Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 59308 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DustinKnola

Vores medlemmer har i alt skrevet 2045530 indlæg i 98549 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 546
Medlemmer: 6
Skjulte: 0
Gæster: 540

Følg bodybuilding.dk på

Jeg har brug for hjælp

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





En kort overgang trænede jeg upper/lower split, men må erkende, at hverken tid eller energi er til det.

Vil gerne gå over til nogle kortere men intensive FB træningspas.

Tænker noget ala. følgende:

I forhold til rep ranges og set, så vil jeg køre 4*6 i de store basisøvelser: sq, dl og incline bp - og så vil jeg køre 3-4*6-8 reps i de resterende øvelser.
Hvad tænker i om det?

D1:

Squat
Pull ups
Dips
OHP
Cable crunches

D2:

Incline dumbbell benchpress
Seated rows
Hyper extensions
Leg raises

D3:

Dødløft
Lat pull downs
Cable crossovers
Dumbbell side lateral raise
Hanging leg raises

Weekend
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 1517
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Primære fokus på progression er langsomt at øge reps med 1-2 af gangen i de store øvelser fra den ene uge til den anden, for så at øge vægten 5 kg, og gå tilbage til udgangspunktet med 6 reps og fortsætte.
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 1517
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du har jo lige spurgt om hjælp til en fullbody program i sidste måned - hvor du fik et FB-system af Sandy der er 100 gange bedre end det??

Jeg fatter ikke hvorfor du spilder tid med det der, i stedet for at kaste dig ud i det hans foreslog.
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 515
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PittBull! skrev:Du har jo lige spurgt om hjælp til en fullbody program i sidste måned - hvor du fik et FB-system af Sandy der er 100 gange bedre end det??

Jeg fatter ikke hvorfor du spilder tid med det der, i stedet for at kaste dig ud i det hans foreslog.


Jo, det er rigtigt nok.
Antallet af øvelser gør dog, at jeg tænker man kører hurtigt død i det?
De samme begrænsede øvelser og bevægeudslag uge efter uge, uden den store variation?
Jeg agter skam at give hans foreslag nogle måneder, når jeg kommer ud på den anden side af min sygdom.
Men derfor kunne jeg godt bruge noget feedback på dette foreslag, som jeg så måske kunne begive mig ud i, når jeg har kørt Sandys program i 4-5 mdr.
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 1517
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har ingen anelse om hvordan nogen af de pas du præsenterer der kan defineres som “kortere”. Det er edderbankeme en seriøs omgang volumen det der.

Hvis du føler at du kommer til at køre død i det Sandy har foreslået, hvorfor kører du så ikke programmet, gør dig nogle erfaringer og ændrer en smule på øvelserne/strukturen/tempo/volumen/yadda?

Og sidste gode råd i dit tilfælde (og det her kommer fra en prof program-hopper): lad være med at planlægge dit næste program før du er nær slutningen på dit nuværende. Din hjerne bliver mudret, du mister fokus og kommer til at skide i brønden.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 346
Tilmeldt: 25. nov 2019, 17:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Point taken. Fra jer begge to.
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 1517
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster