Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69253 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JamesSyday
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049994 indlæg i 100493 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg har også sådan en vægt.. Som jeg dog fik vi en fejl, da jeg egentlig havde bestilt en fedttang, men pga en masse forvirring ved det firma, endte jeg op med sådan en vægt der kan det samme som din... Og den giver mig en fedt% på 22 og med fedttangen fik jeg en på 12% Dog tror jeg heller ikk de 12% kan passe.. Men det blev taget efter den måling hvor man bar måler over hoftbenet.. Altså den brochure der fulgte med fedttangen...Skunq skrev:Smed selv 1000 kr. på en badevægt der kan måle fedtprocent, muskelmasse og sådan. Men må sige at jeg blev røvrendt. Den siger min fedtprocent er 33 hvilket jeg godt ved ikke passer.
Købte efterfølgende en fedttang fra bodyman.dk og der får jeg den til at være 18. Så der er lidt forskel.
Sagat - Hvilke steder ville du måle? Ifølge anvisningen på min fedttang skal man bare måle på stedet lidt over hoftebenet?

Hej drenge![]()
Hvad?
Jeg har leget lidt med excel her til aften. Det er der kommet et excel ark ud af, som kan vise forholdet mellem kropsvægt, fedtfri masse og fedt masse og desuden fedtprocenten. Det minder en lille smule om "det legendariske" krop&kost ark, man taster kropsvægt og fedtprocent ind hver dag eller så ofte som muligt og udviklingen kan følges på graferne.
Hvem?
Arket er mest rettet mod folk der har en badevægt, som også kan måle fedtprocent. Som de fleste nok ved så kan de være temmelig upræcise og derfor kan man ikke bruge en "stikprøve" måling til særlig meget. Producerer man derimod data hver dag, kan man efter nogen tid følge en udvikling og den upræcise måling kan lige pludselig bruges til noget fornuftigt!
Nedenfor ses et eksempel:
Til dem der skulle få lyst til at bruge det må i meget gerne skrive til mig hvis der opstår fejl eller hvis i har forslag til forbedringer. Så vil jeg prøve rette i det, er dog ikke super-ekspert...
Filen kan hentes på linket nedfor:
http://www.badongo.com/file/1697657

Skunq skrev:Smed selv 1000 kr. på en badevægt der kan måle fedtprocent, muskelmasse og sådan. Men må sige at jeg blev røvrendt. Den siger min fedtprocent er 33 hvilket jeg godt ved ikke passer.
Købte efterfølgende en fedttang fra bodyman.dk og der får jeg den til at være 18. Så der er lidt forskel.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster