Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56670 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er teodorr

Vores medlemmer har i alt skrevet 2033414 indlæg i 87868 emner

11 nye indlæg i dag


Online
I alt: 564
Medlemmer: 11
Skjulte: 1
Gæster: 552

Følg bodybuilding.dk på

J-S-O i træningscenter...

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Okay, det lyder godt! Jeg syntes dog styrken er faldet drastisk


Mine 5RM's faldt fra:
Bænkpres: 100kg -> 70kg
Squat: 130kg -> 90kg
Dødløft: 145kg ->100kg

Her efter 2 måneders seriøs træning har jeg lavet 4 x 107,5kg i bænkpres, 5 x 127,5kg i Squat og 5 x 130kg i dødløft, så hvis du kan holde det ud her i starten, hvor man svinger rundt med nogle ynkelige vægte, skal du nok begynde at sætte PR's igen inden for et par måneder.
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 563
 
Indlæg: 22809
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



J-S-O skrev:Ja, men nu er jeg jo flyttet hjemmefra, så nu bliver jeg nødt til at lave alt maden selv! Det kan være det sætter en stopper for min kreativitet? Men jeg håber da jeg kan komme ind i en god rytme med både kost og træning :)

Jamen dog, så har du jo været helt slim; hvordan føltes det? Jeg er også nede på omkring 70 kg, så jeg har tabt mig en del, desværre :(

Ah okay - sammen med kæresten eller alene? Og hvordan er faciliteterne? :)
Det er kun op til dig selv - det behøver ikke at være synderligt meget dyrere eller tage meget længere tid at lave lækker og ernæringsrig mad - som du siger: rytme/rutine/vane.

Helt slim er nok lidt meget sagt - havde set pænt ud hvis jeg smed 5 kg mere :lol:
Men selv efter nogle ugers bulk og en vægt på 78 kg, kan jeg ane de 4 øverste abs, bryst, lidt ribben mv., så det er pænere end længe.
Når jeg er færdig med de 9 ugers bulk (om 3 uger), så vil jeg som skrevet cutte 9 uger med det samme for at holde fedtprocenten i skak. Det kommer forhåbenligt til at se okay ud.
Det skal nok komme min ven, men ja - 70 kg....ÅL! :mrgreen:
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6078
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster