Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67593 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049935 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Jakob skrev:Fordel din mad på 6 måltider i stedet for de ordinære 3 måltider og du skal selvfølgelig ikke spise mere, bare mindre men flere gange.
Ok, men så er det alle tingene set i en samlet pulje - Så er det ok !Slet ikke, de fleste kan sagtens øge med 10% ved et par ændringer, tit mere.
Yes, men normalen ligger vist omkring de 40%, men der er da tilfælde hvor folk har opnået over 50. Har ser en artikel anden sted hvor følgende stod noteret:It is not unheard of for people to lose up to one pound of pure fat per day while on DNP. - Det kan man sku da kalde potent !Og DNP er et MEGET potent stof.
Hvad er det lige der er med de der sten ???????????Nåh, nu må jeg ud og smede den. Jeg snupper lige et par sten på vejen.
![]()
![]()
![]()
He, he -
Giv den mand nogen piller - stærke tak !
jbh0007 skrev:Og nu skal i bare høre: Engang havde jeg et kæmpe stenbrud i min baghave, som jeg huggede bautasten ud af. Da det var hugget færdigt, fandt jeg en jernåre, som jeg begyndte at lave hestesko ud af istedet. Det er derfor jeg nu er sådan en kæmpe smed. Nogengange tager jeg så lige et par af de små sten der er tilbage med ud for at smede den.![]()
![]()
![]()
He, he -
Giv den mand nogen piller - stærke tak !
Square skrev:Hey Smed, faldt du også i gryden som lille?
Eli skrev:Hej.
Nogen der har nogle forslag til, hvordan man kan øge sit stofskifte??
10-20-50%??
Gerne mest muligt..
Mvh
C
kharnal skrev:Eli skrev:Hej.
Nogen der har nogle forslag til, hvordan man kan øge sit stofskifte??
10-20-50%??
Gerne mest muligt..
Mvh
C
Lovlige metoder: 5-10%=motion, kost og OTC diæt piller (koffein, nikotin (mere appetitdæmpende), og andre piller)
Ulovlige metoder: 5-10%= ECA stak, 10-15%= Clen+T3+anti-histamin (muligvis mulighed for skjoldbrusk-kirtel skader), 30-50%= DNP (mulighed for at dø uden varsel).
Der er ikke rigtig nogen lovlige metoder til at hive forbrændingen op over de 10%....og selv 10% er meget. 5% er nok mere realistisk....og det er ikke noget man skal regne med i sine daglige kalorier. Vigtigste egenskab ved diæt piller er nok deres evne til dæmpe appetit og styre ens cravings.
julich skrev:nu snakker i så meget om at øge stofskifte 5%-10%-20% osv.
Men hvordan har I tænkt jer at måle dette?
Smeden skrev:Det er ikke særligt svært, man får en maske på og den måler på udåndingsluften og derfra beregnes energiforbruget.
Smeden skrev:Ved jeg sku ikke. Du skal iøvrigt sidde helt stille i et rum, og du får kun en nøjagtig værdi hvis du sidder der hele dagen. Desuden vil du kun få et hvilestofskifte, hvor der sikkert skal lægges 1000-1500kcal oveni alligevel.
Smeden skrev:Ved jeg sku ikke. Du skal iøvrigt sidde helt stille i et rum, og du får kun en nøjagtig værdi hvis du sidder der hele dagen. Desuden vil du kun få et hvilestofskifte, hvor der sikkert skal lægges 1000-1500kcal oveni alligevel.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster