Bruger login







Tilbudsguide, uge 35, 2019
Hakket gris og okse!

Ugen der gik, uge 33, 2019
HST og kropshævninger!

Tilbudsguide, uge 34, 2019
Mandler og storkøb af frugt/grønt!

Ugen der gik, uge 32, 2019
Styrke i squat og Mr. Olympia 2019!


Statistik

Vi har 55808 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er BlancaMib

Vores medlemmer har i alt skrevet 2031665 indlæg i 86846 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 472
Medlemmer: 8
Skjulte: 0
Gæster: 464

Følg bodybuilding.dk på

Ris/Ros for dette program

Udskriv emne


Post din vurdering af et program du har kørt

Tilbage til Anmeld dit træningsprogram





Hej BB.

Jeg ønsker at træne 5 gange om ugen (mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag).
Derfor har jeg prøvet at sammensætte et program, som jeg mener mere eller mindre dækker det hele godt ind.
Hvad synes i? Mangler der noget, eller kan jeg godt gå i krig med den? Er modtagelig for alt.

På forhånd tak.
Link til program:
https://gyazo.com/8ef23b3870e8c0070b376d55f2388e26
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 13. jul 2014, 14:39
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det der er ikke et program :-)

Hvad er dit mål med træningen samt din erfaring? Hvor ligger du styrkemæssigt?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 23. jan 2016, 16:03
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Joker Davis skrev:Det der er ikke et program :-)

Hvad er dit mål med træningen samt din erfaring? Hvor ligger du styrkemæssigt?


Jeg vil gerne have weekenden fri, hvor den evt. kommer til at bestå af lidt cardio.
Og samtidig ønsker jeg at komme igennem hver muskelgruppe to gange i løbet af ugen.
Jeg er ret erfaren indenfor træning, har trænet i omkring 4-5 år - og målet er mere muskelmasse samt styrke.
Setter med 95-100 kg i bænk, 100-110 squat, 120-130 dødløft.

Det jeg har prøvet på at lave er et såkaldt 2/3 split, hvilket resultere i at jeg kommer igennem hver muskelgruppe 2 gange ugentligt.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 13. jul 2014, 14:39
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har ikke set de øvelser du har skrevet endnu. Men hvordan har du tænkt dig at blive større og stærkere? Rep range, sets? Pause? TUT? Blocks?
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 830
Tilmeldt: 16. feb 2007, 23:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Overvejelsen omkring set og reps er vigtig. Jeg ville personligt indkludere noget unilateralt arbejde og holde onsdagen fri.
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 325
 
Indlæg: 4064
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



dwellengers skrev:Overvejelsen omkring set og reps er vigtig. Jeg ville personligt indkludere noget unilateralt arbejde og holde onsdagen fri.


Enig. Hvis man ikke har styr på dét som gør en stærkere og større, så skal man holde sig til de programmer, hvor erfaringen viser god resultat.
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 830
Tilmeldt: 16. feb 2007, 23:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rækkefølgen virker tilfældig, alt for meget pres i forhold til træk, mængden af overkropsøvelser, ingen angivelser af set og reps.
Hvis du har trænet i 4-5 år kan det undrer mig du ikke selv kan se det.
Jeg vil anbefale at finde nogle programmer andre har skrevet. Enten træne 4 gange om ugen med et 2 split, eller hvis det er vigtigt med 5 træningsdage, kan du finde et 3 split og et 2 split, og så sakse lidt.
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 1145
Tilmeldt: 28. okt 2013, 09:47
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 133.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tr.Bjørn skrev:Rækkefølgen virker tilfældig, alt for meget pres i forhold til træk, mængden af overkropsøvelser, ingen angivelser af set og reps.
Hvis du har trænet i 4-5 år kan det undrer mig du ikke selv kan se det.
Jeg vil anbefale at finde nogle programmer andre har skrevet. Enten træne 4 gange om ugen med et 2 split, eller hvis det er vigtigt med 5 træningsdage, kan du finde et 3 split og et 2 split, og så sakse lidt.


Tak for svaret.
Jeg ønsker at træne de 5 hverdage i ugen, da motivationen er stor i hverdagene i forhold til i weekenderne.
Er det noget du kan hjælpe mig med? At finde et passende 3split og et passende 2 split, som jeg så kan mikse lidt sammen så det vil fungere? Men måske det optimale vil være, at bide i det sure æble og træne et 2 split?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 13. jul 2014, 14:39
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rainman skrev:
Tr.Bjørn skrev:Rækkefølgen virker tilfældig, alt for meget pres i forhold til træk, mængden af overkropsøvelser, ingen angivelser af set og reps.
Hvis du har trænet i 4-5 år kan det undrer mig du ikke selv kan se det.
Jeg vil anbefale at finde nogle programmer andre har skrevet. Enten træne 4 gange om ugen med et 2 split, eller hvis det er vigtigt med 5 træningsdage, kan du finde et 3 split og et 2 split, og så sakse lidt.


Tak for svaret.
Jeg ønsker at træne de 5 hverdage i ugen, da motivationen er stor i hverdagene i forhold til i weekenderne.
Er det noget du kan hjælpe mig med? At finde et passende 3split og et passende 2 split, som jeg så kan mikse lidt sammen så det vil fungere? Men måske det optimale vil være, at bide i det sure æble og træne et 2 split?


Tjek evt. Back 2 Basics programmet. Brug google eller søgefunktionen herinde.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 23. jan 2016, 16:03
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Et bud kunne være PHAT som er et 3+2 hypertrofi og styrke split af Layne Norton.
http://www.directlyfitness.com/store/p- ... ut-system/
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 325
 
Indlæg: 4064
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



dwellengers skrev:Et bud kunne være PHAT som er et 3+2 hypertrofi og styrke split af Layne Norton.
http://www.directlyfitness.com/store/p- ... ut-system/

Mange tak. Det vil jeg se nærmere på.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 13. jul 2014, 14:39
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Anmeld dit træningsprogram




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster