Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56530 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Simo564f

Vores medlemmer har i alt skrevet 2032685 indlæg i 87675 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 168
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 166

Følg bodybuilding.dk på

Bruuns log! 1. plads i hus! Tag et kig i loggen....

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





God form du viser! Hvordan er styrken? :-)
We play the same game, difference is you never try your best
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 885
Tilmeldt: 30. jun 2011, 12:17
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ck92 skrev:God form du viser! Hvordan er styrken? :-)

Mange tak!
Min styrke er meget ringe!
Mine max er:
Bænkpres BB: 2-3 reps á 70 kg.
Bænkpres DB: 5 reps á 35kg.
Squat: 5 á 100kg.
Dødløft: 2 á 120kg.

Jeg har haft en del irritation med min venstre skulder og er først for nylig begyndt at kunne bænke uden irritation igen. Min squat gik rigtig godt i mit gamle center, men efter jeg havde flyttet center missede jeg et par ben træninger i starten af året og jeg har haft lidt problemer med teknikken. Det går nu meget bedre med squatten og jeg håber at stiger snarest.

Nu er jeg også forholdsvis ligeglad med styrken. Når jeg træner prøver jeg som regel på at få den bedste "forbindelse" til den muskel jeg træner. :)

Undskyldninger er der nok af!

Maleren skrev:Jeg synes du skulle være mere aktiv her i loggen :(


Jeg må indrømme, at jeg er for doven til det. En typisk dag kan være således: skole til 15.15., hjemme 16.05/10, aftensmad 17.30/45, tog til træning 18.12, hjemme fra træning 21.30-22.00, så i bad og lave madpak til næste dag, så sidder jeg i en time eller noget ved computeren og går så i seng. :)
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski


"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1384
Tilmeldt: 1. jun 2010, 22:03
 
Træner her: Hjørring Styrkesport
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



B-N-G skrev:
ck92 skrev:God form du viser! Hvordan er styrken? :-)

Mange tak!
Min styrke er meget ringe!
Mine max er:
Bænkpres BB: 2-3 reps á 70 kg.
Bænkpres DB: 5 reps á 35kg.
Squat: 5 á 100kg.
Dødløft: 2 á 120kg.

Jeg har haft en del irritation med min venstre skulder og er først for nylig begyndt at kunne bænke uden irritation igen. Min squat gik rigtig godt i mit gamle center, men efter jeg havde flyttet center missede jeg et par ben træninger i starten af året og jeg har haft lidt problemer med teknikken. Det går nu meget bedre med squatten og jeg håber at stiger snarest.

Nu er jeg også forholdsvis ligeglad med styrken. Når jeg træner prøver jeg som regel på at få den bedste "forbindelse" til den muskel jeg træner. :)

Undskyldninger er der nok af!

Maleren skrev:Jeg synes du skulle være mere aktiv her i loggen :(


Jeg må indrømme, at jeg er for doven til det. En typisk dag kan være således: skole til 15.15., hjemme 16.05/10, aftensmad 17.30/45, tog til træning 18.12, hjemme fra træning 21.30-22.00, så i bad og lave madpak til næste dag, så sidder jeg i en time eller noget ved computeren og går så i seng. :)

hvordan kan det lade sig gøre at være stærkere med db end med bb? :afraid: :afraid: :afraid: :afraid:
Brugeravatar
 
Reputation point: 134
 
Indlæg: 7417
Tilmeldt: 29. mar 2011, 23:18
 
Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



toto_G4M3R skrev:
B-N-G skrev:
ck92 skrev:God form du viser! Hvordan er styrken? :-)

Mange tak!
Min styrke er meget ringe!
Mine max er:
Bænkpres BB: 2-3 reps á 70 kg.
Bænkpres DB: 5 reps á 35kg.
Squat: 5 á 100kg.
Dødløft: 2 á 120kg.

Jeg har haft en del irritation med min venstre skulder og er først for nylig begyndt at kunne bænke uden irritation igen. Min squat gik rigtig godt i mit gamle center, men efter jeg havde flyttet center missede jeg et par ben træninger i starten af året og jeg har haft lidt problemer med teknikken. Det går nu meget bedre med squatten og jeg håber at stiger snarest.

Nu er jeg også forholdsvis ligeglad med styrken. Når jeg træner prøver jeg som regel på at få den bedste "forbindelse" til den muskel jeg træner. :)

Undskyldninger er der nok af!

Maleren skrev:Jeg synes du skulle være mere aktiv her i loggen :(


Jeg må indrømme, at jeg er for doven til det. En typisk dag kan være således: skole til 15.15., hjemme 16.05/10, aftensmad 17.30/45, tog til træning 18.12, hjemme fra træning 21.30-22.00, så i bad og lave madpak til næste dag, så sidder jeg i en time eller noget ved computeren og går så i seng. :)

hvordan kan det lade sig gøre at være stærkere med db end med bb? :afraid: :afraid: :afraid: :afraid:


Ingen anelse. Men det er faktisk helt anderledes nu. Jeg kan slet ikke komme op på så meget i DB pres. Jeg ramte en god dag og nok 2 reps var forced :)
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski


"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1384
Tilmeldt: 1. jun 2010, 22:03
 
Træner her: Hjørring Styrkesport
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så er jeg startet i mit gamle center igen. Jeg har simpelthen ikke tid mht. den transporttid der var ved, at træne i Hjørring Styrkesport ellers en skam.

Jeg var til styrke konkurrence i mit center i går. Jeg kom på en delt 1. plads i -90, hvilket jeg kun kan være tilfreds med!

Jeg vejer 83,5 kg.

Mine løft:
Benpres - 320 kg. Der var til 330 kg.
Bænkpres - 80 kg.
Dødløft - 170 kg.
Military Press - 60 kg.
Pullups - 7 reps
Squat - 130 kg.

Min samlede total i de tre store: 380 kg.
Ham jeg delte 1. pladsen med: 350 kg.
Ham jeg delte 1. pladsen med vandt Bænkpres og Dødløft.
Vi stod lige i Benpres og Military press.
Jeg vandt Pullups og Squat.

Jeg lavede pr. i næsten alt
+ 10 kg. i Bænkpres
+ 50 kg. i Dødløft
+ 20 kg. i Military Press
+ 30 kg. i Squat
Total pr. i kg. 110 kg.
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski


"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1384
Tilmeldt: 1. jun 2010, 22:03
 
Træner her: Hjørring Styrkesport
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



B-N-G skrev:
Maleren skrev:Jeg synes du skulle være mere aktiv her i loggen :(


Jeg må indrømme, at jeg er for doven til det. En typisk dag kan være således: skole til 15.15., hjemme 16.05/10, aftensmad 17.30/45, tog til træning 18.12, hjemme fra træning 21.30-22.00, så i bad og lave madpak til næste dag, så sidder jeg i en time eller noget ved computeren og går så i seng. :)

Ja okay... Forstår dig godt
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 336
Tilmeldt: 10. okt 2010, 13:13
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster