Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 56247 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Vinther1

Vores medlemmer har i alt skrevet 2030902 indlæg i 87168 emner

16 nye indlæg i dag

I alt: 1133
Medlemmer: 9
Skjulte: 0
Gæster: 1124

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Det lille skur skrev:At Sandyfrinks' interview/podcast med Anders Nedergaard endnu ikke er oppe! [-X [-X [-X

Det er den nu.

http://supertraining.dk/6-qa-med-anders-nedergaard-2h/

Reputation point: 65

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det lille skur skrev:At Sandyfrinks' interview/podcast med Anders Nedergaard endnu ikke er oppe! [-X [-X [-X

Den er oppe: https://www.instagram.com/p/B4Z8IIzFrQ6/
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

I'm cruel only to be kind, said the poet.
http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer/
Brugeravatar

Reputation point: 1784

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Logbog: Vis logbog

SandyFrink skrev:

Den er oppe: https://www.instagram.com/p/B4Z8IIzFrQ6/

#ianmalcolm haha
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Reputation point: 340

Geografisk sted: Det Astrale Plan

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 94.00
- Dødløft: 165.00

Overdrevet mængde russer spam på boardet
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Reputation point: 340

Geografisk sted: Det Astrale Plan

Styrkeliste
- Squat: 94.00
- Dødløft: 165.00

martinkjr skrev:Overdrevet mængde russer spam på boardet

Det irriterer ligeledes mig at folkene bag boardet ikke gør noget ved det overhovedet. Er trods alt ikke synderligt svært.
Brugeravatar

Reputation point: 320

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Kostplan: Vis kostplan

Pzyrex skrev:
martinkjr skrev:Overdrevet mængde russer spam på boardet

Det irriterer ligeledes mig at folkene bag boardet ikke gør noget ved det overhovedet. Er trods alt ikke synderligt svært.
Det er sku da også stukket helt af i dag, det spam.

Reputation point: 125

At gode håndvægte springer budgettet i et home gym...

Reputation point: 80

Hamtaro skrev:Det er sku da også stukket helt af i dag, det spam.

Det må man sige, men problemet har jo efterhånden stået på længe, uden at Bodylab har gjort noget som helst ved det overhovedet. De er jo tilsyneladende fuldstændige ligeglade med boardet. Ikke at det er nogen nyhed dog.
Brugeravatar

Styrkeliste

Pzyrex skrev:
Hamtaro skrev:Det er sku da også stukket helt af i dag, det spam.

Det må man sige, men problemet har jo efterhånden stået på længe, uden at Bodylab har gjort noget som helst ved det overhovedet. De er jo tilsyneladende fuldstændige ligeglade med boardet. Ikke at det er nogen nyhed dog.

Jo, men hvorfor bruge tid og kræfter på det, når aktiviteten herinde har nået et lavpunkt? På en god dag er der måske 20 indlæg, på andre dage er der 5-10, og det hænder endda, at der er 0. UDG har vi ikke set i ugevis, og mange af artiklerne, som vi præsenteres for, er "genbrug". Jeg tager måske fejl, men jeg tror desværre, at tiden er løbet fra disse fora på internettet. Folket vil have Instagram og Facebook.
Brugeravatar

Reputation point: 95

Styrkeliste
- Dødløft: 130.00

Etrius skrev:Jo, men hvorfor bruge tid og kræfter på det, når aktiviteten herinde har nået et lavpunkt? På en god dag er der måske 20 indlæg, på andre dage er der 5-10, og det hænder endda, at der er 0. UDG har vi ikke set i ugevis, og mange af artiklerne, som vi præsenteres for, er "genbrug". Jeg tager måske fejl, men jeg tror desværre, at tiden er løbet fra disse fora på internettet. Folket vil have Instagram og Facebook.

Hvorfor så ikke bare lukke boardet helt hvis det er indstillingen?

Måske en del af årsagen til, at aktiviteten herinde har nået et lavpunkt, netop er, at siden er fyldt med fejl, spam og reklamer og at der intet overhovedet bliver gjort ved det? Hvorfor skulle man som bruger bruge sin tid og kræfter på noget, som ejerne ikke engang selv gider? Man kunne jo starte med at fixe nogle af de mest gravende problemer, og så se om det kunne have en positiv effekt på aktiviteten. Desuden er det altså ret begrænset hvad det drejer sig om af tid og ressourcer, at dæmme op for al den spam. Vi snakker under en time for en programmør.
Brugeravatar

Styrkeliste

Etrius skrev:Jeg tager måske fejl, men jeg tror desværre, at tiden er løbet fra disse fora på internettet. Folket vil have Instagram og Facebook.

Det gør du i den grad, ja. Tiden er løbet fra online fællesskaber hvor man skider på sine brugere ved ikke at vedligeholde platformen, udbedre fejl og generelt forbedre forholdene. Hvilket signal tror du det sender til en potentiel ny bruger når man kommer herind og det første man bliver mødt med er en helvedes masse russer-spam? Man tror boardet er dødt, efterladt og opgivet. Man tror man er havnet i webudgaven af Silent Hill.

Der er masser af fora derude som blomstrer og hvor aktiviteten faktisk er stigende. Og ved du hvorfor? Fordi folk grundlæggende er pisse trætte af Facebook-debatter hvor niveauet er bundløst lavt. Og derfor begynder mange at "vende tilbage" til debatforane. De fleste med viden, forstand og fornuft holder sig efterhånden fuldstændig fra debatter på sociale medier da al substans overdøves med idiotisk larm og støj. Det er blevet fuldstændig umuligt at trænge igennem.

Man har/havde et kæmpe potentiale i et board som dette. Men den har man efterhånden pisset væk. Direkte ned i halsen på brugerne.
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg er enig med dig i facebookdebatter. Det har egentlig intet med debatter at gøre. Det er oftest folk der råber deres mening ud, hvorefter de lukker ørerne og nægter at lytte til de andre. Generelt er facebook en skrammelplads af reklamer, ligegyldigheder, clickbait og larm, som jeg personligt har droppet at deltage aktivt på. Det er nu et år siden jeg neddroslede min aktivitet til et absolut minimum. Jeg har sådan en tracker installeret i min browser, og den siger 2min 47sek dagligt på facebook. Hvoraf de fleste minutter går med grupper relaterede til mine børns skole og børnehave. Det er en salig befrielse at undvære al facebooks lort og tidsspilde. Instagram og twitter har jeg heller ikke, og at leve et liv, i 2019, uden de store sociale medier, er en velsignelse.

Jeg håber du har ret i at folk falder fra lige så stille, og begynder at dyrke flere forskellige platforme igen.
Brugeravatar

Reputation point: 665

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Kvalitet drukner næsten fuldstændig i form, facon og stil. Bullshit is everywhere.

Hvem føler ikke de bliver lige en anelse dummere end de var i går når de åbner YouTube og ser de der clickbait-thumbnails fra diverse (u)personlige trænere/professionelle bullshittere/instagramfænomener/influencers?

Facebookdebatters utilstrækkelighed taler for sig selv.

You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

I'm cruel only to be kind, said the poet.
http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer/
Brugeravatar

Reputation point: 1784

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Foregående

Tilbage til Off topic