Bruger login

Tilbudsguide, uge 51, 2018
Flæskesteg, and og medister!

Ugen der gik, uge 49, 2018
Sære muskler og drop sæt!

Tilbudsguide, uge 50, 2018
Appelsiner, mørk chokolade og mandler!

Ugen der gik, uge 48, 2018
Vand, øvelser og bøger!

Statistik

Vi har 55262 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er annefrandsen

Vores medlemmer har i alt skrevet 2023127 indlæg i 86305 emner

3 nye indlæg i dag

I alt: 353
Medlemmer: 8
Skjulte: 1
Gæster: 344

Følg bodybuilding.dk på

PRINCE - ro og refleksion

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

I dag angreb livet mig. Mere følger.

Musikken som resultat af en "klassisk rock" playlist på Spotify afspillet nede i kælderen for få timer siden. Jeg kendte ikke nummeret før nu. Det som sådan heller ikke noget særligt, imo, men det løste opgaven og fortjener således en plads her i ro og refleksion. Her er plads til alle, også dig og mig.

Livet angreb mig som sagt. Mit sind og min krop har ikke arbejdet godt sammen i dag hvormed jeg formåede at tabe 2 x 5kg´s skiver hvoraf den ene bouncede fra jorden og ind på min knogle. Ja DEN knogle. Den der lige hvor foden hæfter. De peger ind mod hinanden. I ved udmærket godt hvilket stykke kalk det er jeg mener her. Ingen grund til at forvente at jeg specificere det yderligere. Her er hverken brug for en fysioterapeut, en læge eller en eller anden knogleolog. I ved UDMÆRKET hvad der menes.
Det gjorde, og gør stadig, helt afsindigt ondt. Jadani bevidnede hele episoden så jeg kan ligeså godt gå til bekendelse her i loggen med det samme i stedet for at lade som om det aldrig er sket. I finder vel ud af det af omveje og så står jeg bare der og prøver at spille cool. Det går bare ikke.
Jeg mente at jeg burde pakke sammen og gå hjem men Jadani fik mig overbevist om at alt var helt fint. Jeg kiggede efter og måtte give ham ret. Ingen skade sket trods smerten.
Træningen:
Squats
10x20
10x20
10x20
5x60
5x70
5x80
3x90
1x100
1x100
1x105
3x90
8x80
5x70

Dødløft
5x90
5x100
5x90
5x90
5x90

Bænk
10x20
5x60
5x90
5x90
8x80

Fair nok, sket er sket, træningen er trænet og bedst som Bahnsen Den Velfriseret skulle til at squatte 135, tror jeg nok det var, formåede jeg at smide hele min shake på jorden. 0,7L mælk, havregryn og chokoladepulver ud over det hele i hvad der mest af alt lignede noget som jeg havde set engang før i mine unge dage som Big J så fint formulerede det. That´s right, Big J var også til stede denne tirsdag eftermiddag. Jeg fremskaffede store mængder toiletpapir til at få tørret lortet op men udbuddet tangerede ingenlunde efterspørgslen. Det her Jadani kommer ind i billedet. Han omlagde min strategi radikalt så vi i en allerhelvedes fart fik tilegnet os en sugeevne hvis lige ikke er set nede i klubben længe. Bortset fra mine tabte gains så ånder alt fred nu.

Jeg synes det tyndt med anden aktivitet end min egen her i loggen. Nu jeg heller ikke selv den bedste til at ytre mig i andres logbøger. Måske det på tide at gå lidt til angreb hist og her så folk kan komme op i gear og få skrevet deres samfundspligtige log.
Stort tillykke. Du har netop læst et stykke tekst leveret af PRINCE.
Brugeravatar

Reputation point: 45

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Foregående

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster