Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69334 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049994 indlæg i 100493 emner
0 nye indlæg i dag

Lidt ærgerligt at du interviewer ham under det halvtag, så det bliver utroligt mørkt.
MadPanda skrev:Utrolig fed video.Lidt ærgerligt at du interviewer ham under det halvtag, så det bliver utroligt mørkt.

nickolsen skrev:Jeg har nu ogsaa fedt i min diet normalt. Men ikk elige nu med den struktur jeg har. Jeg er igang med et 16 uger program og i den her fase er der ikke saa meget naturligt fedt involveret.
Men tak for ordne om formen :-)

nickolsen skrev:Mange tak for det. Ja det er en fantastisk fornemmelse at udleve en drenge droem :-)
Jeg fokusere ikke meget paa arme. Koere kun omkring 1 biceps oevelse om ugen og 2 triceps. Saa det er bare for at faa mine oevelser ind paa den dag. Jeg traener for symetri og skifter mit program hvis jeg ikke ser symetrisk ud. Jeg er er ingen styrke loefter. Jeg konkurere for udseende saa det er derfor mit program er som det er.
Haaber at det giver dig svar.
Nick

! 
Thomas-B skrev:matias123 skrev:seriøst 200 kg i bænk? det vil jeg satme godt se en video med
Fuck nu den jantelov.! Og løft nogle vægte.
Fedt interview og form.

Dingo skrev:Thomas-B skrev:matias123 skrev:seriøst 200 kg i bænk? det vil jeg satme godt se en video med
Fuck nu den jantelov.! Og løft nogle vægte.
Fedt interview og form.
Må man nu ikke sige at det kunne være fedt at se ham bænke 200?
Jeg ville da gerne se en video med det. Det ku være awesome

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster