Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56925 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er SandraBap

Vores medlemmer har i alt skrevet 2036813 indlæg i 92473 emner

12 nye indlæg i dag


Online
I alt: 658
Medlemmer: 16
Skjulte: 0
Gæster: 642

Følg bodybuilding.dk på

14 dages total off

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Hej Allesammen

Jeg har lige haft en uges sygdom hvor jeg virkelig ikke kunne træne.

Nu kommer alle skavankerne så frem, da jeg ikke har været god til at lytte til min krop og bare trænet igennem på trods af småskader og har ikke holdt mere end 3 dages pause de seneste fem år. Min ryg og skuldre er nu noget nær et inflammatorisk inferno.

Jeg overvejer en uge mere oveni hatten og lade min krop hvile ud og komme sig.

Vil det være hul i hovedet at holde så lang en pause, styrken er vel forholdsvis hurtig tilbage igen og min krop kan vel ikke ændre sig så meget på 2 uger?
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 360
 
Indlæg: 1755
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 95.00
- Dødløft: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nej så kort periode vil ikke kunne påvirke din krop synderligt negativt. Vil endda mene du skal se på det fra flere vinkler. Hvis du er syg og har problemer med småskader, vil du alligevel ikke få fuldt udbytte af din træning, samt du vil i stedet kunne lade din krop komme helt oven på igen hurtigere, både sygdoms og skades mæssigt. Dermed minimere du også risikoen for mere alvorlige skader. Tag det fra en med erfaring i skader! =;

Brug i stedet din energi på at vedligeholde kosten. Vil endda mene at 2 uger med forkert kost vil give større negativ effekt end 2 uger uden træning.
I mange tilfælde kan det endda have en mindre positiv effekt at holde en kortere pause uden træning til at belaste kroppen.

Så herfra er der kun at sige go for it champ. :dope:
So you want to get big by crossfitting? That's cute

Eat Big, Lift Big, Get Big!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 458
Tilmeldt: 13. maj 2013, 21:45
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 170.00
- Dødløft: 222.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster