Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 68883 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DoomDuck
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049970 indlæg i 100474 emner
0 nye indlæg i dag

ællingen skrev:super nem lækker opskrift som jeg benytter mig meget af. fungerer både under cut og bulk:
ingredienser:
1 dåse tun i vand/olie
hvidløg efter behag
citronsaft efter behag
fuldkornspasta
snit hvidløgende og hæld en sjat olie på en pande (bruger du tun i olie bruger du bare olien derfra). svits hvidløge ca 30 sekunder hvorefter du kommer tunen på. svits tunen til kødet er skilt ad hvorefter du hælder en sjat citronsaft udover og rører rundt en 20sekunders tid.
bland så med pastaen og spis. velbekomme!

kofoed skrev:ællingen skrev:super nem lækker opskrift som jeg benytter mig meget af. fungerer både under cut og bulk:
ingredienser:
1 dåse tun i vand/olie
hvidløg efter behag
citronsaft efter behag
fuldkornspasta
snit hvidløgende og hæld en sjat olie på en pande (bruger du tun i olie bruger du bare olien derfra). svits hvidløge ca 30 sekunder hvorefter du kommer tunen på. svits tunen til kødet er skilt ad hvorefter du hælder en sjat citronsaft udover og rører rundt en 20sekunders tid.
du skulle næsten udgive en kogebog, med gastronomiske sanse oplevelser som denne

kofoed skrev:ællingen skrev:super nem lækker opskrift som jeg benytter mig meget af. fungerer både under cut og bulk:
ingredienser:
1 dåse tun i vand/olie
hvidløg efter behag
citronsaft efter behag
fuldkornspasta
du skulle næsten udgive en kogebog, med gastronomiske sanse oplevelser som denne

ællingen skrev:kofoed skrev:ællingen skrev:super nem lækker opskrift som jeg benytter mig meget af. fungerer både under cut og bulk:
ingredienser:
1 dåse tun i vand/olie
hvidløg efter behag
citronsaft efter behag
fuldkornspasta
fornemmer en hvis sarkasme, så hvis du prøver at være sjov og nedgøre mit forsøg på at hjælpe så pak sammen. som sagt prøver jeg at give folk en nem og hurtig ret som smager godt og har et fint næringsindhold, ikke en gastronomisk sanseoplevelse. spar din arrogance.

Chirstensen skrev:Kofoed: Du er da en bong. Lidt af en idiot, hvis jeg skal være ærlig. At du kan whine på den mest hysteriske måde over Sandy Frinks indlæg, for derefter at poste noget så latterligt, er fandme sørgeligt.

kofoed skrev:Chirstensen skrev:Kofoed: Du er da en bong. Lidt af en idiot, hvis jeg skal være ærlig. At du kan whine på den mest hysteriske måde over Sandy Frinks indlæg, for derefter at poste noget så latterligt, er fandme sørgeligt.
whine på den mest hysteriske måde? ahh.. og desuden ligner mine og sandy frinks indlæg ikke hinanden...
men lige en anden ting, TS skriver selv "endnu en" og når det rent faktisk bare er "endnu en" hvorfor så overhoved poste den? og hvis din (ts) kreativitet i et køkken ikke rækker længere end til at blande tun med hvidløg og citronsaft, så kunne det være du (ts) skulle kigge på nogle opskrifter, istedet for at prøve på at give nogle.
men hey, det nok bare mig.. tun blandet 20 sekunder med hvidløg og citronsaft skal da deles med resten af verden!

kofoed skrev:Chirstensen skrev:Kofoed: Du er da en bong. Lidt af en idiot, hvis jeg skal være ærlig. At du kan whine på den mest hysteriske måde over Sandy Frinks indlæg, for derefter at poste noget så latterligt, er fandme sørgeligt.
whine på den mest hysteriske måde? ahh.. og desuden ligner mine og sandy frinks indlæg ikke hinanden...
men lige en anden ting, TS skriver selv "endnu en" og når det rent faktisk bare er "endnu en" hvorfor så overhoved poste den? og hvis din (ts) kreativitet i et køkken ikke rækker længere end til at blande tun med hvidløg og citronsaft, så kunne det være du (ts) skulle kigge på nogle opskrifter, istedet for at prøve på at give nogle.
men hey, det nok bare mig.. tun blandet 20 sekunder med hvidløg og citronsaft skal da deles med resten af verden!

kofoed skrev:ællingen skrev:kofoed skrev:ællingen skrev:super nem lækker opskrift som jeg benytter mig meget af. fungerer både under cut og bulk:
ingredienser:
1 dåse tun i vand/olie
hvidløg efter behag
citronsaft efter behag
fuldkornspasta
fornemmer en hvis sarkasme, så hvis du prøver at være sjov og nedgøre mit forsøg på at hjælpe så pak sammen. som sagt prøver jeg at give folk en nem og hurtig ret som smager godt og har et fint næringsindhold, ikke en gastronomisk sanseoplevelse. spar din arrogance.
overhoved ikke, du har gjort os alle en stor tjeneste ved at bruge timevis i dit køkken, og fundet frem til denne fantastiske opskrift. det skal du have tak for (y) .. kan man godt nøjes med at røre rundt i 15 sekunder, eller giver det et dårliger resultat ?

Chirstensen skrev:kofoed skrev:Chirstensen skrev:Kofoed: Du er da en bong. Lidt af en idiot, hvis jeg skal være ærlig. At du kan whine på den mest hysteriske måde over Sandy Frinks indlæg, for derefter at poste noget så latterligt, er fandme sørgeligt.
Jeg har skam aldrig sammenlignet det makværk du poster med Sandys posts, det har jeg heller ingen intentioner om, da det ville være ligesom at sammenligne Blokhus IF med Manchester United.
Men nu har du ytret dig, tillykke med det.

kofoed skrev: wauw, endnu en sandy fan, og/eller fodbold bums...
men ved du hvad, jeg er skam kun glad for du ikke sammenligner mine posts med sandys, for så er er jeg da en af de få der ikke er begyndt at skrive præcis som ham (y)
men sikke mine indlæg kan få folk op af stolen!.. dejligt

Crozzo skrev:ællingen, tak for opskriften
Kunne sgu godt være jeg skulle prøve at bytte mit sædvanlige pasta/kylling ud med det

ællingen skrev:kofoed skrev: wauw, endnu en sandy fan, og/eller fodbold bums...
men ved du hvad, jeg er skam kun glad for du ikke sammenligner mine posts med sandys, for så er er jeg da en af de få der ikke er begyndt at skrive præcis som ham (y)
mig og chirstensens pointe har hele tiden været at påpege det paradoksale i at du sviner sandy for at gøre noget, for så selv at gøre det samme. det har intet med at være sandy fan at gøre.
derudover er det sørgeligt så egoistisk du er, at svine et indlæg fordi DU ikke kan bruge det. som du kan se er der faktisk andre end dig, kofoed, som kan bruge det

ællingen skrev:kofoed skrev: wauw, endnu en sandy fan, og/eller fodbold bums...
mig og chirstensens pointe har hele tiden været at påpege det paradoksale i at du sviner sandy for at gøre noget, for så selv at gøre det samme. det har intet med at være sandy fan at gøre.
derudover er det sørgeligt så egoistisk du er, at svine et indlæg fordi DU ikke kan bruge det. som du kan se er der faktisk andre end dig, kofoed, som kan bruge det

kofoed skrev:ællingen skrev:kofoed skrev: wauw, endnu en sandy fan, og/eller fodbold bums...
sandy skrev i 2 forskellige topics "nødder er lort", hvilket de jo ikke er.. hvis jeg havde skrevet "tun er lort" så havde det været det samme.. jeg skrev bare at der ingen kreativitet var i din opskrift.
men fred være med det så, din opskrift er fin.. glad igen nu ?

kofoed skrev:ællingen skrev:kofoed skrev: wauw, endnu en sandy fan, og/eller fodbold bums...
sandy skrev i 2 forskellige topics "nødder er lort", hvilket de jo ikke er.. hvis jeg havde skrevet "tun er lort" så havde det været det samme.. jeg skrev bare at der ingen kreativitet var i din opskrift.
men fred være med det så, din opskrift er fin.. glad igen nu ?

kofoed skrev:Ps. Alt kan være noget lortafhængig af situationen
og hvis du virkelig dybt seriøst mener at den ret lyder interessant, så er den da helt gal hva' (:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster