Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 58114 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Cryptomhtq
Vores medlemmer har i alt skrevet 2041561 indlæg i 98343 emner
14 nye indlæg i dag
awesome skrev:Glædestråden er nærmest død(3mdr siden sidste post?). Mens irritationstråden lever i bedste velgående![]()
Glæder mig over, at det går over al forventning med min cykling.![]()
Og over at jeg endnu ikke har haft brug for en cykelmekaniker, fordi jeg kan det meste selv
awesome skrev:Har passet og plejet min habanero scotch bonnet. Og den er blevet kæmpe stor. Men indtil nu har den smidt ALLE blomsterne. Men efter en gang grøntsags gødning har alt ændret sig. Tror den har 100 blomster nu, og de bliver
danielhansen13 skrev:Jeg har fået én ny subscriber på min YouTube-kanal!
Jeg blev ret glad over at få den notifikation i dag. Jeg mangler to videoer til at nå mit mål om at uploade 10 videoer i år.
taler skrev:danielhansen13 skrev:Jeg har fået én ny subscriber på min YouTube-kanal!
Jeg blev ret glad over at få den notifikation i dag. Jeg mangler to videoer til at nå mit mål om at uploade 10 videoer i år.
Hvad handler din kanal om? Træning?
Kan man evt. få et link?
martinkjr skrev:Hallo dit fjog check nu lige hans signatur, som er i slutningen af alle hans indlæg.
Guitar Slim skrev:martinkjr skrev:Hallo dit fjog check nu lige hans signatur, som er i slutningen af alle hans indlæg.
Fjoget er vel ham, der gider kigge på andres signaturer, når man bare kan slå dem fra...
martinkjr skrev:Gas iøvrigt lige lidt ned guitar fjog.
Guitar Slim skrev:martinkjr skrev:Gas iøvrigt lige lidt ned guitar fjog.
Jeg vil da seriøst overveje, om det er et råd jeg gider følge![]()
Er der i øvrigt kommet noget frem med datoer for play offs?
taler skrev:danielhansen13 skrev:Jeg har fået én ny subscriber på min YouTube-kanal!
Hvad handler din kanal om? Træning?
Kan man evt. få et link?
martinkjr skrev: Folk har ofte links til relevante ting omkring deres træning, såsom Daniels youtube side.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster