Bruger login

Ugen der gik, uge 7, 2019
Podcast og flad mave!

Tilbudsguide, uge 8, 2019
Pålæg, kylling og kalkun!

Tilbudsguide, uge 7, 2019
Juice, kaffe og oksekød!

Ugen der gik, uge 5, 2019
Sunde shakes og fedttab!

Statistik

Vi har 55368 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Kostplansmail11

Vores medlemmer har i alt skrevet 2025129 indlæg i 86411 emner

29 nye indlæg i dag

I alt: 715
Medlemmer: 11
Skjulte: 2
Gæster: 702

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Bulletproof Athlete skrev:Slagtilfælde. Godt nok en del år tilbage, men er lige blevet bevidst om det via en neurolog.

Kedeligt.

Nu kender jeg ikke din alder, og om hvad det evt. har haft af indflydelse på dit liv, men det er vist meget almindelig med slagtilfælde efter en vis alder, med den kost vi spiser. Jeg tror det var, Dr. Caldwell B. Esselstyn, fortaler for den restriktive whole foods, plant based diet, der i et lunefuldt sindelag skrev, at han gerne så at dommere fik foretaget en skanning, så man kunne konstatere antallet af pletter på hjernen, da det jo kan give besvær med at huske og andet.

Reputation point: 60

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Franz Biberkopf skrev:
Bulletproof Athlete skrev:Slagtilfælde. Godt nok en del år tilbage, men er lige blevet bevidst om det via en neurolog.

Kedeligt.

Nu kender jeg ikke din alder, og om hvad det evt. har haft af indflydelse på dit liv, men det er vist meget almindelig med slagtilfælde efter en vis alder, med den kost vi spiser. Jeg tror det var, Dr. Caldwell B. Esselstyn, fortaler for den restriktive whole foods, plant based diet, der i et lunefuldt sindelag skrev, at han gerne så at dommere fik foretaget en skanning, så man kunne konstatere antallet af pletter på hjernen, da det jo kan give besvær med at huske og andet.

Jeg er lige rundet 40. Det har vist sig at have haft en ret stor indflydelse uden jeg har været bevidst om det. Fik Ibs i midt tyverne, hvilket viste sig ikke så længe efter hvad neurologen antager har været et slagtilfælde, blodprop etc. I første omgang var tanken at dét var årsagen til ibs'en, hvilket det så også har vist sig at være, men kun indirekte. Hypothalamus skulle være blevet ramt og derigennem mit interne ur, som gør at min døgnrytme er vendt om permanent. Nat er dag og dag er nat og nat arbejde er som bekendt usundt af helvedes til og kan blandt andet ødelægge tarm funktionen. Min Ibs kommer formentlig direkte af at have været vågen i hvad der har været nat for mig, gennem lang tid. Tog et par uger til USA sidste år og indenfor den første uge forsvandt Ibsen nærmest. Så en ændret døgnrytme og godt med Ibs er gevinsten, blandt andre småting.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar

Reputation point: 85

Geografisk sted: Pandoras Box

Logbog: Vis logbog

Det hænder jo - de sidste to måneder har jeg hørt om to tilfælde hvor venners bekendte faldt døde om. I begge tilfælde, hjerneblødning. Start/midt 30erne. Hjerneblødninger, slagtilfælde, etc kan principielt ramme stort set hvem helst og når som helst. Husker også en VL-kvinde for en del år tilbage til et stævne som fik det mere og mere dårligt. Hun kom på hospitalet: blodprop i hjertet. Vi snakker ca 23-24 år.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

I'm cruel only to be kind, said the poet. http://www.supertraining.dk.
Brugeravatar

Reputation point: 1709

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Er du tilfældigvis, Thomas Schmidt Hansen, Franz?
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Ringkøbing

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Kostplan: Vis kostplan

Jeg kan ikke prale af at være læge, hvis det er Tobias (og ikke Thomas) du hentyder til, Daniel$an.

Reputation point: 60

Logbog: Ingen logbog

Foregående

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster