Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 58930 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er KirlRat

Vores medlemmer har i alt skrevet 2043900 indlæg i 98459 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 359
Medlemmer: 5
Skjulte: 0
Gæster: 354

Følg bodybuilding.dk på

Corona Virus

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Pzyrex skrev:
InspectorNorse skrev:For at kunne træne effektivt udelukkende med håndvægte(...)

Jeg taler ikke om at træne optimalt, jeg taler om damage-control. Jeg træner heller ikke hverken lige så effektivt eller optimalt i mit lille træningsrum, som jeg gør normalt i centeret. Men jeg træner. Og man kan altså kompensere for manglende belastning på mange måder. Mine tungeste håndvægte er faktisk kun 30kg, men jeg forsøger at råde bod på det ved dels at: køre flere gentagelser, flere supersæt, mere strict form, mere excentrisk osv. osv. Der findes masser af ting du kan gøre, for at kompensere for tunge vægte.

Husk på, og det kommer nok bag på mange, failure er failure. Belastning er, lidt firkantet sagt, grundlæggende ligegyldigt. Om du fx kører 100kg bænkpres for 10 gentagelser og rammer failure, eller om du kører 30 gentagelser med 50 kg og rammer failure, er same same. I hvert fald når vi snakker hypertrofi. Sat lidt på spidsen, dog. Budskabet er, at du sagtens kan lave en hård, gavnlig og effektiv træning selv med lette vægte. Du skal blot være lidt mere kreativ.

Det er klart at man kan træne ok med sådanne vægte. Det kan man dog også med kropsvægt/dips/pull ups med bælte og et par skiver. Det som er sværest at ramme ordentligt, er benene. Front squat med træstamme/flytning/dødløft af tunge sten ved stranden, bliver nok måden jeg gør det på indtil (Bor 200 meter væk fra en strand med store sten og stejle trapper).
Brugeravatar

Reputation point: 25

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Brugeravatar

Reputation point: 110

Kostplan: Vis kostplan

Jeg kan huske at Stefan Molyneux havde en gæst på hans podcast inden youtube lukkede hans konto i 2020.
Denne gæst påstod at COVID havde stort set samme gensekvens/dna sekvens som HIV/AIDS, eller sådan noget. Det var noget med at den havde en kæde på 7 enheder, som alle var identiske med HIV på nær een enhed, og at sandsynligheden for at dette kunne ske naturligt, var noget nær lig nul.

Jeg aner ikke om det har noget på sig. Jeg mener at jeg tjekkede hans credentials, og han var ikke læge.
Er der nogen der ved hvilken podcast jeg taler om?

Jeg vil gerne gense podcasten, pga. det her med at man har fundet COVID mere end en gang i samme individ, med meget lang tid imellem.

Det får alligevel en til at tænke på, om der var noget om snakken.

Prøv at tænk på, hvis COVID er en livslang lidelse som HIV/AIDS?

"Most people infected with HIV experience a short, flu-like illness that occurs 2-6 weeks after infection. After this, HIV may not cause any symptoms for several years."

Prøv lige at lade det synke ind.

Jeg håber inderligt, at manden tager fejl.
Brugeravatar

Reputation point: 25

InspectorNorse skrev:Jeg kan huske at Stefan Molyneux

Må jeg foreslå du glemmer det igen.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2084

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

InspectorNorse skrev:Jeg kan huske at Stefan Molyneux havde en gæst på hans podcast inden youtube lukkede hans konto i 2020.
Denne gæst påstod at COVID havde stort set samme gensekvens/dna sekvens som HIV/AIDS, eller sådan noget. Det var noget med at den havde en kæde på 7 enheder, som alle var identiske med HIV på nær een enhed, og at sandsynligheden for at dette kunne ske naturligt, var noget nær lig nul.

Jeg aner ikke om det har noget på sig. Jeg mener at jeg tjekkede hans credentials, og han var ikke læge.
Er der nogen der ved hvilken podcast jeg taler om?

Jeg vil gerne gense podcasten, pga. det her med at man har fundet COVID mere end en gang i samme individ, med meget lang tid imellem.

Det får alligevel en til at tænke på, om der var noget om snakken.

Prøv at tænk på, hvis COVID er en livslang lidelse som HIV/AIDS?

"Most people infected with HIV experience a short, flu-like illness that occurs 2-6 weeks after infection. After this, HIV may not cause any symptoms for several years."

Prøv lige at lade det synke ind.

Jeg håber inderligt, at manden tager fejl.

Man kan ikke måle coronavirus i kroppen på de som er blevet raske efter 1-2 måneder...

Reputation point: 15

Logbog: Ingen logbog

Brugeravatar

Reputation point: 110

Kostplan: Vis kostplan

Foregående

Tilbage til Off topic

Brugere online