Bruger login

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Tilbudsguide, uge 41, 2019
Ost, æg og kaffe!

Ugen der gik, uge 39, 2019
Smartphone og progression!

Tilbudsguide, uge 40, 2019
Okseculotte og oksekød!

Statistik

Vi har 56081 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Robertdaf

Vores medlemmer har i alt skrevet 2030299 indlæg i 86989 emner

3 nye indlæg i dag

I alt: 409
Medlemmer: 4
Skjulte: 1
Gæster: 404

Følg bodybuilding.dk på

En piges log om løft af knap så tunge ting

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Charlotteknudsen skrev:
Kristinet skrev:Desværre er det jo for mig endt i en mindre spiseforstyrrelse som jeg får behandling for nu - og det i øvrigt går meget bedre med! :)
IF kan sagtens være vejen frem for dig, der er ikke andet at gøre end at prøve det. Synes bestemt det har sine fordele, men det bliver ikke en mulighed for mig at afprøve igen. :)
Tja, altså jeg ved ikke jeg ligner en på 70kg, men har stadig en ret høj fedt%, der er ikke rigtig andet end en mental forskel fra jeg startede loggen til nu - og den kan man desværre ikke se på billeder ;)

Godt at høre at det går bedre!
Det er jo lige præcis det - må nok hellere prøve. Dog tror jeg i starten at min kærlighed til mad, bliver for trængende ;)
Det kan du jo nok have ret i :)

Bare klø på;) opret en logbog til at holde styr på træningen osv. det er ganske godt. :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Igår (søndag) var jeg på arbejde 12 timer så træning blev det ikke til - hvad sker der i øvrigt for sne? Jeg var dybt ulykkelig da jeg tog hjem fra job igår :shock:

Træning mandag:

Squat
4x6x60kg
- ok, men kommer for langt frem, delte racket de sidste sæt - en gut på min fars alders med en rigtig fin fysik! Sjændent syn i FW - squattede 190kg idag - aldrig set før i FW! :D

Goodmornings
3x10x40kg
1x8x40kg

ss
stående db press
4x8x12kg
-lidt cheat på nogen

Db bænk
4x8x16kg
- jeg skal væk fra de 16kg næste gang! slut!

ss.

DB rows
4x6x22kg

- Mens jeg stod ved bænken og kørte dette supersæt har squatmanden arbejdet sig op på de 190 kg og kommer hen til mig -" Jah, du kunne jo squatte osv, kan du også spotte?" - svarede pænt at jeg gerne havde spottet 60kg, men hvis 190kg failer så kommer vi sgu begge til skade hvis jeg står bagved :lol:

bb curls
3x10x15
ss
oh triceps extension
3x10x10kg skive

- næsten ingen pause mellem sæt, havde travlt.

Spinning
21.2km
476kacl
- mega god time :)

Hjem og forberede mad til nogle dage og så kan jeg ellers gå igang med skole arbejde igen, ohh lord det må gerne blive 4. april snart.

Imorgen ved jeg ikke lige med træning. Burde måske tage til informationsmøde om civilingeniøruddannelser istedet - men jeg tror jeg har besluttet mig og så er det spild af tid.. Den sover jeg lige på :mrgreen:

Droppede informationsmødet så jeg kunne nå at træne lidt istedet:)

1 times vl hold i crossfit - snatch fokus, kørte ikke helt så godt som sidste gang, men det går fremad med smidigheden i squat generelt så det skal nok blive godt en dag. :mrgreen:

Lavede lidt dubbe unders og kettlebell swing bagefter for at få pulsen lidt op. Er bliver pænt dårlig til at sjippe :oops:

Nu er jeg tilbage ved bøgerne og computerprogrammer der ikke virker igen, wohooo!
Imorgen er det forhåbentlig træning igen fordi torsdag og fredag nok bliver off dage :)

Kristinet skrev:
Charlotteknudsen skrev:
Kristinet skrev:Desværre er det jo for mig endt i en mindre spiseforstyrrelse som jeg får behandling for nu - og det i øvrigt går meget bedre med! :)
IF kan sagtens være vejen frem for dig, der er ikke andet at gøre end at prøve det. Synes bestemt det har sine fordele, men det bliver ikke en mulighed for mig at afprøve igen. :)
Tja, altså jeg ved ikke jeg ligner en på 70kg, men har stadig en ret høj fedt%, der er ikke rigtig andet end en mental forskel fra jeg startede loggen til nu - og den kan man desværre ikke se på billeder ;)

Godt at høre at det går bedre!
Det er jo lige præcis det - må nok hellere prøve. Dog tror jeg i starten at min kærlighed til mad, bliver for trængende ;)
Det kan du jo nok have ret i :)

Bare klø på;) opret en logbog til at holde styr på træningen osv. det er ganske godt. :)

Har overvejet det, men tror simpelthen ikke jeg får taget mig sammen til at uploade det, hver gang :-)

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

onsdag fik jeg ikke trænet. Min krop skreg på en off dag :P Lavede SMR istedet
Igår (torsdag) var den lidt bedre, men valgte kun at tage en times træning på havnen- primær fokus var stød. Det gik ok, kørte en del teknik med 35 kg, men mit stød har brug for lidt træning:)

Idag er off og står på lidt SMR og udstræk, for imorgen skal jeg cykle 4 timer, det lyder ikke så slemt, men er bange for jeg har undervurderet det :lol:

Det var et super fint cykelarrangement igår, en fin måde at samle penge ind til gode formål, jeg er i hvert fald ikke så flink til at komme ud med raslebøssen, så jeg må hellere cykle igen næste år:P

Kroppen var overraskende god i dag! Så jeg tog til træning, egentligt bare for at kører noget let med min træningsmakker som jeg har svigtet lidt på det sidste, en dødløften kørte rigtig godt så pressede den lidt.

bænkpress
5x40kg
3x45kg
2x47.5
lang tid siden jeg har kørt med stang

Dødløft
5x70
5x80
3x85
3x90 - fuck yeah :8
ville bare lave en single på 90, men de var lette så tog 3, kunne nok have trukket den 4. men følte teknikken ville lide for meget

seated row
4x6-8x40

lol og det var vidst det - okay jeg lavede ikke en skid, snakkede vidst for meget :lol:

så blev der trænet igen.. er sørgelig omgang men sådan er det

1 times vl på havnen - fokus clean. Vi lavede clean ladder - fik 50kg ok nemt, men der var ikke til mere, min teknik sejlede generelt idag.

20 min løb - havde tænkt mig 30min, det gik også fint, men så gik min mp3 afspiller ud, så gad jeg ikke mere - så sørgelig var jeg idag [-X

det vigtigste var at komme væk fra bøgerne et stykke tid og lige lade tankerne flyde:)

Igår lavede jeg overspringshandlinger meget af tiden, så løb jeg og så tog jeg til vægtløftning. Denne gang med en erfaren løfter som træner - det var super fedt og helt sikkert noget jeg skal mere! Flere mennesker burde kunne lide vægtløftning så man kunne gå til det lige som fodbold :oops:

om lidt går jeg til eksamen - Fingers crossed! :mrgreen:

90 kg dødløft 3-4 gange?
Billede

Og held og lykke med eksamen :mrgreen:
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 85