Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 58629 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er onlineapeme

Vores medlemmer har i alt skrevet 2042980 indlæg i 98433 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 462
Medlemmer: 6
Skjulte: 0
Gæster: 456

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

SandyFrink skrev:
Steinberger skrev:8-10 unge i mit lokalesupermarked ved den lokale ghetto hvoraf 3 intet mundbind har på og 2-3 har det om hagen. De går alle sammen rundt ved kassen blandt ældre og andre handlende.

Foreslår dem at de tager det om munden, hvorefter de kommer op i hovedet af mig og skriger "Har astma".

Hvad skal man gøre? Snakke med deres forældre?

Jeg elsker tanken om at hele landet er lukket ned og har været det i et halvt år, økonomien har det hårdt, den personlige frihed for mange er betydeligt indskrænket, sundhedspersonale er på enormt overarbejde, folk har ikke kunne få lavet vigtige operationer i månedsvis, nogle er døde og mange flere har senfølger og i mellemtiden pisser de på det hele :)

Kald mig bare vred, men jeg havde glædeligt betalt tusindvis af kroner for en time i et bur med dem - en ad gangen. Især fordi jeg har pårørende i sundhedsvæsenet, som ikke har haft et særligt sjovt år.
Desværre er jeg alt for øm over min straffeattest og alt for rationelt tænkende til at gå 1v10.

Reputation point: 15

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

I Tirsdags var jeg i Bazar vest i Århus. Det var det samme, jeg så flere ansatte som gik imellem menneske uden mundbind, og flere kunder gik uden. de 20 min jeg og min kæreste var der så vi nok mellem 10-20 personer uden mundbind. Så en som lige tørrede næsen med hånden og smagte så lige på en vindrue. og nej han tog ikke pakken, han skulle bare lige smage en og så efterlade lidt corona snot til os andre.

i alt den tid der har været Corona, har jeg måske maks set 20 personer uden mundbind i mit lokal område(Herning) Skræmmede når man bevæger jeg ind til områder med flere indvandre at det er så slemt. :cry:

Reputation point: 20

Geografisk sted: Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Dødløft: 65.00

miniwolf skrev:I Tirsdags var jeg i Bazar vest i Århus. Det var det samme, jeg så flere ansatte som gik imellem menneske uden mundbind, og flere kunder gik uden. de 20 min jeg og min kæreste var der så vi nok mellem 10-20 personer uden mundbind. Så en som lige tørrede næsen med hånden og smagte så lige på en vindrue. og nej han tog ikke pakken, han skulle bare lige smage en og så efterlade lidt corona snot til os andre.

i alt den tid der har været Corona, har jeg måske maks set 20 personer uden mundbind i mit lokal område(Herning) Skræmmede når man bevæger jeg ind til områder med flere indvandre at det er så slemt. :cry:

Jeg tænker at problemet er bredere end indvandrere, tag f.eks. brøndby og ishøj. Fællestrækkene lader til at være:
1. Lav uddannelse og lav IQ.
2. Modstand over for autoriteter
3. Lav beskæftigelse
4. Socialt udsat.
Det er klart at MENA indvandrere udgør en stor del af disse.

Og hvorfor i himlens navn tog du i bazar vest i denne tid? Skulle jeg have corona var det nok stedet jeg tog hen.

Reputation point: 15

Steinberger skrev:Desværre er jeg alt for øm over min straffeattest og alt for rationelt tænkende til at gå 1v10.

1 v 10 er ikke served cold. Served cold er 1 vs 1 / 1 / (...)

Jeg tænker at problemet er bredere end indvandrere, tag f.eks. brøndby og ishøj. Fællestrækkene lader til at være:
1. Lav uddannelse og lav IQ.
2. Modstand over for autoriteter
3. Lav beskæftigelse
4. Socialt udsat.
Det er klart at MENA indvandrere udgør en stor del af disse.

Som tilføjelse til det anførte, som klart er den største del af forklaringen, så er der også et religiøst aspekt her. Nu betyder religion en hel del for en pæn slat af dem og man skal ikke kende meget til epidemiernes historie før man ser at deres religions determinisme og fatalisme spiller en stor rolle i syn på epidemier. Det blev først anderledes da kolera kom bankende på døren, da den var så grufuld at selv de fine religiøse principper måtte være genstand for lidt modifikation. Men i gamle dage var holdningen at sygdom var Allahs vilje, og at når der var en epidemi skulle man ikke aktivt opsøge den, men ej heller flygte fra den.
Det være sagt så er det stik modsatte også prominent blandt indvandrere: streng hygiejne og respekt for det farlige og urene, mv. Så i denne grove generalisering er der ikke sagt mere end at religionen også spiller en vis rolle hos nogle. Næppe mange, dog, og næppe således at religionen er forklaringen.

Mehmed Ali , altså egyptens reformator, var ret pionerende i at etablere moderne tiltag mod epidemier og overvågning af disse.

Og hvorfor i himlens navn tog du i bazar vest i denne tid? Skulle jeg have corona var det nok stedet jeg tog hen.

Sætningen kunne stoppe efter "vest".
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2059

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Logbog: Vis logbog

Foregående

Tilbage til Off topic