Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 57073 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DatingBTClessy

Vores medlemmer har i alt skrevet 2038463 indlæg i 94313 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 352
Medlemmer: 5
Skjulte: 1
Gæster: 346

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken film har du sidst set?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

The Gentlemen (2019) - https://www.imdb.com/title/tt8367814
Trods flotte ratings og et stjernespækket cast, så brød jeg mig ikke synderlig meget om den. Filmen er sådan set både original og skuespillet fejler bestemt heller ikke noget, men det er mere den type film, jeg ikke bryder mig om. Jeg synes den var lidt underlig og forvirrende.
Brugeravatar

Reputation point: 410

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Brightburn (2019) - https://www.imdb.com/title/tt7752126/
Udmærket low-budget gyser. Man sidder lidt med en fornemmelse af, at den i princippet kunne have været en superhelte-film - blot med en antihelt. Det havde til gjort den 100x mere interessant.
Brugeravatar

Styrkeliste

Just Mercy (2019) - https://www.imdb.com/title/tt4916630/
En film meget lig Dark Waters, som jeg så for ikke så længe siden. Ligeledes en "retsagsfilm" som bygger på en sand historie og som ligeledes er vældig god og spændende.
Jeg er generelt svært begejstret for Jamie Foxx. Han er altså en af mine favoritskuespillere. Og hovedrolleindehaveren, Michael B. Jordan, som jeg aldrig har hørt om, gør det også rigtig godt i rollen som forsvarsadvokat.

Jeg husker jeg så en trailer for den i biografen for efterhånden længe siden. Her synes jeg den så lidt kedelig ud. Men hvordan får man også en film, som grundlæggende handler om en retssag, til at se spændende ud? Jeg er dog alligevel glad for, at vi ikke så den i biografen. En "biograffilm" er det ikke, men et rigtig solidt drama til sofaen en fredag aften.
Brugeravatar

Styrkeliste

Lords of chaos https://www.imdb.com/title/tt4669296/

Jeg læste bogen af samme navn, af Michael Moynihan, om den norske black metal scene, tilbage i 1998. Jeg kan huske at mine metalkammerater og jeg var meget fascinerede af hele scenen og den ekstreme musik, de ekstreme karakterer og deres handlinger op gennem 90'erne. Vi tog til black metal koncenter, bl.a. på det nu hedengangne Imperiet i Herning, hvor norske satanister kastede griseøjne og grisehoveder ud blandt publikum, mens de pissede på Biblen på scenen, skar i sig selv og spillede vanvittig musik. Jeg ved ikke rigtigt om det var good times, men det passede lige til vores sindsstemning dengang.

Filmen her er et Hollywoodificeret teenagedrama, sat en i norsk black metal setting. Macaulay Culkins bror Rory Culkin gør det egentlig fint som Euronymous, mens Val Kilmers søn Jack Kilmer er totaltfejlcastet i rollen som Dead. Hans forsøg på at spille plaget og depressionsramt forsanger er totalt utroværdigt. Der er simpelthen alt for meget liv, glæde og ungdom i hans øjne til at han kan skjule det.

Varg Vikernes fremstilles også på en virkeligt bizar måde, som næppe har noget med virkeligheden at gøre.

Der er dog lavet nok gode dokumentarer om emnet, og jeg nød filmen for det den var: En dramatisering af de hændelser der skete. Kan man se den, uden at forvente en realistisk fremstilling, så er det faktisk en ganske god film. Min hæmofobi blev dog aktiveret under Deads selvmordsscene, som er yderst brutal og blodig, så jeg måtte lige ned at ligge lidt, inden jeg kunne se resten af filmen færdig. :lol:

6.5/10

#Viaplay
Brugeravatar

Reputation point: 825

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan

Mussetrussen skrev:Lords of chaos https://www.imdb.com/title/tt4669296/

Jeg læste bogen af samme navn, af Michael Moynihan, om den norske black metal scene, tilbage i 1998. Jeg kan huske at mine metalkammerater og jeg var meget fascinerede af hele scenen og den ekstreme musik, de ekstreme karakterer og deres handlinger op gennem 90'erne. Vi tog til black metal koncenter, bl.a. på det nu hedengangne Imperiet i Herning, hvor norske satanister kastede griseøjne og grisehoveder ud blandt publikum, mens de pissede på Biblen på scenen, skar i sig selv og spillede vanvittig musik. Jeg ved ikke rigtigt om det var good times, men det passede lige til vores sindsstemning dengang.

Filmen her er et Hollywoodificeret teenagedrama, sat en i norsk black metal setting. Macaulay Culkins bror Rory Culkin gør det egentlig fint som Euronymous, mens Val Kilmers søn Jack Kilmer er totaltfejlcastet i rollen som Dead. Hans forsøg på at spille plaget og depressionsramt forsanger er totalt utroværdigt. Der er simpelthen alt for meget liv, glæde og ungdom i hans øjne til at han kan skjule det.

Varg Vikernes fremstilles også på en virkeligt bizar måde, som næppe har noget med virkeligheden at gøre.

Der er dog lavet nok gode dokumentarer om emnet, og jeg nød filmen for det den var: En dramatisering af de hændelser der skete. Kan man se den, uden at forvente en realistisk fremstilling, så er det faktisk en ganske god film. Min hæmofobi blev dog aktiveret under Deads selvmordsscene, som er yderst brutal og blodig, så jeg måtte lige ned at ligge lidt, inden jeg kunne se resten af filmen færdig. :lol:

6.5/10

#Viaplay

Skægt - var du også der (På Imperiet) ? Jeg har ikke villet se filmen endnu, men det kunne være jeg skulle give den et skud.
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

Reputation point: 355

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Franz Biberkopf skrev:Pianisten er nok min favoritfilm i kategorien anden verdenskrig. Den jeg imidlertid har set flest gange er Das Boot.

Das Boot kostede 25 millioner D-Mark, da den var færdig i 1981, hvilket gjorde den til den dyreste tyskproducerede film nogensinde. Der blev lagt stor vægt på at give en korrekt og realistisk skildring af livet i en ubåd. Wolfgang Petersen brugte bl.a. kaptajnen på den egentlige U-96 som konsulent, og skuespillerne blev holdt indendørs i de 63 dage indspilningerne varede, så de ikke blev udsat for sollys. Perspektivet i filmen er hovedsagelig det, som mandskabet ser, og togtet bliver en rejse ind i en klaustrofobisk galskab. Das Boot bliver af mange set som den bedste ubådsfilm som er lavet og en af de bedste krigsfilm i det hele taget.
Wiki

Jeg har været fristet af den tyske miniserie Unsere Mütter, unsere Väter / Generation War (2013) men aldrig fået set den, så hører gerne om den har noget specielt at byde på.

se serien! den er fantastisk. Endelig en serie der viser det tyske perspektiv, og ikke kun de allierede.. helt igennem en fantastisk serie.

Reputation point: 10

Mussetrussen skrev:Lords of chaos https://www.imdb.com/title/tt4669296/

6.5/10

#Viaplay

jeg så den på på copenhell med snaps i glasset.
Det var faktisk helt OK.
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 160

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00

Kostplan: Ingen kostplan