Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56931 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er MaksimCit

Vores medlemmer har i alt skrevet 2036924 indlæg i 92478 emner

23 nye indlæg i dag


Online
I alt: 397
Medlemmer: 17
Skjulte: 2
Gæster: 378

Følg bodybuilding.dk på

9 måneders transformation

Udskriv emne


Upload et billede af dig selv og få andres kommentarer

Tilbage til Personbilleder





Jeg vil gerne vise jer min 9 måneders lange transformation.

Mit udgangspunkt lå på en kampvægt af 52 sølle kg.

Kropsmål en måned efter jeg var begyndt og træne;
Arme: 31.5 cm
Bryst: 94 cm
Ben: 54 cm
Læg: 35 cm

Kropsmål nu;
Arme: 38 cm
Bryst: 114 cm
Ben: 63 cm
Læg: 42 cm

Nu ligger jeg med en kampvægt på de 83 kg.

Her ses et billede af før/efter:
Billede

16 år og 180 cm.
Sidst rettet af PatrickT 20. nov 2014, 18:42, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: 11. jan 2014, 15:31
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Stærkt :)
pump it ! pump it up!
Brugeravatar
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2231
Tilmeldt: 28. mar 2006, 13:21
Geografisk sted: Køge
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Vild alligevel:-)

Har det Været din hensigt at tage mere end 3 kg på om ugen?
Og hvordan er det at gå fra lille til stor på så kort tid:-)
Og hvordan ser din styrke fremgang ud?
Og øv du har tøj på dit nye billed:-)
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 2766
Tilmeldt: 2. jun 2013, 11:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Skide godt klaret!
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 477
Tilmeldt: 18. feb 2013, 16:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



pumpfmaster skrev:Stærkt :)

Tusind tak! :)

Taekwondo body skrev:Vild alligevel:-)

Har det Været din hensigt at tage mere end 3 kg på om ugen?
Og hvordan er det at gå fra lille til stor på så kort tid:-)
Og hvordan ser din styrke fremgang ud?
Og øv du har tøj på dit nye billed:-)


1. I starten var det bare min hensigt, at få en masse mad ned, og derfor tog jeg rigtig hurtigt mange kilo på, nu går det forholdsvis langsomt, så kan ikke helt sige at det har været hensigten hele tiden. Men I starten ja.
2. Det er mærkeligt, jeg kan slet ikke huske jeg har været så lille som jeg har været før. Føler mig nok ligeså lille som før, nu.
3. Ligger lige nu på 85 kg 5x5 bænkpres (start: kun stang - 20 kg), 130 kg x 2 squat (start: 20 kg - kun stang) og det er ved at være noget tid siden jeg har rodet med dødløft. Men lå på 120 kg 5x3 sidst jeg rodede med det.

Jukkaboy skrev:Skide godt klaret!

Virkelig, mange tak!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: 11. jan 2014, 15:31
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



PatrickT skrev:
pumpfmaster skrev:Stærkt :)

Tusind tak! :)

Taekwondo body skrev:Vild alligevel:-)

Har det Været din hensigt at tage mere end 3 kg på om ugen?
Og hvordan er det at gå fra lille til stor på så kort tid:-)
Og hvordan ser din styrke fremgang ud?
Og øv du har tøj på dit nye billed:-)


1. I starten var det bare min hensigt, at få en masse mad ned, og derfor tog jeg rigtig hurtigt mange kilo på, nu går det forholdsvis langsomt, så kan ikke helt sige at det har været hensigten hele tiden. Men I starten ja.
2. Det er mærkeligt, jeg kan slet ikke huske jeg har været så lille som jeg har været før. Føler mig nok ligeså lille som før, nu.
3. Ligger lige nu på 85 kg 5x5 bænkpres (start: kun stang - 20 kg), 130 kg x 2 squat (start: 20 kg - kun stang) og det er ved at være noget tid siden jeg har rodet med dødløft. Men lå på 120 kg 5x3 sidst jeg rodede med det.

Jukkaboy skrev:Skide godt klaret!

Virkelig, mange tak!

Okey stor ros herfra. Dejligt at se en der ikke er bange for sul på kroppen:-)
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 2766
Tilmeldt: 2. jun 2013, 11:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Taekwondo body skrev:Okey stor ros herfra. Dejligt at se en der ikke er bange for sul på kroppen:-)


Mange tak, det er virkelig dejligt at få respons på sine resultater!

Her er et par billeder fra kort tid efter jeg var begyndt at træne :)
Billede
Billede
Billede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: 11. jan 2014, 15:31
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvad har du så tænkt dig nu? Vil du fortsætte eller vil du smide noget af pelsen?
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 2766
Tilmeldt: 2. jun 2013, 11:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er en helt vild fremgang må jeg sige. Hvad med strækmærker?
Fedt nok at så ung en mand viser den dedikation og forståelse for bodybuilding. Nogle bruger et helt liv og når aldrig at kunne tage mere end nogle få sølle kg på.
Brugeravatar
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 22. nov 2013, 09:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Stærkt! :dope:
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 31. maj 2014, 22:54
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 290.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Taekwondo body skrev:Hvad har du så tænkt dig nu? Vil du fortsætte eller vil du smide noget af pelsen?

Min plan er at fortsætte indtil ved marts/april, og så se derfra om jeg vil cutte ned eller bulke videre, alt efter hvordan det ser ud. :)

Bosse101 skrev:Det er en helt vild fremgang må jeg sige. Hvad med strækmærker?
Fedt nok at så ung en mand viser den dedikation og forståelse for bodybuilding. Nogle bruger et helt liv og når aldrig at kunne tage mere end nogle få sølle kg på.

Mange tak Bosse101! Har intet set til strækmærker overhovedet.
Det er virkelig fedt at få respons som dette, det giver bare endnu mere motivation til at klø på!

MIchael Hald skrev:Stærkt! :dope:

TMange tak Michael! :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: 11. jan 2014, 15:31
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Vanvittig fremgang! Jeg tror aldrig jeg har set noget lignende. Synes du burde oprette en logbog, så vi kan følge med i din fremgang fremover også.

Jeg gætter på at du har fået nogle fede kommentarer fra din omgangskreds? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 134
 
Indlæg: 7417
Tilmeldt: 29. mar 2011, 23:18
 
Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



På den lange bane er en så aggressiv vægtforøgelse ikke nogen god idé. Du er 16 år, pas på dig selv og din krop. Den skal holde mange år endnu.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er satme vildt!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 241
Tilmeldt: 28. mar 2006, 18:28
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



toto_G4M3R skrev:Vanvittig fremgang! Jeg tror aldrig jeg har set noget lignende. Synes du burde oprette en logbog, så vi kan følge med i din fremgang fremover også.

Jeg gætter på at du har fået nogle fede kommentarer fra din omgangskreds? :)


Virkelig mange tak for sådan en respons! En stor del af min omgangskreds er ikke interesseret i træning, så det er ikke mange kommentarer jeg får, for at være helt ærlig. Logbog, det vil jeg da overveje. :)

Moody skrev:På den lange bane er en så aggressiv vægtforøgelse ikke nogen god idé. Du er 16 år, pas på dig selv og din krop. Den skal holde mange år endnu.

Jeg passer på mig selv så vidt muligt, er det muligt du kan uddybe? :)

MesterRune skrev:Det er satme vildt!

Mega mange gange tak!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: 11. jan 2014, 15:31
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rigtig flot transformation =D>
Hvis jeg var dig ville jeg smide lidt kilo nu og få noget vascularity ind også !
Jo mindre fedt du har jo større kommer du til at se ud ! :-D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 15. feb 2014, 18:16
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moody skrev:På den lange bane er en så aggressiv vægtforøgelse ikke nogen god idé. Du er 16 år, pas på dig selv og din krop. Den skal holde mange år endnu.


860 gram vægtøgning ugentligt vil sandsynligvis ikke udgøre den store trussel mod helbredet. Ikke mere end så meget andet unge foretager sig nu til dags. Hvorvidt det er optimalt kan naturligvis diskuteres.
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 195
Tilmeldt: 1. nov 2014, 13:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PatrickT skrev:
Moody skrev:På den lange bane er en så aggressiv vægtforøgelse ikke nogen god idé. Du er 16 år, pas på dig selv og din krop. Den skal holde mange år endnu.

Jeg passer på mig selv så vidt muligt, er det muligt du kan uddybe? :)
Mega mange gange tak!


Udtalt vægtforøgelse og øget lagring af fedtvæv til et niveau, hvor du har øget din samlede kropsvægt med 60 % og formentligt samlede fedtdeponering med +300 % indenfor 9 måneder er ikke at passe på sig selv.

I en proces hvor man vedholdende tager på i vægt vil der naturligt være nogle sundhedsmæssige risici forbundet med dette. Så langt så godt. Diætstrategien med et væsentligt højere kcal-indtag har næppe indeholdt et forsvarligt valg af fødevarer. Dette er også udfra en betragtning af fleksibiliteten i din diæt begrænses af den øgede fokus på energitæthed, som konsekvens af ønsket om vægtforøgelse. I en periode, hvor du i forvejen udsætter din krop for et vist stress, skærper du yderligere dette ved et større indtag af møgfødevarer, men også et mindre indtag af nogle typer gode fødevarer.

Pointen er ikke, at du har tid til at gøre det rigtigt fra starten af. Der er også et vist selvopfattelsesaspekt i, at nu er du kendt som ham den buff, så hvis du snitter ned til en fornuftig fedtprocent er dette ikke længere tilfældet i samme grad. Dette skal du være ligeglad med og gøre det alligevel.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er old school bulk :dope:
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 621
Tilmeldt: 23. jan 2012, 21:53
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Moody skrev:
PatrickT skrev:
Moody skrev:På den lange bane er en så aggressiv vægtforøgelse ikke nogen god idé. Du er 16 år, pas på dig selv og din krop. Den skal holde mange år endnu.

Jeg passer på mig selv så vidt muligt, er det muligt du kan uddybe? :)
Mega mange gange tak!


Udtalt vægtforøgelse og øget lagring af fedtvæv til et niveau, hvor du har øget din samlede kropsvægt med 60 % og formentligt samlede fedtdeponering med +300 % indenfor 9 måneder er ikke at passe på sig selv.

I en proces hvor man vedholdende tager på i vægt vil der naturligt være nogle sundhedsmæssige risici forbundet med dette. Så langt så godt. Diætstrategien med et væsentligt højere kcal-indtag har næppe indeholdt et forsvarligt valg af fødevarer. Dette er også udfra en betragtning af fleksibiliteten i din diæt begrænses af den øgede fokus på energitæthed, som konsekvens af ønsket om vægtforøgelse. I en periode, hvor du i forvejen udsætter din krop for et vist stress, skærper du yderligere dette ved et større indtag af møgfødevarer, men også et mindre indtag af nogle typer gode fødevarer.

Pointen er ikke, at du har tid til at gøre det rigtigt fra starten af. Der er også et vist selvopfattelsesaspekt i, at nu er du kendt som ham den buff, så hvis du snitter ned til en fornuftig fedtprocent er dette ikke længere tilfældet i samme grad. Dette skal du være ligeglad med og gøre det alligevel.


Så, i din optik, er et kontrolleret bulk, på ungefair 500 overskydende kilokalorier ugentligt, over længere tid, sundhedsskadeligt?
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 195
Tilmeldt: 1. nov 2014, 13:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kudos skrev:
Moody skrev:
PatrickT skrev:
Moody skrev:På den lange bane er en så aggressiv vægtforøgelse ikke nogen god idé. Du er 16 år, pas på dig selv og din krop. Den skal holde mange år endnu.

Jeg passer på mig selv så vidt muligt, er det muligt du kan uddybe? :)
Mega mange gange tak!


Udtalt vægtforøgelse og øget lagring af fedtvæv til et niveau, hvor du har øget din samlede kropsvægt med 60 % og formentligt samlede fedtdeponering med +300 % indenfor 9 måneder er ikke at passe på sig selv.

I en proces hvor man vedholdende tager på i vægt vil der naturligt være nogle sundhedsmæssige risici forbundet med dette. Så langt så godt. Diætstrategien med et væsentligt højere kcal-indtag har næppe indeholdt et forsvarligt valg af fødevarer. Dette er også udfra en betragtning af fleksibiliteten i din diæt begrænses af den øgede fokus på energitæthed, som konsekvens af ønsket om vægtforøgelse. I en periode, hvor du i forvejen udsætter din krop for et vist stress, skærper du yderligere dette ved et større indtag af møgfødevarer, men også et mindre indtag af nogle typer gode fødevarer.

Pointen er ikke, at du har tid til at gøre det rigtigt fra starten af. Der er også et vist selvopfattelsesaspekt i, at nu er du kendt som ham den buff, så hvis du snitter ned til en fornuftig fedtprocent er dette ikke længere tilfældet i samme grad. Dette skal du være ligeglad med og gøre det alligevel.


Så, i din optik, er et kontrolleret bulk, på ungefair 500 overskydende kilokalorier ugentligt, over længere tid, sundhedsskadeligt?


Nej. Men inden vi alle klapper i hænderne og der går circle-jerk i den, så har vi med en 16-årig dreng, som i mine djælvens advokat-øjne er ude på et sidespor.

Drop forøvrigt tanken om at bulke i absolutte tal. Det giver ingen mening ikke at opgøre et kcal exces i relative termer.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



:dope:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 35
Tilmeldt: 26. mar 2009, 17:58
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Personbilleder




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster