Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 58123 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er MichaelInpup

Vores medlemmer har i alt skrevet 2041612 indlæg i 98346 emner

20 nye indlæg i dag

I alt: 711
Medlemmer: 16
Skjulte: 3
Gæster: 692

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Det ikke første gang at den arrogante cunt gør sig bemærket

laura.jpg
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Reputation point: 360

Geografisk sted: Det Astrale Plan

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 95.00
- Dødløft: 167.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

[quote="martinkjr"]Det ikke første gang at den arrogante cunt gør sig bemærket[/quote

Jeg skal ikke kunne sige om hun er arrogant eller en cunt, men ikke desto mindre er det vel ikke forkert at lavere skat i Danmark vil animere til lavere priser i fx håndværksbranchen.

Reputation point: 50

Logbog: Ingen logbog

Hun har nu en ganske valid pointe.
Brugeravatar

Reputation point: 190

martinkjr skrev:Det ikke første gang at den arrogante cunt gør sig bemærket

laura.jpg

Problemet er nok bare at hendes mand er en svans, som lader hende bestemme alt.
Han ser meget fysisk svag ud at dømme ud fra det billede. Og det faktum at han lader hans kone/kæreste poste den slags nonsense vidner om, at han er en beta male provider at best. Hun er sikkert ok, men hun er sammen med en svans, som ikke kan lede hende og det kommer til udtryk på denne vis.

Hun tjener sikkert også mere end ham, hvilket gør at hun ikke kan respektere ham, grundet hendes hypergami.
Det værste er at hvis en mand som ham, mandede sig op, vil det nok resultere i at hun forlader ham.

Hvorfor? Fordi hun søgte en beta, som hun kunne kontrollere, men nu har hun fundet ud af at det var ikke det hun ville alligevel.

Alle kvinder vil inderst inde bare have en mand som kan lede dem. Vise dem vejen. En mand som strækker sig ud i verden, som en stor stiv pik, upåvirket af andre. "I want a man made of stone" som de søde piger i mellemøsten siger.

At man ser godt ud og tjener mere end dem, er jo bare en bonus, men ikke nødvendigvis et krav på nogen måde, hvis man besidder ovenstående. Jeg har en træningsven/bekendt som er ca 150 cm høj, som jeg ved dater, eller rettere sagt: PIMPER, model lignende piger. Han tjener ikke ret meget, og er i øvrigt "grim". Men han er fucking sjov, besidder ovenstående og har tilmed en aura som er taget ud af en anden verden. Jeg elsker ham. Hver gang jeg har snakket med ham, så er resten af dagen god, sådan en humør bombe er han.

Reputation point: 20

Hvis hun er højtuddannet har hun vel forfanden også råd til håndværkere. Shit en slap holdning.

Hvis de tager fri, er det jo fordi de har noget ferie til det? Det er jo ikke sådan det hænger sammen?
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

Reputation point: 365

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Vis kostplan

Midt i corona-jul, et USA der er under nedsmeltning og det at bentræning med kropsvægt stinker, så er jeg sgu glad for at vi har InspectorMorse
Hvornår opdaterer du din log? Jeg savner at læse om hvordan du har lyst til at slå folk der.. har det godt?

Reputation point: 35

dwellengers skrev:Hvis hun er højtuddannet har hun vel forfanden også råd til håndværkere. Shit en slap holdning.

Hvis de tager fri, er det jo fordi de har noget ferie til det? Det er jo ikke sådan det hænger sammen?

Det handler vel ikke om, hvorvidt de har råd til det eller ej, men om, at det ikke kan betale sig at købe sig til ydelserne. Eller har jeg misforstået din harme? Jeg kan ikke se, hvad der er galt med hendes opslag.

dwellengers skrev:Hvis hun er højtuddannet har hun vel forfanden også råd til håndværkere. Shit en slap holdning.

Præcis.

Sjovt, at alle andre enten godt kan tage sig sammen til at få gjort disse gøremål i deres fritid eller rent faktisk betale folk som er uddannet til det og dermed støtte deres erhverv og samtidig betale dem en anstændig betaling for deres udførte arbejde.Også sjovt at disse højtuddanede kvinder, ser det som deres ret at anvende underbetalte slaver, jeg husker også at Mette Østergaard var ude og plædere for retten til at anvende underbetalte au pairs fra østen til at passe hendes møgunger, så hun kunne fortsætte ubesværet med at være åh så vigtig.
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Styrkeliste

haaank skrev:Jeg kan ikke se, hvad der er galt med hendes opslag.

Det kan hun heller ikke.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2029

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:

Det kan hun heller ikke.

Tak for dit bidrag.

martinkjr skrev:

Præcis.

Sjovt, at alle andre enten godt kan tage sig sammen til at få gjort disse gøremål i deres fritid eller rent faktisk betale folk som er uddannet til det og dermed støtte deres erhverv og samtidig betale dem en anstændig betaling for deres udførte arbejde.Også sjovt at disse højtuddanede kvinder, ser det som deres ret at anvende underbetalte slaver, jeg husker også at Mette Østergaard var ude og plædere for retten til at anvende underbetalte au pairs fra østen til at passe hendes møgunger, så hun kunne fortsætte ubesværet med at være åh så vigtig.

Du ævler løs om au pairs og højtuddannede kvinder, som intet har med sagen at gøre.

Det handler jo ikke om, at hun ikke vil betale dem en anstændig løn, men blot at de høje skatter i Danmark gør, at håndværkeren skal være meget mere effektiv end hende, før det kan betale sig økonomisk for hende at købe sig til ydelserne.

SandyFrink skrev:

Det kan hun heller ikke.

Hun gav i dag selv et bud på, hvad de pågældende personer, som skulle udføre disse job/tjenester whatever, skulle betales og budet var mellem 110,- dkk og 140,- dkk i timen. Så skal skatten også reduceres betydeligt, før der er lidt til egne lommer.
-Bill Hicks
Brugeravatar

Styrkeliste

haaank skrev:
martinkjr skrev:

Præcis.

Du ævler løs om au pairs og højtuddannede kvinder, som intet har med sagen at gøre.

Det handler jo ikke om, at hun ikke vil betale dem en anstændig løn, men blot at de høje skatter i Danmark gør, at håndværkeren skal være meget mere effektiv end hende, før det kan betale sig økonomisk for hende at købe sig til ydelserne.

Det er jeg heller ikke et sekund i tvivl om at de er.
-Bill Hicks
Brugeravatar

Styrkeliste

M0rten skrev:Midt i corona-jul, et USA der er under nedsmeltning og det at bentræning med kropsvægt stinker, så er jeg sgu glad for at vi har InspectorMorse
Hvornår opdaterer du din log? Jeg savner at læse om hvordan du har lyst til at slå folk der.. har det godt?

Jeg er kraftedeme ikke nogen InspectorMorse kriminalteknikerfaggot. Jeg er: InspectorNorse!
On a serious note, så er jeg faktisk ret stor fan af Inspector Norse personaen. Måske fordi jeg er en fucking autist danse nørd, lige som ham.

Jeg elsker også bare den sang. Man kan kun blive i godt humør af den sang. Det er sangen over alle sange.
Her er SANGEN og VIDEOEN, over alle sange og videoer:

WHATEVEREST kortfilmen, er ligeledes underholdende.

Den er forresten filmet i Danmark. Det vil man bemærke, hvis man ser og lytter godt efter.

Jeg logger ikke pt. fordi mit center er lukket ned, så jeg arbejder bare i stedet for.

Jeg havde brug for deload anyway. Fik dog dødløftet 180kg, samt squattet 105kg x5, og bænket 105 x5 under den sidste træning (hvilket var mit mål for i år.) som jeg dog ikke fik logget. Der skal nok komme mere, når de åbner igen.
Men jeg er ikke sikker på jeg gider at logge her på siden, fordi der er ikke nogen som vil erkende at de læser med, og så kan jeg jo ligeså godt logge for mig selv, i min telefon.

Jeg udøver forresten ikke vold.

Kun hvis jeg for chancen og det er berettiget, så nu må du nok hellere lade være med at berettige mig via.
at få mig til at føle mig utryg, således jeg bliver nød til at cyber-kastrerer dig i selvforsvar.

Vi kan naturligvis også blive kærester, hvis du hellere vil det. Dette indebære dog en komplet kønskifte operation på egen regning, samt et experiment, hvor du skal indtage 15.000. gange den naturlige mængde østrogen, som en rask kvinde naturligt producere.

(eller som minimum det det svarer til LD50'en.) The choice is mine.

Reputation point: 20

Todd Terje videoen er filmet i Hjørring og Hirtshals og vejen mellem de 2 byer. Har boet i det nabolag, hvor der bliver filmet i Hjørring. Det er en spitze nummer (det er hele pladen iøvrigt) :)
-Bill Hicks
Brugeravatar

Styrkeliste

martinkjr skrev:Todd Terje videoen er filmet i Hjørring og Hirtshals og vejen mellem de 2 byer. Har boet i det nabolag, hvor der bliver filmet i Hjørring. Det er en spitze nummer (det er hele pladen iøvrigt) :)

Jeg bor også i Hjørring. Bor du her stadig? Er det ikke noget med at du træner i styrkeløfterklubben.
Brugeravatar

Reputation point: 190

taler skrev:
martinkjr skrev:Todd Terje videoen er filmet i Hjørring og Hirtshals og vejen mellem de 2 byer. Har boet i det nabolag, hvor der bliver filmet i Hjørring. Det er en spitze nummer (det er hele pladen iøvrigt) :)

Jeg bor også i Hjørring. Bor du her stadig? Er det ikke noget med at du træner i styrkeløfterklubben.

Nej, jeg boede der i tidsrummet '03 til '10.

Jeg har udelukkende trænet et sted ude på Frederikshavnsvej dengang.

Det er nu en dejlig by og jeg var også glad for at bo der :)
-Bill Hicks
Brugeravatar

Styrkeliste

Foregående