Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66499 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049812 indlæg i 100466 emner
0 nye indlæg i dag
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
ThomasMN skrev:Martinussen er fandme en flot mand
Sendt fra min LG Optimus 4X HD P880 med Tapatalk2
Testsubject V skrev:Synes godt, at Risum kunne få overall, selvom Patrick er størst
salt skrev:ThomasMN skrev:Martinussen er fandme en flot mand
Men ikke i nærheden af Lars Risum.
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
TheCzech skrev:BB overall 2012!
Patrick Johnson
ThomasMN skrev:salt skrev:ThomasMN skrev:Martinussen er fandme en flot mand
Helt enig. Han satme noget af et bæst.
Mikelangelo skrev:ThomasMN skrev:salt skrev:ThomasMN skrev:Martinussen er fandme en flot mand
Helt enig. Han satme noget af et bæst.
Poul ser slet ikke skarp nok ud i forhold til Lars. Kan godt være det skyldes Lars har meget mere farve, men Lars' ryg er meget mere defineret end Poul's.
ThomasMN skrev:TheCzech skrev:BB overall 2012!
Patrick Johnson
Er der en overall top et eller andet eller kårer de bare Nr. 1
Dikal skrev:Hvor blev Klaus Riis af?
shazam8600 skrev:
og hvad er the big deal med lars risum ?
NoBody skrev:Dikal skrev:Hvor blev Klaus Riis af?
Godt spørgsmål..
PhilTheGift skrev:Nogle billeder af Klaus riis?
The Juice skrev:Hvor er det dog en joke at se på Sune Larsen og Thomas Davidsen ved siden af Patrick Johnson. 2x kontinuerligt medikamentmisbrug vs. gennenført fysik med både flow og detaljer. +100 kg klassen er efterhånden reduceret til et cirkusshow, hvor alle andre end vinderen knap nok evner at gå på diæt. En skam.
The Juice skrev:Hvor er det dog en joke at se på Sune Larsen og Thomas Davidsen ved siden af Patrick Johnson. 2x kontinuerligt medikamentmisbrug vs. gennenført fysik med både flow og detaljer. +100 kg klassen er efterhånden reduceret til et cirkusshow, hvor alle andre end vinderen knap nok evner at gå på diæt. En skam.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster