Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56359 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Robertwroli

Vores medlemmer har i alt skrevet 2031455 indlæg i 87199 emner

13 nye indlæg i dag


Online
I alt: 412
Medlemmer: 14
Skjulte: 0
Gæster: 398

Følg bodybuilding.dk på

NY TILGANG TIL PROGRAMLÆGNING

Udskriv emne


Brug søgefunktionen og/eller læs i artikel-arkivet før du stiller flere spørgsmål

Tilbage til Skraldespanden





Min partner in crime og jeg har åbnet en ny youtube kanal op, MOTION, som kommer til at berøre emner indenfor fitness, træning kost og livsstil.
Lige i øjeblikket er vi ved at udvikle, en ny måde at gå til programplanlægning for begynderen.
Giv vores første video et look,som nok nærmere er et kort foredrag, og skriv endelig hvad i synes.
https://www.youtube.com/watch?v=3hNjVob ... yo&index=2
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: 26. jun 2014, 12:38
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



HVORFOR har han handsker på.. :lol:
(hvis vi hopper uden om den problemstilling..)
Hans engelsk er ikke dårligt som sådan.
Men de konstante rettelser og pludselige/mærkelige udbrud kaster mig lidt af pinden.
Måske lave det lidt mere struktureret, så når budskabet skal ud, bliver intet glemt og alt bliver fremlagt som det skal, når det skal.
Måske udskifte Motioneers med hobbylifters eller andet? Lyder lidt fjollet, men det er jo trods alt korrekt..

Desuden er jeg lodret uenig i, at man er ikke skal starte med basisøvelserne.
Jeres modargument er, at man som nybegynder ikke har erfaring nok og viden nok.
Dette er jeg enig i. Men så søger man kompetent hjælp.
Man vil aldrig kunne coache sig selv optimalt i et bevægemønster som man ikke har erfaring eller viden omkring.
Således er ALLE ukendte øvelser dårlige.
Har set op til flere piger få ondt i knæene i en næsten idiotsikker øvelse. Benpres.
Deres knæ kollapsede, og de rettede ikke op på problemet. BUM avs knæ.
Maskiner er ikke ufarlige eller idiotsikre. De er faktisk værre end frivægte.
De skjuler nemlig uligevægt og dårlig form i låste baner osv. Det er noget gris.
Fordi når alt ser fint ud, så ændre folk ikke teknikken og så går folk i stykker.

Som slut note: Når i har fortalt at en nybegynder IKKE skal benytte basisøvelser.. hva' skal han så? :-k
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 3702
Tilmeldt: 1. sep 2010, 15:50
Geografisk sted: Horsens, HSK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



How to program as a noob. You don't. You don't program. That's how noob programs.

Kom sådan til at tænke på den vine.

Sendt fra min GT-I9305 med Tapatalk2
Brugeravatar
 
Reputation point: 189
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 22. nov 2011, 00:51
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Skraldespanden




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster