Lithium skrev:101 kg med pause på bryst =D> stærkt !
nu er youtube spærret derfra hvor jeg skriver så jeg kan ikke se om det er godkendt - men jeg vender frygteligt tilbage
Skal lige siges at jeg ikke løfter røven, men strammer den

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049937 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Lithium skrev:101 kg med pause på bryst =D> stærkt !
nu er youtube spærret derfra hvor jeg skriver så jeg kan ikke se om det er godkendt - men jeg vender frygteligt tilbage
Spo skrev:Han gør det igen =D>
hot_fifty skrev:nice bænk. Var det uden spotter
Lithium skrev:PeterHejleJensen skrev:05x111kg - Ain't nothing but a peanut.
BOOOOH![]()
Med spotter på er der altid til lidt ekstra. Hvad er din PR?PeterHejleJensen skrev:hot_fifty skrev:nice bænk. Var det uden spotter
Tak
Uden spotter. Var den eneste i centeret. Det er derfor jeg ikke har låsene påFordi jeg er en pussy
Kæmperen skrev:Med spotter på er der altid til lidt ekstra. Hvad er din PR?PeterHejleJensen skrev:hot_fifty skrev:nice bænk. Var det uden spotter
Tak
Uden spotter. Var den eneste i centeret. Det er derfor jeg ikke har låsene påFordi jeg er en pussy
EDIT: Kan se på side et, at det er 101
Spo skrev:cykel, scooter, hund eller bil?
PeterHejleJensen skrev:Spo skrev:cykel, scooter, hund eller bil? :lol:
Kører hverken på hund eller scooter :lol:
Det var på cykel. Landbetjenten var åbenbart ude at gå på en måneskinstur. Min kammerat som heller ikke havde lys på anede ikke det var politiet som spurgte om hvor vores lygter var #-o
Spo skrev:PeterHejleJensen skrev:Spo skrev:cykel, scooter, hund eller bil? :lol:
Kører hverken på hund eller scooter :lol:
Det var på cykel. Landbetjenten var åbenbart ude at gå på en måneskinstur. Min kammerat som heller ikke havde lys på anede ikke det var politiet som spurgte om hvor vores lygter var #-o
Er det seriøst hvad han "joinede the force" for, at gå rundt og se om unge har cykellygte på. Få dig dog et liv din gamle taber. Og hvis han begyndte at skrive, så var du jo på cykel, og han var på gå'ben :wink: Så var det jo bare at cykle væk.
Genial billede forresten =D>
KRAM_ skrev:Hva syntes du om programmet du køre?? (=
virker det ??
er selv igang med at køre et bill starr program., godt nok intermediate men wtf.. ^^ og heller ikke med så vilde vægte som du ;P men jeg ser tydelig fremgang for mig.. men skal jo også have noget at lave når jeg er færdig med det program.. så vil bare lige høre hvordan det her fungere for dig ? ;p
:mrgreen:Cheater så jeg får svulmende biceps
Bondi skrev::mrgreen:Cheater så jeg får svulmende biceps
Fin Chins serie. Flot bænket =D>
Bondi skrev:FANTASTISK RUNDE =D> Gid det var mig der lige kunne banke 4 PR's af på en runde.
Held og lykke på Søndag =D>
Bay skrev:Vild omgang Peter =D>
Du er sku ved at være stærk =D>
Hvis du kan lave 5x97,5kg i bp, så man du også maxe mere end 105kg
Kæmperen skrev:Tillykke med rekorderne Peter.
Får du stadig løbet lidt?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster