Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67592 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049935 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Hvor langt var du fra? Jeg tænker at din core alligevel må være temmelig stærk med de løft du ellers præsterer..Cykelmyggen Egon skrev:AB-WHEEL
15 x BW
15 x BW
15 x BW
15 x BW
15 x BW
Jeg prøvede med den stående vesion for at se om jeg kunne gøre mic kunsten efter, det kunne jeg ikke.
mic skrev:Hvor langt var du fra? Jeg tænker at din core alligevel må være temmelig stærk med de løft du ellers præsterer..Cykelmyggen Egon skrev:AB-WHEEL
15 x BW
15 x BW
15 x BW
15 x BW
15 x BW
Jeg prøvede med den stående vesion for at se om jeg kunne gøre mic kunsten efter, det kunne jeg ikke.
Nders skrev:12 x 15 kg wg pullups er habilt!
Carsten2002 skrev:Du burde oppe din volume. De få sets du kører nu gavner dig ikke meget.
Carsten2002 skrev:Du burde oppe din volume. De få sets du kører nu gavner dig ikke meget.
mic skrev:Carsten2002 skrev:Du burde oppe din volume. De få sets du kører nu gavner dig ikke meget.
Enig! Dit nuværende setup forekommer mig lidt HST-inspireret..
Cykelmyggen Egon skrev:
Hvis det stod til mig skulle samtlige personer der benytter vægtlokalet tildeles en seriøsitetskarakter og folk med en højere seriøsitetskarakter skulle kunne priorteres højere end folk med en lavere. På den måde kunne man selv bestemme, hvor højt man skal prioriteres og folk med seriøse intensioner, ville kunne få mere ud af vægtlokalet end idioter, som sidder og træner db biceps curl, på en bænk med 7kg DBs og mellem pauserne snakker i mobil med hans idiotvenner. Ville det ikke være et smukt scenarie.
Nders skrev:Har du nogensinde hørt om overtræning????![]()
![]()
Mussetrussen skrev:Cykelmyggen Egon skrev:
Hvis det stod til mig skulle samtlige personer der benytter vægtlokalet tildeles en seriøsitetskarakter og folk med en højere seriøsitetskarakter skulle kunne priorteres højere end folk med en lavere. På den måde kunne man selv bestemme, hvor højt man skal prioriteres og folk med seriøse intensioner, ville kunne få mere ud af vægtlokalet end idioter, som sidder og træner db biceps curl, på en bænk med 7kg DBs og mellem pauserne snakker i mobil med hans idiotvenner. Ville det ikke være et smukt scenarie.
Det forekommer mig at være den til dato mest geniale idé nogensinde. Seriøsitetskarakteren for den enkelte skulle fastlægges af en elitekomité bestående af dem der gennem året har trænet mere end 289 dage. Og skulle baseres på denne komités bedømmelse af den enkeltes seriøsitet gennem det sidste år. Et tal mellem 0-100 fastlægges for den enkelte, og printes på ens træningstøj, så alle kan se hvor man hører til i hierarkiet. Er man ved at bruge noget udstyr, og er der en med et højere tal på trøjen der også skal bruge det, må man pænt overdrage udstyret til vedkommende. Det virker kun som en fair løsning at dem der vil det mest kommer først i køen. Jeg tror jeg vil smide idéen i Fitnessdk´s forslagskasse.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster