Bruger login







Ugen der gik, uge 18, 2019
Kylling og æbler!

Ugen der gik, uge 16, 2019
Sommer og træning

Tilbudsguide, uge 17, 2019
Vindruer og skyr!

Ugen der gik, uge 15, 2019
Arnold Classic 2019 og straps!


Statistik

Vi har 55504 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er ncnsro

Vores medlemmer har i alt skrevet 2027534 indlæg i 86577 emner

16 nye indlæg i dag


Online
I alt: 287
Medlemmer: 19
Skjulte: 2
Gæster: 266

Følg bodybuilding.dk på

Bulk retter

Udskriv emne


Få inspiration og del dine opskrifter med andre

Tilbage til Madopskrifter





Hej gutter

Siden jeg begyndte at træne har jeg stort set lavet af det samme dag ud og dag ind - jeg ved godt, at det måske ikke er det mest optimale, men det er den bedste måde, jeg kan sikre, at jeg altid er i et kalorieoverskud for at lave GAINZ :D

Jeg er dog begyndt at køre lidt træt i nogle af mine retter - specielt middagsmad og aftensmadsen som hhv. består af pasta med kødsovs og mexicanske pandekager med kødsovs.

Har I erfarne gutter måske nogle retter, man kan lave store portioner af, og så varme op igen for maksimum gainz? Helst uden karry.

God sommer!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 243
Tilmeldt: 27. mar 2018, 15:09
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej med dig.

Her er en tip til en værdi af 20 kg muskelmasse. Så det du gør er, at du tager en masse mandler, peanut butter, olivenolie, kokosmel, mørkchokolade og så blender du det sammen i en meningsfuld blender. Så drikker du det og det samme gør du igen næste dag. Alt i mens du træner som om du var underlagt Kai Greens muscle memory. Trust me, dette er et værdifuldt tip. Med dette in mente kan du og alle der læser dette skriv glemme alt om diverse lorte weight gainer.

Husk at dyrke noget mindfulness.
 
 
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (31)
Kostplan: Vis kostplan



Frugtsalat!
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 330
 
Indlæg: 1529
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 94.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lasagne
Pastaretter med fløde og ost
Tærte
Koteletter i fad
Mørbradgryde

Ja mulighederne er mange :)
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 530
Tilmeldt: 15. aug 2013, 19:39
Geografisk sted: Fyn
 
Træner her: Fitness Syd
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



01-jeller skrev:Hej med dig.

Her er en tip til en værdi af 20 kg muskelmasse. Så det du gør er, at du tager en masse mandler, peanut butter, olivenolie, kokosmel, mørkchokolade og så blender du det sammen i en meningsfuld blender. Så drikker du det og det samme gør du igen næste dag. Alt i mens du træner som om du var underlagt Kai Greens muscle memory. Trust me, dette er et værdifuldt tip. Med dette in mente kan du og alle der læser dette skriv glemme alt om diverse lorte weight gainer.

Husk at dyrke noget mindfulness.


Hvor meget af hver skal man ca. bruge? Gerne 800-900 kalorier. Og smager den overhovedet godt? Jeg har prøvet Nikolaj Bachs 'weight gainer shake' og den var slet ikke noget for mig - men jeg kan vel altid prøve.

Og mange tak alle sammen :=)

Hvis andre har nogle bud på gode retter, så skriver I bare.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 243
Tilmeldt: 27. mar 2018, 15:09
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Madopskrifter




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster