Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 56710 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er MrMaxFit

Vores medlemmer har i alt skrevet 2033585 indlæg i 88282 emner

3 nye indlæg i dag

I alt: 579
Medlemmer: 5
Skjulte: 0
Gæster: 574

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Mussetrussen skrev:Når de endelig laver en remake af He-man, bliver det med ham her som He-man. Jeg håber han er gået i gang med hårdt træningprogram + Hollywood supps.

Billede

Billede

First world problems :lol:
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Reputation point: 355

Geografisk sted: Det Astrale Plan

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 95.00
- Dødløft: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Som om de ikke ser He-man i den tredje verden :D
Brugeravatar

Reputation point: 740

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Mussetrussen skrev:Som om de ikke ser He-man i den tredje verden :D

Haha det gør de!
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Reputation point: 355

Geografisk sted: Det Astrale Plan

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 95.00
- Dødløft: 165.00

Mussetrussen skrev:Når de endelig laver en remake af He-man, bliver det med ham her som He-man. Jeg håber han er gået i gang med hårdt træningprogram + Hollywood supps.

Billede

Billede

Åh crap også.. som om Dolph ikke var tiny nok i første forsøg... for bare lidt at ramme de gamle dukker skulle de jo bruge en Prime Jay Cutler!
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Kaas City

Kostplan: Vis kostplan

Irriterer og bange gør det mig, at jeg lige er blevet smidt ud fra en kinesisk fb gruppe, fordi jeg nævnte den afdøde coronvirus meddelsomme læge, der nu er død.
Der var masser af had mod vesten og det som gør det skræmmende er, at det ikke er fordi de er bange for den kinesiske regering skal se jeg skriver som jeg gør i deres gruppe, de er alle bosiddende udenfor Kina (men selvfølgelig har de relationer i og til Kina...hmm....), men fordi de simpelthen er så benægtende problemet og fordømmende hvad som sker pt. De kalder sig buddister, en tilgang som udelukkende baseres på at se virkeligheden som den er uden egenmening el. fordømmelse inden man evaluerer en given situation.
Dette har relation til det som jeg tidl. har nævnt som værende ego og egoisme, hvilket vi alle har og er latent hvilende i os hele tiden.
Selvom de i gruppen har relationer til Kina, og derfor måske sådan kan vise deres loyalitet overfor regimet ved fordømmelse inkl. udelukkelse og fordømmelse af mig, så fornemmes der reel tro på, at de mener, at det er vesten som er problemet og at fordømmelse af al omtale osv. af problemet, er en stor del af problemet... Det er virkelig skræmmende og ... irriterende! For nu skal vi til at dele alt vi kan af de videoer af den afdøde læge, da det virker til, at de kan tro på deres selvbedrag. Vi har nærmest pligt til at hidse os op over, at dette kan ske!

Håber sku ikke at der kommer smittede kinesere til Danmark for at få bedst mulige behandling fordi de ved de er smittede og sådan kan terrorisere de naive danske myndigheder, der ikke endnu sætter alle nytilkomne i karantæne, medmindre folk selv gør opmærksom på, at de har symptomer.

Reputation point: 20

At der er spam på dette forum. Og det ikke bliver fjernet særligt hurtigt.... Folk der skriver underlige tegn ved ikke om det er russisk spam.eller what the fuck... Men det er altså ringe.
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

sund skrev:At der er spam på dette forum. Og det ikke bliver fjernet særligt hurtigt.... Folk der skriver underlige tegn ved ikke om det er russisk spam.eller what the fuck... Men det er altså ringe.

Har også undret mig over, at der ikke er blevet indført et system der gør at f.eks de 2 første opslag fra en person lige skal godkendes først.
So you want to get big by crossfitting? That's cute

Eat Big, Lift Big, Get Big!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 16.50
- Squat: 20.00
- Dødløft: 15.00