Bruger login







Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Tilbudsguide, uge 41, 2019
Ost, æg og kaffe!

Ugen der gik, uge 39, 2019
Smartphone og progression!


Statistik

Vi har 56116 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er MichaelPat

Vores medlemmer har i alt skrevet 2030463 indlæg i 86995 emner

8 nye indlæg i dag


Online
I alt: 553
Medlemmer: 10
Skjulte: 1
Gæster: 542

Følg bodybuilding.dk på

Lukket

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Lyngbeck skrev:Hvorfor lytte til folk du ikke engang er sikker på findes i virkeligheden? Jeg laver pis med dig, det nok klogt nok at holde op.

Ja, du har ret.. Hvorfor skulle man endelig stole på folk på nettet?? :afraid:
. Men nu har jeg været en spade-nar-klap-hat i et stykke tid, så det er på tide jeg tager imod den hjælp som folk så, venligt, har prøvet at give mig i en del tid :hihi:
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



F.Bahne skrev:Ja, du har ret.. Hvorfor skulle man endelig stole på folk på nettet?? :afraid:
. Men nu har jeg været en spade-nar-klap-hat i et stykke tid, så det er på tide jeg tager imod den hjælp som folk så, venligt, har prøvet at give mig i en del tid :hihi:

Jeg husker et yderst attraktivt tilbud fra davidplmlsn for nogle måneder siden.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar
 
Reputation point: 310
 
Indlæg: 5972
Tilmeldt: 31. jul 2008, 22:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ratz skrev:
F.Bahne skrev:Ja, du har ret.. Hvorfor skulle man endelig stole på folk på nettet?? :afraid:
. Men nu har jeg været en spade-nar-klap-hat i et stykke tid, så det er på tide jeg tager imod den hjælp som folk så, venligt, har prøvet at give mig i en del tid :hihi:

Jeg husker et yderst attraktivt tilbud fra davidplmlsn for nogle måneder siden.

Bare rolig, det tilbud har jeg ikke glemt :hihi:
- Men lige pt. har jeg "læse" ferie, så det bliver først aktuelt efter ferien :´)
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning.
.. Kickboxing, CSA..

1. Opvarmning med løb & diverse drils.
2. Burbee-traning. (noget interval træning med Burbees og slag i luften)
3. Spark kombinationer m/makker. (Lav, mave, hoved)
4. Spark kombinationer m/makker (Jab, kryds, hook, kryds -Duk dig - Jab, krys - Duk dig - Krys jab)
5. Syre træning (En masse blandet core øvelser og burbees)

.. Kæft en svedig træning!! Både fordi den var nice, og fordi jeg svedte :´) .. Kan mærke at jeg imorgen vågner med en smadret hofte og ømme skuldre, det er fedt, fedt fedt!!
- Imorgen bliver det forhåbentlig Kickboxing igen, og så efterfulgt af MMA :´)
.. NU har jeg ædet pasta m/kødsovs fra en gryde.. Det er sgu hard-core!!
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens kost.

Ville endelig gerne havde ligget lidt højere i kulhydrater, men det er okay :hihi:

kostplan
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning.
.. Judo ..

1. Opvarmning.
2. Stik bold ! Elsker det faktum at man her kan skyde de små børn i face, uden nogen siger noget til det :´)
3. A1) 5 x 10 speed Uchi komi. A2) 5 x 10 speed uchi komi m/ny makker. A3) 3 x 3 kast. A4) 3x3 kast med ny/makker.
4. Graduerings træning.

.. Og det var det for idag, 1 time og 40 minutters godt svedig træning, pulsen var høj og det samme var stemningen. I weekenden har vi trænings lejr hvor jeg regner med at træne så meget som muligt, lave så meget lort som muligt og så bare æde.. Jeg skal forresten op på den gode side af 80kg, GO ME ! :´)
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning.
.. Bryst og biceps (og lidt ryg)

.. Varmede op med dislocates, Scap push up, dynamisk udstrækning og Clap-push up..

A1) Inc DB bænkpres. 6 x 8/8 x 20/20kg.
A2) 1 arm db row. 3 x 8/8 x 20/20kg. 3 x 8/8/ x 22/22kg
B1) Db bænkpres. 5 x 6/6 x 22kg
B2) DB flyes. 6 x 6/6 x 14kg.

-- Gigant set --
C1) Pull up. 6,6,5.
C2) Z bar curls. 3 x 8 x 30kg.
C3) hammer curls. 3 x 6/6 x 14kg.

.. Og så var jeg done.. Mine arme var totalt syret til, brystet hamrede og jeg var ristet.. Aldrig har jeg oplevet så vildt et pump i biceps, det var lige før det faktisk gjorde ondt .. Men smerte er jo noget mentalt fis! ..
Herefter tog jeg på 6 timers arbejde, nu laver jeg madpakke klar, og imorgen arbejder jeg fra 08 - 15 hvor efter jeg tager på træningslejr i weekenden !
-Stay tunede ! -
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er skadet for tiden.. Dog træner jeg stadig.. Ipren indgår derfor i min daglige rutine og jeg gider ikke logge, for de er ikke særlig interessante,. Hygge ! :afraid:
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster