Træningsmakker: Nørmølle
Træning

24-12-2008
Træningsmakker: Nørmølle
Træning

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049937 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
SimonGreen skrev:er du gået helt i døden, hvad angår træning Peter?
PeterHejleJensen skrev:SimonGreen skrev:er du gået helt i døden, hvad angår træning Peter?
Nej da Simon. Men fra i dag bliver der skrevet logbog igen
WeirdMoose skrev:PeterHejleJensen skrev:SimonGreen skrev:er du gået helt i døden, hvad angår træning Peter?
yeah right![]()
![]()
PeterHejleJensen skrev:WeirdMoose skrev:PeterHejleJensen skrev:SimonGreen skrev:er du gået helt i døden, hvad angår træning Peter?
yeah right![]()
![]()
Du skal vist også have ændret din "Træner her"
WeirdMoose skrev:PeterHejleJensen skrev:WeirdMoose skrev:PeterHejleJensen skrev:SimonGreen skrev:er du gået helt i døden, hvad angår træning Peter?
yeah right![]()
![]()
Still a member.![]()
Og nu er min dovenskab forsvundet
Og rygproblemet er forsvundet så jeg faktisk kan rejse mig op uden det gør nuller naller længere så jeg er game igen.
PeterHejleJensen skrev:WeirdMoose skrev:PeterHejleJensen skrev:WeirdMoose skrev:PeterHejleJensen skrev:SimonGreen skrev:er du gået helt i døden, hvad angår træning Peter?
yeah right![]()
![]()
Still a member.![]()
Og nu er min dovenskab forsvundet
Og rygproblemet er forsvundet så jeg faktisk kan rejse mig op uden det gør nuller naller længere så jeg er game igen.
![]()
WeirdMoose skrev:Nu er det officielt, tager ned i unifitness i morgen og kommer i gang. Ellers må du slappe mig i nakken med det bord/bænke sæt vi flyttede i går
PeterHejleJensen skrev:WeirdMoose skrev:Nu er det officielt, tager ned i unifitness i morgen og kommer i gang. Ellers må du slappe mig i nakken med det bord/bænke sæt vi flyttede i går
Det her kræver en ""
WeirdMoose skrev:Just wondering.. Har du egentlig nogen planlagt struktur på din træning, eller gør du bare lige hvad du føler for på dagen?
PeterHejleJensen skrev:WeirdMoose skrev:Just wondering.. Har du egentlig nogen planlagt struktur på din træning, eller gør du bare lige hvad du føler for på dagen?
Jeg tager det som det kommer. Men skal have fundet et program.
Nogle forslag?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster