Bruger login







Tilbudsguide, uge 35, 2019
Hakket gris og okse!

Ugen der gik, uge 33, 2019
HST og kropshævninger!

Tilbudsguide, uge 34, 2019
Mandler og storkøb af frugt/grønt!

Ugen der gik, uge 32, 2019
Styrke i squat og Mr. Olympia 2019!


Statistik

Vi har 55808 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Rubensmine

Vores medlemmer har i alt skrevet 2031659 indlæg i 86846 emner

14 nye indlæg i dag


Online
I alt: 549
Medlemmer: 11
Skjulte: 2
Gæster: 536

Følg bodybuilding.dk på

Anmeld mit program

Udskriv emne


Post din vurdering af et program du har kørt

Tilbage til Anmeld dit træningsprogram





Hej Venner - Håber I kan holde kulden ud i Dinarmarca, her hvor jeg er er der 22 grader og høj sol hver dag :')

Har i lang tid nu været drænet for motivation, hvorfor jeg nok ikke har kørt verdens smarteste program. Jeg kunne specielt godt tænke mig, at I, som specialister, knytter en kommentar til min ben-dag (Ingen squat har glemt mine sko i DK og ønsker IKKE at squatte uden dem, grundet min ryg har været smadret). Programmet bliver kørt igennem 2 gange om ugen med én ugentlig hviledag. Det bør nævnes at jeg laver legraises hver dag 4 sæt, ellers intet andet til maven.
Alle øvelser bliver udført kontrolleret og langsomt - er det mere fordelagtigt at køre kontrolleret og hurtigt?

Mandag: Bryst, Triceps.
Bænkpres 4x8(let dag) 5x5(tung dag)
Incline Bænk 4x12 (både på tung og let dag)
Brystpres 4x8 og så supersætter jeg enten med armbøjninger, eller kører brystpres højre arm og bagefter venstre - giver det mening? :D
Flyers 4x10.
Dips til failure typisk omkring de 20+
Triceps pushdown 4x12
Triceps pushdown m. reb (hedder det det?) hvor jeg kører laaangsomt op og langsomt ned, squeezer i 2 sek.

Tirsdag; Ryg, Biceps.
Dødløft 5x5
Bent over barbel rows 4x8
Seated low row 4x8
Cable back exercise 4x8
Siddende bicep curl 4x8 - tager kg af så der kun er 10 kilo på i alt og kører til failure.
Hammercurls 4x10 og så tager jeg en lavere vægt og squeezer i 2sek og reps til failure.

Onsdag; Ben, skulder.
Benpres 5x8
Hacksquat 5x8
Rumænsk dødløft 3x8
Military press 4x8
Side laterals failure -> Lavere vægt failure -> lavere vægt igen til failure.

Håber I kan hjælpe mig - Rufus :drink:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 22. dec 2014, 16:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Vis man kan træne ben og skuldre eller andet samme dag, er min erfaring at hverken ben for ordenligt tæsk eller skuldrene bag efter. Jeg havde splittet det op anderledes
pump it ! pump it up!
Brugeravatar
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2233
Tilmeldt: 28. mar 2006, 13:21
Geografisk sted: Køge
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har kørt et lignende split engang og synes det fungerede fint for mig. Foretrækker dog stadig et 2-split. Og så rammer du armene rigeligt mange gange for min smag. Men ellers synes jeg da det ser fornuftigt ud :)
Det kan godt være jeg har små arme, men de er fandme også slappe.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 293
Tilmeldt: 13. nov 2010, 08:43
Geografisk sted: Nordjylland
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Anmeld dit træningsprogram




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster