Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 57307 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er CherylBaf

Vores medlemmer har i alt skrevet 2039676 indlæg i 95515 emner

17 nye indlæg i dag


Online
I alt: 418
Medlemmer: 10
Skjulte: 2
Gæster: 406

Følg bodybuilding.dk på

Lonnie Boe Pedersen

Skrevet af bodybuilding.dk

Navn

Lonnie Boe Pedersen

Alder

32 år (født i 1975)

Bopæl

Randers, Danmark

Arbejde

HF-student, Serviceøkonom (sport & event management), Dyreadfærdsterapeut.

Højde

162 cm

Vægt

on: 51 kg/ off: 56 kg

Fitness Konkurrencer

1. plads Athletic fitness
   
Hvornår begyndte du at træne?

Jeg har altid været aktiv og har svømmet siden jeg kunne gå:-) Har dyrket konkurrencesvømning fra jeg gik i 3. klasse til jeg blev 22 år. Jeg begyndte at træne seriøst til DM i Athletic Fitness i Februar 2007, men har forinden styrketrænet on/off i ca. 8 år.

Jeg har undervist i BodyPump i 6 år og YogaFitness i 4 år og Funk on and off.

Hvilken muskelgruppe er du mest tilfreds med?

Tja, jeg er ikke meget for at komplimentere noget frem for andet! Men mange siger at min ryg er en smule trekantet - selvom at jeg hader at træne den!

Hvad motiverer dig?

Først og fremmest er jeg næsten afhængig af at træne:-) Men jeg har fået konstateret "hypermobilt syndrom" og min læge fraråder mig at styrketræne! Jeg må bare lige tilføje, at jeg har aldrig haft det så godt som efter at jeg er begyndt at træne seriøst siden februar måned 2007. Jeg har tit haft myoser og andre dårligedomme i min nakkeregion, og mener selv at træningen samt kosten har en stor del af æren! Min kæreste fik en flot 6. plads i AF +180 DM2007 og han har været med til at sparke mig lidt igang når det har set værst ud

Hvad er din bedste præstation?

Helt klart at vinde DM i Athletic Fitness som 32 årig!  

DM 2. & 3. plads i rygcrawl for mange, mange år siden

Hvad kræver det for at stille op i Athletic Fitness

Viljestyrke, mod, struktureret træning samt kostprogram.

Har du nogen tips til kommende Atleter?

Mange kvinder snakker om at de bliver for store, hvis de træner for tungt! Der er forskellige meninger om hvad for stor er, men jeg vil gerne understrege at jeg træner tungt og mit træningsprogram skiller sig ikke synderligt ud fra min kærestes som stiller om i AF for mænd. Jeg føler mig slet ikke for stor med mine 51 kg. "in season"! 

Derudover er det vigtigt at få nok at spise, hvis man vil have fremgang. Man kan ikke tabe sig samtidig med at man tager på muskulært. Husk at få en shake efter træning! Det ville være fint med noget whey80 samt maltodextrin fra bodylab (Jeg spiser selv et stykke frugt istedet for maltodextrin).

Hvad er dine mål og ambitioner?

Mit mål er at yde mit aller bedste til NM i Roskilde den 20 okt. 2007

Jeg vil derefter forsvare min titel i 2008 og går muligvis med planer om Miss Fitness 2008. 

Hvordan ser en helt almindelig dag ud for dig?

Lige pt. op til konkurrencen starter jeg dagen kl. 06.30 med 50 min PW på tom mave.1 times styrketræning om eftermiddagen.Hver anden dag mave/lænd/(cardio 24-30 min).

Fortæl om dit træningsprogram?

På mine styrketræningsdage bestræber jeg mig på at træne "kort & hårdt" og derfor holde mig på max. 1 times træning. Jeg kører ca. 10 min. opvarmning inden træningen og kører ligeledes opvarmningssæt inden styketræningen. På cardiodagen træner jeg intervaller på romaskinen.

Mandag: Ryg og Bryst, undervisning i Funk.
Tirsdag: Mave/ lænd og cardio 24-30 min. conceptII romaskine
Onsdag: Biceps og Triceps
Torsdag: Mave/ lænd og cardio 24-30 min. conceptII romaskine
Fredag: Skulder og Ben, læg.
Lørdag: Mave/ lænd og cardio 24-30 min. conceptII romaskine
Søndag: Ryg og Bryst (Normalvis træningsfri), undervisning i YogaFitness 

Hvor mange kalorier spiser du daglig, og hvordan er din kostsammensætning

In season ligger kcal-indtag således 1800-1600-1400 kcal, 30 protein-50 kulhydrater-20 fedt. pr. 100 gram

Hvilke kosttilskud bruger du?

Omnimin multivitamin, bodylab whey80 samt bodylab kreatin samt Udos Choice/hørfrøolie.