Bruger login

Ugen der gik, uge 33, 2019
HST og kropshævninger!

Tilbudsguide, uge 34, 2019
Mandler og storkøb af frugt/grønt!

Ugen der gik, uge 32, 2019
Styrke i squat og Mr. Olympia 2019!

Tilbudsguide, uge 33, 2019
Juice, kylling og pasta!

Statistik

Vi har 55783 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er LiffCalliashy

Vores medlemmer har i alt skrevet 2031528 indlæg i 86836 emner

25 nye indlæg i dag

I alt: 594
Medlemmer: 11
Skjulte: 1
Gæster: 582

Følg bodybuilding.dk på

Bedøm sangen over dig.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Pearl Jam - Release.

Fantastisks nummer fra én af 90'ernes bedste albums 8/10

Sharon Van Etten er ret ok til at synge:

I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Reputation point: 335

Geografisk sted: Det Astrale Plan

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 94.00
- Dødløft: 163.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

martinkjr skrev:Pearl Jam - Release.

Fantastisks nummer fra én af 90'ernes bedste albums 8/10

Sharon Van Etten er ret ok til at synge:

Hendes stemme er ok, men den der lidt dovne elektronista ting der er over det er jeg sgu ikke så meget til. Det bliver lidt ensformigt.

Forleden faldt jeg tilfældigt over et helt absurd album med titlen 'Legends From Beyond The Galactic Terrorvortex' med bandet Gloryhammer. Shit det er noget far out funny shit. Det er en slags episk skotsk space-adventure i klassisk melodisk og symfonisk powermetal-stil. En slags Iron Maiden pumpet op på sci-fi fantasy steroider. Jeg er ikke stolt af det, men nu har jeg lyttet deres koncept-album igennem fra ende til anden 4 gange og jeg er fuldstændig hooked. Jeg synes det lyder pisse godt og hele tekstuniverset er så grinagtigt at jeg har et stort smil på når jeg lytter til det mens jeg træner. Sangtitler som Power of the Laser Dragon Fire, The Land of Unicorns og Legendary Enchanted Jetpack siger det hele. Det er ikke meningen det skal tages seriøst, men det er det bedste 'for sjov' metal jeg har hørt i lang tid. Her er bare ét nummer, men hele albummet holder 100%. Hvis altså man er til det, hvilket vel kun ca. 0.002 promille af befolkningen er.

Brugeravatar

Reputation point: 655

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Kan ikke bruge det i træningsregi, men som opvarmning når man er i fjollet/hyper humør :mrgreen:
Det er jo en kategori for sig, så svært at bedømme på 1-10.

Jeg elsker personligt at træne til et band som Egypt Central. Spotify versionen er dog bedre end kvaliteten her.
De er utrolig undervurderede imo :)

Reputation point: 195

Kostplan: Vis kostplan

Lucas1994 skrev: Jeg elsker personligt at træne til et band som Egypt Central. Spotify versionen er dog bedre end kvaliteten her.

Et ganske fedt nummer faktisk, specielt når man lige har hørt det et par gange, noget jeg sagtens kunne lytte til under træning, mangler bare en lille smule bas og så et lidt hurtigere beat. Hørte dog lige nogen af deres andre numre også, og det trak lidt mere i den rigtige retning :D 8/10

Dette er et af mine egne favoritnumre, gør mig altid i godt humør, giver mig energi og vækker gode minder - hører den stort set hver gang jeg træner

https://youtu.be/d4KpDhdUcA8
Losing might be an option, but giving up is not

Reputation point: 10

Geografisk sted: Herning, Midtjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 120.00

Rhandy skrev:
Lucas1994 skrev: Jeg elsker personligt at træne til et band som Egypt Central. Spotify versionen er dog bedre end kvaliteten her.

Et ganske fedt nummer faktisk, specielt når man lige har hørt det et par gange, noget jeg sagtens kunne lytte til under træning, mangler bare en lille smule bas og så et lidt hurtigere beat. Hørte dog lige nogen af deres andre numre også, og det trak lidt mere i den rigtige retning :D 8/10

Dette er et af mine egne favoritnumre, gør mig altid i godt humør, giver mig energi og vækker gode minder - hører den stort set hver gang jeg træner

https://youtu.be/d4KpDhdUcA8

Får i hvert fald ikke lyst til at træne, når jeg lytter til dét nummer ^, så har jeg ikke sagt for meget. 2.5/10

Fik genopfrisket denne klassiker, da jeg så Wild at Hearts forleden, hvor den passede ind som ananas gør på pizza. :)

If no win ... practice more :).
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: AK Nordland, Horsens Styrkeløft Klub og Centrum for Bænkpres

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00

Ceneeh skrev:Fik genopfrisket denne klassiker, da jeg så Wild at Hearts forleden, hvor den passede ind som ananas gør på pizza. :)

Ak ja, Isaaks stemme og James Wilseys eminente guitarspil passer fortrinligt sammen. 10/10.

Vi bliver i samme tidsperiode, hvor sangerinderne virkelig kunne synge og ikke behøvede at smide tøjet for at udstråle sex.

Brugeravatar

Reputation point: 180

Logbog: Ingen logbog

Foregående

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster