg tjener 400 euro om måneden. Tilgengæld skal jeg ikke arbejde særlig meget hver dag. Så det er lige nok til lejligheden (som er i Tyskland også), trænings-medlemsskab og mad. De vigtigste fornødenheder. Og ellers har jeg en opsparing fra DK som jeg kan bruge af, hvis der skal købes større ting.
Pga. min brækkede underarm fra et tidligere besøg og en nyelig opstået skade efter et fald, har jeg instillet snowboardingen for en tid, og fokuserer nu på træningen. For tiden kan jeg mærke, at min krop ikke kan holde til alle styrtende, og specielt underarmen gør vrøvl. (På den ene underarms-knogle er der indopereret en metalskinde og en håndfuld skruer der holder de brækkede stykker sammen).

Så nu er jeg blevet enig med mig selv om, at jeg ikke har slidt hårdt i gym'et for bare at smide formen væk - og at jeg derfor vil drive det til konkurrence, som også var mit udgangspunkt for et par år siden. Så nu er DM 2008 det store mål!

(pyh hvor jeg snakker.... #-o )

Angående træning og kost:

-selve øvelserne osv, poster jeg, så snart jeg er "faldet til" i centret og fundet 100% ud af, hvilke muligheder der er.

-Kost-mæssigt; så snart jeg flytter i lejligheden, laver jeg mit kost-program. Men kan allerede nu sige, at det bliver meget mad der skal ned...det bliver meget optimistisk, og nogle vil måske sige naivt. (bl.a. bliver natlige måltider inkluderet).

Mht. til kosten, må du/I meget gerne komme med forslag dertil, give eksempler på hvordan I gør, og selvfølgelig kritik når mit kommer på her.

(Må hellere slutte nu inden folk falder i søvn :oops: :P )

Men igen....kom endelig med kritik, støtte, forslag osv.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Godt indlæg! :goodpost: Det hele lyder jo spændende og nyt. Ærgerlig med den skade når nu du interesserer dig for snowboarding :( Men lækkert du har noget jern du altid kan vende tilbage til :twisted: Skaden giver dig inden problemer med vægttræning så ?... eller ?

Har du link til den skihal ? dvs. hjemmeside ?... her den anden dag så jeg en udsendelse i Dubai hvor de også havde en stor hal med sne. Dog kun 180m hvilket vel ikke er så meget selvom det er en hal, og de havde kun nogle få m som gik under "sort bakke", ellers var der rød og blå.

... og det er bestemt ikke for meget du skriver. Kan godt li' at sidde og hænge i noget interessant læsning hehe :busted: :redninja:
Altid godt at indkomsten lige rækker til det vigtigste, og vigtigere er at du så kan få NOK af maden ? eller er mad bare "ja jeg føler mig i hvert fald ikke mæt, men heller ikke sulten". :-k
Mht. kost, så er det nok ikke mig du skal have fat i. Har ikke det der ligner et kostprogram eller erfaring indenfor kostplanlægning osv :fighting1: :D

S.K :strong:
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hehe tak :wink: (og i lige måde)!
Ja det rigtig ærgeligt med snowboard. Skulle ha været rejst frankrig i december og 4 måneder frem, og prøve kræfter med de danske mesterskaber der. Men det må nok droppes.
Men ja, så er det lækkert at BB stadig "tænder en gnist". Er virkelig motiveret til at give den fuld skalle! Specielt E-teamet gav mig blod på tanden, ville være lækkert at kunne komme i betragtning dertil. Vil ihvertfald kæmpe for det!
Link til snowfunpark er http://www.snowfunpark.com
Har også set det udsendelser om Dubai-hallen...selve skihallen kunne helt sikkert været bygget bedre. Men er stadig lidt "lamslået" over, at de bygger sådan et kæmpe projekt..i Dubai... :P Det må jo være ubeskrivelig dyrt, bare det at holde hallen kold må koste millioner i strøm. Det er vidst eftersigende MEGET dyrt her ihvertfald :shock:

Penge til mad er der heldigvis, og masser af det. Og så er det jo lækkert at bo i Tyskland, hvor mange ting er en anelse billigere...og udvalget er MEGET større end i Danmark. Så det gælder om at være mæt når man handler ind....ellers går man derfra med flere indkøbsvågne fuld af diverse "lækkerier" :P

Du har intet kostprogram (S.K.)...har du sådan nogenlunde en idé om, hvad du vil spise hver dag og hvornår, eller tar du den så bare på fornemmeren?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja det de har gang i, i Dubai, er jo for vildt. 30% af alle verdens kraner er dér og er igang med at bygge. for 20 år siden var der ikke emget andet end ørken og nu er det en millardby er de største, og ikke mindst dyreste. Blev enig med mig selv om da jeg så programmet at det er et af de steder jeg SKAL hen og se engang, koste hvad det vil :D


Som regel nupper jeg altid en banen under træning og en shake efter. Min træning ligger sådan at enten når jeg lige at få aftensmad inden træning eller også må jeg varme det når jeg kommer hjem. Så en shake umiddelbart efter træning + aftensmaden, det er vidst det jeg kommer nærmest "skemalagt", og ellers er det bare på "fornemmeren". :8
Men selvfølgelig vil jeg da også altid foretrække et stort stykke kylling/kalkun end en fransk hotdog. Noget har jeg jo lært efterhånden :wink:
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fed film og nice bryst! :D!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 799
Tilmeldt: 31. jan 2007, 18:04
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Go film , men ligner nu altsaa bitchtits :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 480
Tilmeldt: 5. jun 2006, 22:28
Geografisk sted: Kbh
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan



Go film , men ligner nu altsaa bitchtits

Var det for sjov eller mener du det?? I så fald, forklar da lige hvad der er i vejen? :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fed nok film :thumpup:

Jeg blev dog lidt skuffet da det viser sig du har underhylere på :thumpdown:

Men ellers coolt nok. Flot bredde på ryggen og maveregion. Armene mangler en del som du selv siger, men det skal jo nok komme :) Måske lidt mere dybde i ryggen også?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3763
Tilmeldt: 28. dec 2006, 09:45
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mine arme er et svagt punkt, det vil jeg gerne indrømme. De passer ikke med bryst og ryggen. Så dem skal der arbejdes på, helt sikkert. Men har altid haft svært ved at få armene til at vokse. Og så gør det heller ikke ligefrem bedre, at lortet opereret og gipset ind...Det er bare totalt dårligt gaaaaiN!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



...og til det med underhylerne...Kan godt se nu, at de første klip ser lidt noia ud....der mangler ikke meget, før man kan se pisseren :shock: :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ryggen og brystet er ALT for langt fremme ift. det andet.. en del mere fokus på især skuldre, men også arme, mave og obliques..
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3103
Tilmeldt: 24. jun 2007, 20:37
Geografisk sted: Herlev
 
Træner her: Fitness World City
Fitness World Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Som sagt enig. Arme og skulder ska ha mere. Men maven, der er jeg slet ikke enig. Min mave står rigtig rigtig godt pt. Men ved de 100 kg kan jeg nok ikke sige det samme :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Cruse skrev:Fed film og nice bryst! :D!


Thanks :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rigtig fedt med video!

Men vil også sige at dine patter er alt alt for langt fremme ifht. resten af kroppen... Tag det ikke personligt men det kan godt se lidt mærkeligt ud - ikke brystet i sig selv, for det ser fint ud, men det at det er SÅ langt fremme!

Håber du kan bruge det konstruktivt :thumpup:

/MC
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



MC skrev:Rigtig fedt med video!

Men vil også sige at dine patter er alt alt for langt fremme ifht. resten af kroppen... Tag det ikke personligt men det kan godt se lidt mærkeligt ud - ikke brystet i sig selv, for det ser fint ud, men det at det er SÅ langt fremme!

Håber du kan bruge det konstruktivt :thumpup:

/MC


tak for feedbacken. Bryst og ryg passer rigtig godt sammen, begge er godt udviklet synes jeg. Men arme og skulder passer som jeg har sagt før, ikke. Man skal huske på, at mine arme er faldet en del efter jeg ikke har kunne træne dem i omkring 3 måneder. Men igen, man kan altid komme med undskyldninger.
Men er 100% klar over svaghederne, og tro mig, vil jo gerne ændre det. Men nogle ting vokser bedre end andre.
Men må nok få konstrueret mit program lidt bedre i henhold til mine svagheder!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så det ben og arme i aften, da ben i går blev udskudt! Begynder på ben og arme sammen hver gang nu!
Tasken er pakket, shaken er klar...Nu kan jeg ikke gøre andet end at vente på torturtiden indtræffer...damn I love it!!! Bare "optakten" op til træningen er yderst stimulerende :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Aftenens træning er veloverstået og shaken er skyllet ned. Ved ikke om mit test niveau var særlig højt i dag eller hva der skete...men var pisse sur og irretabel under hele træningen. Sådanne træninger har jeg af og til!!
Non der kender følelsen??

I morgen tidlig går turen så til Schwerin for at få lavet min nye tattoo...glæder mig :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så blev tattoo'en færdig...Smerten er både ubehagelig, men samtidig også "rar"...ved ikke om det kun er mig der har det sådan! Men på en eller anden måde bliver man styrket, når man overlader sig selv til sådan en slags "tortur". Når nålen ryger i kødet, ved man at der kun er en udvej, nemlig at fortsætte og man må derfor tilpasse sig smerten og bide den i sig. Det er en speciel måde at kaste sig ud i noget "ekstremt", for det er det jo i bund og grund. Tattoo's er blevet et mainstream fænomen, men set objektivt, er det jo en form for "extremitet". Og det er hvad der driver mange mennesker...inkl. undertegnede :wink:
(lyder vidst som en tattoo-freak...det vil jeg nødig. Er bare begyndt at kunne se de mere positive sider ved det)!

Well, nok om det

Dagens skuldertræning: Forløb ganske godt. Vil dog forsøge at køre hårdere næste gang, så jeg virkelig smerter :P
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. dec 2006, 17:38
Geografisk sted: Hillerød, Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster