Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 57455 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er MiaOmisa

Vores medlemmer har i alt skrevet 2040852 indlæg i 98151 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 309
Medlemmer: 5
Skjulte: 0
Gæster: 304

Følg bodybuilding.dk på

ANABOLIC TOTAL BODY CONDITIONING

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Guilty!


Med opvarmning, skulder rehab og den nedenstående omgang var jeg i centret 1 time og 45 minutter. Lidt lang tid hvis jeg selv skal sige det, men det kan ikke gøres ret meget hurtigere uden at gå på kompromis med kvaliteten - specielt i rehab og opvarmning. Centret var tomt. Ingen ventetid og intet snak.

Squatten må jeg hellere dedikere til FreddyB da ideen er tyv stjålet herfra. Det var rigtig fint med en anden squat rutine end normalt omend det var ret hårdt. Pauser på <30 sek imellem hvert skift og hvert set. Længden på pausen bestemmer hvor latterligt hårdt det skal være. I dette tilfælde var det latterligt, latterligt hårdt.

Kl. er 11 og det eneste jeg har lavet er at træne og spise morgenmad. I dag random opgaver/oprydning. I morgen afsted med kærsten til stævne.

FSQ/BSQ
BSQ Set 1 : 70x10
FSQ Set 1 : 40x6
BSQ Set 2 : 70x10
FSQ Set 2 : 40x6
BSQ Set 3 : 70x10
FSQ Set 3 : 40x6
BSQ Set 4: 70x10
FSQ Set 4 : 40x6
BSQ Set 5 : 70x10
FSQ Set 5 : 40x6

Barbell Bench Press 50.67
Set 1 : 40x8
Set 2 : 40x8
Set 3 : 40x8
Set 4 : 40x8
Bænken drillede lidt på ydersiden af skulderen indtil 2. set på trods af grundig opvarmning.

Barbell Hip Thrust N/A
Set 1 : 0x8
Set 2 : 0x8
Set 3 : 0x8
Set 4 : 0x8
Mine quads var ristede.

Bent Over Two Arm Long Bar Row 28
Set 1 : 20x12
Set 2 : 20x12
Set 3 : 20x12
Set 4 : 20x12

Lad lige Mr. Jaar komme igang inden i slukker:
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fejrer mine gigantiske doms i quads med en lagkage og Vikings.
ImageUploadedByTapatalk1385920904.350925.jpg
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har været usædvanligt hårdt ramt i quads efter sidste bentræning. Ikke skidt. Skulle have ramt centret mandag men kørte på arbejde lidt over kl. 5:00 om morgenen, landede hjemme i indkørslen kl. 17:30, kørte til fødselsdag 5 min senere og kom hjem ved 21:00 tiden.

Træning i morges blev som sædvanligt presset. Dårlig vane. Kom for sent ud af fjerene så jeg først ramte centret kl. 07:00 og havde møde på jobs kl. 09:30. Derfor nåede jeg ikke alle sets i squatten. Doms forsvandt efterhånden som jeg blev gennemvarm i 2. set.

Der er gang i den på jobbet. Tonsvis af opgaver selvom jeg i de sidste måneder har snittet med arbejdsuger på >45 timer.

Opvarmning, rotator cuff og stræk af skulder med bands. Jeg tror skulderen er i bedring. Rotator cuff øvelserne føles rigtig gode, da de presser min venstre skulder på en måde, der føles godt. Har fundet en trække- og presseøvelse, der øjensynligt ikke ødelægger fremgangen for venstre skulder samt provokerer albuen. I hvert fald ikke med de beskedne kilo der er på stangen pt.

Barbell Bench Press 50.67
Set 1 : 40x8
Set 2 : 40x8
Set 3 : 40x8
Set 4 : 40x8

Bent Over Two Arm Long Bar Row 28
Set 1 : 20x12
Set 2 : 20x12
Set 3 : 20x12
Set 4 : 20x12

FSQ/BSQ
BSQ Set 1 : 70x10
FSQ Set 1 : 40x6
BSQ Set 2 : 70x10
FSQ Set 2 : 40x6
BSQ Set 3 : 70x10
FSQ Set 3 : 40x6

Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har tænkt lidt over det. Tror at jeg helst vil finde en dag i Slagelse. Jeg har ikke mere end et par små håndvægte, vi kan kaste rundt med. Ville gerne på besøg i din gym. Jeg skriver lige i lidt bedre tid næste gang jeg har en weekend i Slagelse.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 28. nov 2013, 15:12
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Haxt skrev:Har tænkt lidt over det. Tror at jeg helst vil finde en dag i Slagelse. Jeg har ikke mere end et par små håndvægte, vi kan kaste rundt med. Ville gerne på besøg i din gym. Jeg skriver lige i lidt bedre tid næste gang jeg har en weekend i Slagelse.


:drink: We do that.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Op kl. 05.30, men det var 30 min for sent i forhold til planen. Vælter ud af sengen og sætter kaffe over. Henter min taske, som jeg pakkede aftenen før og tager tøj på. Samler alle mine ting og går ud i bilen hvor jeg placerer taske og to kopper kaffe i form af en thermokande på passagersædet. Kører op mod hovedvejen. Da jeg drejer ud på hovedvejen vælter thermokanden hvor låget åbenbart ikke er skruet ordentligt på. Hele indholdet vælter ud over taske, sæde og dørsiden. 4 mrd. gammel bil, der indtil i morges stadig duftede fabriksny, lugter nu fælt af kaffe. God start på dagen.

Vende om og hjem og forsøge at begrænse skaden med varmt vand og sæbe. Da jeg endelig kommer afsted endnu mere forsinket end før, ringer kærsten og siger at hankatten er kommet hjem styrtblødende fra øjet og det meste af hovedet. Han har det fint nu efter et besøg hos dyrlægen.

Arbejdet var lort. Fik sagt noget dumt til frokost ved samme bord som direktøren. Kørte tidligt hjem pga. stormen.

Da jeg var bagud på point allerede fra morgenstunden trænede jeg på arbejdet. Motionsrummet var fyldt op med nyt grej, bl.a. en Concept 2 romaskine, en ny benpres, en preacher curl bænk, et lat pull down kabeltræk, en vandret row-maskine og en tingest til back extensions. Maskinerne de har erstattet fungerede egentlig ok - i min optik havde de været bedre tjent med et decideret power rack til erstatning for det smith stativ hvor man kan unracke og racke stangen fra forsiden til squat og bænk.

Er gået i stå i på det sidste i forhold til at indarbejde progression i min træning. I forhold til press og træk må jeg bare løfte hvad albue og skulder tillader, men intet afholder mig fra at køre hårdt på i squat.

Barbell Squat 93.33
Set 1 : 70x10
Set 2 : 70x10
Set 3 : 70x10
Set 4 : 70x10
Set 5 : 70x10
|
Front Barbell Squat 50.67
Set 1 : 40x8
Set 2 : 40x8
Set 3 : 40x8
Set 4 : 40x8
Set 5 : 40x8
|
Barbell Curl 22.5
Set 1 : 15x15
Set 2 : 15x15
Set 3 : 15x15
Set 4 : 15x15
Set 5 : 15x15

Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hård squat i dag. Korte pauser!

Der er ret koldt i centret om morgenen, så er tvunget til at have stor hættetrøje og lange bukser på. Bukserne er irriterende, så der ryger nok et par SKINS på ønskelisten til jul.

Da jeg skulle ud af døren i går morges blæste det stadig voldsomt. Samtidig haglede det så jeg skrev til chefen og sagde jeg ville afspadsere. Torsdagen og fredagens storm medførte flere ødelæggelser end sidst, hvor vi slap billigt.

En gang stod der et drivhus her
Billede

I dag ser drivhuset sådan ud. Jeg måtte hente det 400 meter væk oppe hos naboen
Billede

Et af de gamle fyrretræer måtte lade livet
Billede

Lørdagen er fyldt med gøremål. Skal skære det træ op der væltede i stormen, lave ny bokslåge til den ene hesteboks, rense pillefyret og så ellers rydde op inde og ude. I morgen har jeg inviteret kæresten til brunch på Hotel Kirstine i Næstved. Menuen ser lækker ud og jeg glæder mig!

Opvarmning og rotator cuff øvelser.

Barbell Squat 100
Set 1 : 75x10
Set 2 : 75x10
Set 3 : 75x10
Set 4 : 75x10
Set 5 : 75x10
|
Front Barbell Squat 53.33
Set 1 : 40x10
Set 2 : 40x10
Set 3 : 40x8
Set 4 : 40x6
Set 5 : 40x6
|
Barbell Curl 22.5
Set 1 : 15x15
Set 2 : 15x15
Set 3 : 15x15
Set 4 : 15x15
Set 5 : 15x15
|
Bent Over Two Arm Long Bar Row 28
Set 1 : 20x12
Set 2 : 20x12
Set 3 : 20x12
Set 4 : 20x12
Set 5 : 20x12

Min albue snurrer :/
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Træning i går eftermiddags på jobbet. Var godt i gang med opvarmningen da min chef ringede og bad mig om at sende nogle dokumenter ASAP. Så måtte jeg løbe hen i den anden bygning, tænde computeren, logge på systemet og fremsende det ønskede. Employee of the month.

Da jeg kom tilbage fandt jeg ud af mit højre knæ var en smule hævet (strammer i bundpositionen i squat) så jeg droppede squatten og fjollede lidt rundt i 50 minutter for at teste albue og skulder. Lidt let bænk, pull down, rows og curls. Dertil rotator cuff øvelser. Minimal irritation lige pt. der kommer og går. Ikke en smerte, men mere en snurren mellem albue og skulder.

The Rock sends a message: http://instagram.com/p/b1zhtlIh5w/

Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Squatten var forholdsvis let i dag. Sidste gang på 80x10 var jeg ved at dø. Måske er det fordi jeg carbede grundigt op i går aftes vha. pizza og æbleskiver? Mit største problem under high rep er stadig vejrtrækningen. Bliver godt og grundigt forpustet i løbet af sættet hvilket besværliggør et solidt opspænd.

Rotator cuff hele vejen rundt og udstrækning af skulder. Kan mærke min venstre skulder bliver stærkere. Det stikker ikke så meget i den under specielt træk nedefra og op. Mobiliteten er dog ikke blevet mærkbart bedre. Mangler stadig en pæn håndfuld graders bevægelig i forhold til højre side.

Dropper bænk da den irriterer skulderen mere end hvad godt er.

Barbell Squat
Set 1 : 80x10
Set 2 : 80x10
Set 3 : 80x10
Set 4 : 80x10
Set 5 : 80x10

Bent Over Two Arm Long Bar Row
Set 1 : 20x12
Set 2 : 20x12
Set 3 : 20x12
Set 4 : 20x12
Set 5 : 20x12

Barbell Curl
Set 1 : 17.5x15
Set 2 : 17.5x15
Set 3 : 17.5x15
Set 4 : 17.5x15
Set 5 : 17.5x15

Hvis du har mulighed for det, så smæk et par høretelefoner i ørene eller sæt computeren til anlægget og skru så lidt op:
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Træner stadig på livet løs. I dag Squat PR! 5x5x95

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



FSQ PR 5x3x60. Prøver at få 5x5x60 næste gang.

Godt nytår.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Morgentræning 1. Januar 2014. Ny FSQ PR 5x5x60. Video af sidste sæt.

Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hva er det for noget populærmusik du har sat på?! Og grats med PR :)
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3255
Tilmeldt: 15. nov 2011, 01:43
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Gælder talemåden 'Intet nyt er godt nyt' her?
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3255
Tilmeldt: 15. nov 2011, 01:43
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Får trænet regelmæssigt, men går hele tiden i stykker. Nu har jeg ventet små 8 mdr. med at få styr på albue og skulder og når det så er gået i orden, så går bentøjet i stykker. Har korsbåndsrekonstruktion i begge knæ fra "mine unge dage" og måtte lige en tur i græsset til polterabend (fodbold - var ædru!) samtidig med jeg har problemer med nogle nervebaner/iskias halløj. Det skal ikke være let :lol:

Træner efter et let modificeret SDH program for tiden og det er egentlig meget sjovt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvordan står det egentligt til med dig? Og vigtigere end det, hvordan går det til med husprojekterne?
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3255
Tilmeldt: 15. nov 2011, 01:43
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for opmærksomheden. Det går rigtig godt. Den tunge kolde tid kommer snart og så sættes det meste på standby - bortset fra træningen selvfølgelig. Skal se om jeg kan fikse et lille potpourri af sommerens færdige projekter ved lejlighed.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 436
Tilmeldt: 7. jul 2012, 16:15
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster