Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56930 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Ellenfah

Vores medlemmer har i alt skrevet 2036901 indlæg i 92478 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 278
Medlemmer: 5
Skjulte: 1
Gæster: 272

Følg bodybuilding.dk på

RDL + Sumo Suupersæt ?!

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Hej!
Tjek denne video:
https://www.instagram.com/p/B3_Z6XoAkRt ... a3iozdcgor
Hvis ikke Peterlagermand1 har en åben profil på insta kan du nok ikke lige se den hvis du ikke følger ham..

Hvad siger du til kombinationen?
Jeg synes selv det ser super fedt ud.
Det er selvfølgelig ikke noget man skal rode med som nybegynder, men hvis man har godt styr på begge øvelser. Så virker det til at være en tidseffektiv måde at ramme mange forskellige muskler på. + Lidt andre fordele?

Måske specielt hvis man har mange års erfaring, men ikke har tid til hverken at komme afsted super mange gange om ugen, og ej heller kører programmer der kombinerer flere forskellige dødløftsvariationer?
Nu taler vi primært hypertrofi, for er godt klar over at det ikke er noget der passer synderligt godt ind i et styrkeløft program fx.

Men er det noget du fx. Vil mene brænder CNS helt vildt af så man ikke bør kører sådan en kombination der ofte ?
Eller?

Kom gerne med dine indspark.
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 1353
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Forklar hvad der skulle være pointen i at supersette på den måde fremfor at tage det i straight sets. Jeg tør ved med, at antallet af reps i hver øvelse er det samme om han supersetter som hvis han tog dem i straight sets. Altså, han kunne tage 10 reps RDL og 10 reps sumo - og holde pause - og så et nyt set. Eller han kunne tage 20 reps RDL, pause, 20 reps sumo. Og så er vi ud på ét. Det dér er jo bare for at se badass ud på instagram. Det er noget andet hvis man kører 10 reps squat og 10 rep benpres efterfølgende. I så fald giver det mening, da ryggen og teknik ofte er begrænsende faktor i squat, mens benene godt kan tage lidt ekstra tæsk i benpres lige efter. Eller 10 rep sumo og 10 rep leg curls for den sags skyld.
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 638
Tilmeldt: 19. aug 2012, 15:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster