Lærling skrev:Jeg er ikke kæmpe fan af valget af program, men en meget imponerende træning none-the-less!

Tak. Hvad skyldes det, at du ikke er begejstret for det?
------------------------------------
I dag har været off day. Jeg har arbejdet og lavet matematik aflevering i dag. Men her til aften midt i matematik afleveringen begyndte jeg at kigge på uddannelser, og har fundet noget, som måske er mere mig, end det jeg oprindeligt havde i tankerne. Oprindeligt havde jeg tænkt mig at tage HA Almen, men nu er jeg mere ude i en BA i Marketing and Management Communication. For det er efterhånden godt op for mig, bl.a. i forbindelse med mit arbejde med PA, at jeg ikke er så meget til alt det med tal. Matematik er slet ikke mig. Marketing er det jeg brænder for. Desuden tiltaler det mig meget, at der er meget fokus på engelsk. Det var et af mine yndlingsfag på HHX. Så nu vil jeg lige overveje situationen lidt. Hvis jeg ender med at gå efter den nye uddannelse, har jeg tænkt mig at droppe matematik b. Det tager for meget vigtig tid og fokus fra PA, og den tid vil jeg ikke bruge på matematik, hvis det ikke er nødvendigt alligevel. Hvis nogle af jer har kendskab til de føromtalte uddannelser, så lad mig endelig vide, hvad i synes om dem. Det er i øvrigt i Aarhus, at jeg har tænkt mig at studere.