Bruger login







Ugen der gik, uge 16, 2019
Sommer og træning

Tilbudsguide, uge 17, 2019
Vindruer og skyr!

Ugen der gik, uge 15, 2019
Arnold Classic 2019 og straps!

Tilbudsguide, uge 16, 2019
Innocent juice og æg!


Statistik

Vi har 55500 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Holgersen

Vores medlemmer har i alt skrevet 2027480 indlæg i 86575 emner

17 nye indlæg i dag


Online
I alt: 426
Medlemmer: 18
Skjulte: 2
Gæster: 406

Følg bodybuilding.dk på

Fastfoods, Kager og Buffet. Må jeg spise dem?(Styrketræning)

Udskriv emne


Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum





Hej,

Jeg har spørgsmåler jeg undrer mig over. Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg vil gå til styrketræning 3 gange om ugen uden cardio.

Må jeg spise følgende?:

1. Kager
2. Burgers fra Mcdonald eller Burger King.
3. Pizza
4. Buffet i restaurant.

Hvis ja, hvor tit må jeg spise en af dem eller hvilket et må jeg spise. For eksempel, 1 gang eller 2 gange om måneden?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 27. sep 2018, 12:30
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bare lad helt være og væn dig til at spis sundt i stedet for, og tak mig senere.

Tag evt. 1 dag om ugen, hvor du mæsker dig i lige hvad du vil, og husk så på hvorfor du ikke spiser det mad hver dag.

Burgere kan være relativt uskyldige, og kan godt indgå i en fornuftig kostplan. Men lav dem selv!

Hvis det endelig er: Burger King > McDonalds.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 56
Tilmeldt: 4. apr 2018, 08:44
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Altså det er jo en individuel sag. Men personligt er jeg ikke meget for at cutte alle laster, og der er helt sikkert intet galt med at spise pizza, søde sager og drikke sodavand eller alkohol med moderation. Nogle vælger at have en enkelt dag på ugen hvor de "cheater", andre fordeler det lidt mere i løbet af ugen.

Normalt har jeg selv spist junk ca. en gang om ugen eller hver 14. dag, og så bare lidt af det andet hist og her. Jeg sørger bare for at spise sundt, grønt, varieret, så tænker jeg virkeligt ikke søde sager gør den store forskel hverken for masse eller styrke :)

Hvis det endelig er: Både McD og kongen er skraldemad :P
Det kan godt være jeg har små arme, men de er fandme også slappe.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 250
Tilmeldt: 13. nov 2010, 08:43
Geografisk sted: Nordjylland
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PatrickSan har ret, spis hellere pizza ligesom ham, hvis du vil være som PatrickSan
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 56
Tilmeldt: 4. apr 2018, 08:44
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Husk at gøre det med moderation så der intet galt er i det
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 56
Tilmeldt: 4. apr 2018, 08:44
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator
 
Reputation point: 655
 
Indlæg: 8990
Tilmeldt: 13. mar 2007, 21:51
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tusind tak for jeres hjælp og råd.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 27. sep 2018, 12:30
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



madshansenn skrev:Mvh. Mads
Tidligere elite-håndboldspiller
Freelance skribent for https://www.uniwatches.dk/


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 195
 
Indlæg: 1803
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



:lol:


Ja selvfølgelig man kan spise hvad man vil hvis man tilpasser det kaloriemæssigt, men det er da klart bedst at spise sundt ift. en masse andre grunde..
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 56
Tilmeldt: 4. apr 2018, 08:44
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kidd skrev:
madshansenn skrev:Mvh. Mads
Tidligere elite-håndboldspiller
Freelance skribent for https://www.uniwatches.dk/




Haha!

Spis din broccoli og træn håååååårdt yiaaahhh (Asbjørn riis kinda way of saying)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 330
 
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 94.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Da jeg var størst spiste jeg da tit is og kage inden træning...... tror ikke jeg rørte salat i lang tid, især i mit ene bulk år efter slem sygdom, hvor jeg gainede 15 kg på 8 måneder.... Salat var blot en byrde mine forældre prøvede at smide på mig når jeg besøgte dem ! Min holdning idag , er at det er ok med grønt i kostplanen, hvis man har lysten, men du kan sagtens køre på uden .

Bodybuilding har jo aldrig været en sund sport . så hvorfor bilde os selv ind at vi er sunde , og prøve at kompensere med at spise nogle 100 gram grønt hver dag, når vi samtidig smider 250 gram kød protein indenbords :D


Ja man kan godt spise sundt og blive stor, men men kan satme også blive stor uden at røre grøntsager :D

mit råd er simpelt: dirty bulk indtil du er har gainet en 25 kg... så kan du altid cutte 8-10 kg fedt af, og så står du 100% skarpt!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 17. okt 2018, 23:51
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Æman skrev:Da jeg var størst spiste jeg da tit is og kage inden træning...... tror ikke jeg rørte salat i lang tid, især i mit ene bulk år efter slem sygdom, hvor jeg gainede 15 kg på 8 måneder.... Salat var blot en byrde mine forældre prøvede at smide på mig når jeg besøgte dem ! Min holdning idag , er at det er ok med grønt i kostplanen, hvis man har lysten, men du kan sagtens køre på uden .

Bodybuilding har jo aldrig været en sund sport . så hvorfor bilde os selv ind at vi er sunde , og prøve at kompensere med at spise nogle 100 gram grønt hver dag, når vi samtidig smider 250 gram kød protein indenbords :D


Ja man kan godt spise sundt og blive stor, men men kan satme også blive stor uden at røre grøntsager :D

mit råd er simpelt: dirty bulk indtil du er har gainet en 25 kg... så kan du altid cutte 8-10 kg fedt af, og så står du 100% skarpt!



Hej OP. Dette bavl behøver du ikke lytte til.
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1622
Tilmeldt: 31. jul 2008, 17:27
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Æman skrev:Da jeg var størst spiste jeg da tit is og kage inden træning...... tror ikke jeg rørte salat i lang tid, især i mit ene bulk år efter slem sygdom, hvor jeg gainede 15 kg på 8 måneder.... Salat var blot en byrde mine forældre prøvede at smide på mig når jeg besøgte dem ! Min holdning idag , er at det er ok med grønt i kostplanen, hvis man har lysten, men du kan sagtens køre på uden .

Bodybuilding har jo aldrig været en sund sport . så hvorfor bilde os selv ind at vi er sunde , og prøve at kompensere med at spise nogle 100 gram grønt hver dag, når vi samtidig smider 250 gram kød protein indenbords :D


Ja man kan godt spise sundt og blive stor, men men kan satme også blive stor uden at røre grøntsager :D

mit råd er simpelt: dirty bulk indtil du er har gainet en 25 kg... så kan du altid cutte 8-10 kg fedt af, og så står du 100% skarpt!

OMFG
Believe To Achive
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 75
Tilmeldt: 22. sep 2018, 19:35
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Begynder forum




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster