Bruger login







Ugen der gik, uge 28, 2019
Faste og proteinpulver!

Tilbudsguide, uge 29, 2019
Oksecuvette og kylling!

Ugen der gik, uge 27, 2019
Styrke og bodybuilding!

Tilbudsguide, uge 28, 2019
Koldskål og kaffe!


Statistik

Vi har 55624 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er xAndrula

Vores medlemmer har i alt skrevet 2030417 indlæg i 86753 emner

25 nye indlæg i dag


Online
I alt: 609
Medlemmer: 15
Skjulte: 2
Gæster: 592

Følg bodybuilding.dk på

Bulk retter

Udskriv emne


Få inspiration og del dine opskrifter med andre

Tilbage til Madopskrifter





Hej gutter

Siden jeg begyndte at træne har jeg stort set lavet af det samme dag ud og dag ind - jeg ved godt, at det måske ikke er det mest optimale, men det er den bedste måde, jeg kan sikre, at jeg altid er i et kalorieoverskud for at lave GAINZ :D

Jeg er dog begyndt at køre lidt træt i nogle af mine retter - specielt middagsmad og aftensmadsen som hhv. består af pasta med kødsovs og mexicanske pandekager med kødsovs.

Har I erfarne gutter måske nogle retter, man kan lave store portioner af, og så varme op igen for maksimum gainz? Helst uden karry.

God sommer!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 280
Tilmeldt: 27. mar 2018, 15:09
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej med dig.

Her er en tip til en værdi af 20 kg muskelmasse. Så det du gør er, at du tager en masse mandler, peanut butter, olivenolie, kokosmel, mørkchokolade og så blender du det sammen i en meningsfuld blender. Så drikker du det og det samme gør du igen næste dag. Alt i mens du træner som om du var underlagt Kai Greens muscle memory. Trust me, dette er et værdifuldt tip. Med dette in mente kan du og alle der læser dette skriv glemme alt om diverse lorte weight gainer.

Husk at dyrke noget mindfulness.
 
 
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (31)
Kostplan: Vis kostplan



Frugtsalat!
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 330
 
Indlæg: 1556
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 94.00
- Dødløft: 163.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lasagne
Pastaretter med fløde og ost
Tærte
Koteletter i fad
Mørbradgryde

Ja mulighederne er mange :)
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 541
Tilmeldt: 15. aug 2013, 19:39
Geografisk sted: Fyn
 
Træner her: Fitness Syd
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



01-jeller skrev:Hej med dig.

Her er en tip til en værdi af 20 kg muskelmasse. Så det du gør er, at du tager en masse mandler, peanut butter, olivenolie, kokosmel, mørkchokolade og så blender du det sammen i en meningsfuld blender. Så drikker du det og det samme gør du igen næste dag. Alt i mens du træner som om du var underlagt Kai Greens muscle memory. Trust me, dette er et værdifuldt tip. Med dette in mente kan du og alle der læser dette skriv glemme alt om diverse lorte weight gainer.

Husk at dyrke noget mindfulness.


Hvor meget af hver skal man ca. bruge? Gerne 800-900 kalorier. Og smager den overhovedet godt? Jeg har prøvet Nikolaj Bachs 'weight gainer shake' og den var slet ikke noget for mig - men jeg kan vel altid prøve.

Og mange tak alle sammen :=)

Hvis andre har nogle bud på gode retter, så skriver I bare.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 280
Tilmeldt: 27. mar 2018, 15:09
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Madopskrifter




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster