Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56226 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Kennethpum

Vores medlemmer har i alt skrevet 2030768 indlæg i 87151 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 942
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 938

Følg bodybuilding.dk på

D-D's udfoldelser i jernhulen.

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Kenny Nickelman=GUNS skrev:Så bassemand. Tag dig sammen og få postet lidt godter...
Summer is comming!


Det blev der så ikke så meget af :lol: :oops:

Får stadig trænet, selvom det er nogle seriøst lange dage jeg har på arbejdet grundet elendige forbindelser med det offentlige. Køber meget snart en knaldpede (også kaldet knallert hos normale mennesker) og kan utroligt nok spare over en times transport om dagen bare ved det. Har godt nok også en 250cc 2-takters kværn liggende et sted som jeg bare lige skal have hentet, men udover at den er dødulovlig som den er så har jeg intet kort til sådan noget, så den bliver nok bare skilt ad og brugt til go-kart som oprindeligt tænkt :D - erhvervelse af knallert skulle gerne gøre at der er endnu færre træninger der bliver droppet og så skulle der være chance for, at jeg kan komme op på gammelt niveua, og selvfølgelig højere, igen.

I morgen starter jeg på noget simpel blok-periodisering med fire blokke á en uge stykket, med inspiration fra candito's 2-split som er blevet ret populært. På de tunge dage bliver hovedøvelserne squat m. langs. exc., deficit dødløft (konv. i uge 3 og 4), bænk med langs. exc. ("touch'n'go") kørt i par med UH BB rows og press m. pause i par med CHG pull-ups. På support-dagene skifter det lidt fra uge til uge hva der bliver kørt.

De sidste par uger har derfor gået med at finde styrke-niveau over hele linjen, og så ka jeg jo lige så godt ridse high-lights op. Jeg er bestemt ikke stærk for tiden, men så har jeg da noget at se tilbage på engang.
I langsom squat (ca. 3 sek exc) har jeg lavet 3 x 110 med overskud, i def. dødløft har jeg lavet 4 x 120 med rigtig god fart. I langsom bænk blev det til 2 x 5 x 80 (har også lavet 4 x 85 i bænk m. pause for nylig), UH BB rows blev til skuffende 4 x 75, dog med halv-lang excentrisk, og sidst men ikke mindst har jeg også lavet squat m. pause og ca. 2 sek. ned hvor det blev til 4 x 100 som var pæne men hvor der samtidig nok ikke have været til en 5. rep.

Her er god musik:


Begynder måske at logge igen på et tidspunkt, men ellers vil jeg stadig komme med en løbende opdatering når jeg lige gider. God træning derude!
With dreams to be a King, first one should be a man
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 585
Tilmeldt: 7. okt 2011, 00:04
 
Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster