Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 57386 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er GerardoKET

Vores medlemmer har i alt skrevet 2040497 indlæg i 98088 emner

20 nye indlæg i dag

I alt: 507
Medlemmer: 10
Skjulte: 1
Gæster: 496

Følg bodybuilding.dk på

"Hvad er der i TV'et"-Tråden

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Maxer1337nr2 skrev:Hvis man finder noget på Netflix man gerne vil se, så skal man i hvert fald hellere skynde sig at se det med det samme, før lortet forsvinder hurtigere end pigerne man prøver at score i FW. =P~ =P~ =P~ =P~

Jeg havde f.eks. fundet den gode gamle "Flugten fra Alcatraz" og planlagt at se den på en hyggelig off-day med popcorn og 1 liter hindbær-protein smoothie. Jeg havde popcorn og smoothie klar, men var filmen der så stadig? NÆ. Men er der nok dårligere b-serier til gengæld? Jovist.
Det blev til Flugten fra Netflix for mit vedkommende.

Den er fame god!
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

Reputation point: 360

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ja er den nemlig ikke det, det er fandeme længe siden jeg så den sidst! Synes også jeg husker den som værende fucking nice :D Det er klart når ClinteN er med!
Har den stadig til gode, nu ligger den klar og downloadet i utorrent, der forsvinder den sgu ikke fra i hvert fald!
Jeg tror den rigtig skal chilles med efter en tung legday og en ordentlig spand popcorn og en vanilje-mango-passionsfrugt-sødmælk-smoothie denne gang! Jeg glæder mig allerede.

Har man ikke set Gran Torino med Clint Eastwood, burde man helt klart tage at smække den op på TV'et en aften!
The Mule med ham er også en seværdig film man kan tilbringe sin aften med :drink: og den findes faktisk på Netflix. Medmindre den også er blevet tryllet væk derinde fra selvfølgelig.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Foregående

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: InspectorNorse og 22 gæster