Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67593 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049935 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
8800 skrev:Hehe nice med windsurfingen. Kan huske da jeg skulle prøve boardsurfing (eller hvad man nu kalder det) der følte jeg at jeg var for bred til at holde balancen liggende på brættet
Boye skrev:8800 skrev:Update?
Kan se du sælger racercyklen. Er det for at fokusere 100% MTB?
Hej Thomas,
Det går super godt med træningen efter jeg har trappet ned med løbet. Repper 140-150 i bænken, napper 15 rep i db press med 40 kg samt smider nemt 90 kg op i Mili. Er iøvrigt begyndt på squat'en igen - er nået op på hele 90 kg![]()
Jeps, jeg overgår 100% til MTB da jeg har så fine forhold til dette hernede - er blevet ret pjattet med det
Backbone skrev:Boye skrev:8800 skrev:Update?
Kan se du sælger racercyklen. Er det for at fokusere 100% MTB?
Hej Thomas,
Det går super godt med træningen efter jeg har trappet ned med løbet. Repper 140-150 i bænken, napper 15 rep i db press med 40 kg samt smider nemt 90 kg op i Mili. Er iøvrigt begyndt på squat'en igen - er nået op på hele 90 kg![]()
Jeps, jeg overgår 100% til MTB da jeg har så fine forhold til dette hernede - er blevet ret pjattet med det
Det forstår jeg godt.Fantastisk sjovt og fantastisk cardio træning.
Lyder lidt dramatisk, hvad ville sådan en operation indebære, jeg tænker på lang tids træningfrit bagefter?osv.
For så synes jeg du skulle få det opereret, for så er jeg stærkere i bænk end dig, i hvertfald et stykke tid
Boye skrev:Hej mine "små" venner,
Der er fuld gang i træningen og surferiet, det samme kan man ikke sige om loggeriet som er sendt på sommerferie i ubestemt tid. Vil dog snarest misbruge jeres log med klamme indlæg og ondsvage kommentare.
Boye
Træbenet skrev:Boye skrev:Hej mine "små" venner,
Der er fuld gang i træningen og surferiet, det samme kan man ikke sige om loggeriet som er sendt på sommerferie i ubestemt tid. Vil dog snarest misbruge jeres log med klamme indlæg og ondsvage kommentare.
Boye
Hellere træne end logge! hvis man skal vælge....![]()
Stenfeldt skrev:Godt at se at der stadig er liv i dig. Træner du stadig i Fitness Syd?? Har ikke set dig i laaaaang tid.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster