Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 56541 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er manopari2222

Vores medlemmer har i alt skrevet 2032723 indlæg i 87678 emner

5 nye indlæg i dag

I alt: 468
Medlemmer: 11
Skjulte: 1
Gæster: 456

Følg bodybuilding.dk på

Road to glory

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

DAgens træning blev lidt mærkelig, jeg kom ikke afsted fra morgenen.

Så tog lidt arbejde i 3 timer, inden jeg røg på træningen, for så nu her om lidt og skulle afsted igen og arbejde lidt. Har nogle små ting der lige skal klares

All in all rigtig tilfreds med dagens træning dog, selv om min kost har været katastrofal i et par dage, faktisk siden i fredags, hvilket jeg efterhånden kan mærke. Kroppen har ikke samme overskud, hvilket føre til at mine PR dage her er sværre end de burde være.

Nå lad os hoppe til det sjove

Bænkpress
2x5x60 kg
1x100 kg
4x5x110 kg -> Ret tung, og tror ikke et +5kg spring næste uge er muligt, så må nok nøjes med +2.5 kg desværre.
2x10x83 kg

Volume: 4260 kg

https://www.instagram.com/p/B7TYmznHeST/

Som nævnt oven over, må jeg nok indse at de +10 kg / 6 week er for meget, jeg tror dog godt jeg kan få +7.5 igennem, jeg tror dog jeg justere en smule på programmet til næste rotation, tænker at køre 1 uges deload (føler min krop pt tigger om en deload uge....) Når min deload er forbi, så køre jeg kun 1 let uge, før jeg går på 'old max' og så 3 ugers PR. Så long stort short, cutter jeg en let uge, til fordel for at køre en deload.

Har aldrig følt jeg havde behov for deload, men lige nu tigger min krop lidt efter en uge, så om 8 træninger mere, bliver det tid.

Military press -> Jeg arbejder stadig med top styrken her, forhåbningen er at kunne få fyret nogle KG på ret hurtigt.
6x20
6x43
6x45
6x50
3x55
3x1x60

Valgte at køre nogle ''tunge'' 1'ere, for lige at vænne mig til at presse 60 kg over hovedet, de var lettere end jeg havde forventet, og kunne klares ret fint uden nogen form for leg drive. Så om 1-2 måneder er de 60 kg for reps super nemt, skulle gerne op på de 80 kg i mili for reps før August.

Cable flys -> Var udmattet, manglende mad osv så færre kg end normalt
6x20 kg
3x8x17.5 kg

Side lateral raise
3x8x15 kg

Dips
5xBW
5x+10 kg
2x5x+15 kg

Pallof
3 sæt af 20 sec med 4 reps for 5 sec hold, af 12.5 kg

Over and out

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Dagens træning var skuffende, ret tilfreds med mine løft kg mæssigt.

Men jeg fuckede virkelig formen op på sidste sæt, jeg filmede sættet, min dødløft teknik er typisk ret god, havde bare slet ikke hovedet med i gamet... Tror jeg prøvede at rush mit setup, så videoen ikke stod for længe.. Det var IKKE kønt, uploadede det alligevel, som en reminder til mig selv og andre, at man ALTID skal have fuld fokus, ligemeget hvad...

Nå til det

Straight up lat pull down
3x10x25 kg

Dødløft
5x60 kg
5x100 kg
3x110 kg
3x120 kg
3x125 kg
3x130 kg
3x135 kg
3x140 kg

https://www.instagram.com/p/B7WO-_NA2P6/ -> Sidste sæt, jeg følte egentlig løftet var ok undervejs, meeeeen da jeg så videoen fik jeg straks flash back-.- Ved alt jeg skulle have gjort anerledes, jeg havde som sagt bare ikke hovedet med i det løft.

Chins
3x5xBW

Seated rows
3x6x85 kg

Jefferson curls
3x20 kg -> højste på step bænk, min fleksibilitet er snart ganske god den vej, nu skal jeg bare arbejde med mere all around. Kan NÆSTEN få en flad hånd ned på gulvet, vi er 1 cm fra at jeg kommer helt ned!.

Hammer curls
2x8x22.5 kg
8x20 kg

Over and out.

Lidt hurtigt da jeg er på vej ud af døren

Dagens træning
Squat
5x60 kg
5x80 kg
5x5x100 kg
2x10x78 kg

https://www.instagram.com/p/B7bTobJHzUh/

Volume: 4700 kg +/- lidt, ikke lige regnet.

All in all så stærkt overrasket, jeg havde et enormt overskud og tror faktisk godt jeg kunne have hukket 105 kg for 5x5, der var virkelig meget energi og overskud, så det er lækkert at se at tingene flasker sig.

Yates rows
6x60
3x6x80 kg

lex extensions
5x55
5x65
5x75
5x80
5x85
5x90

Der er kun 95 tilbage, som jeg går op til næste gang, og så langsomt cutter et af de tidligere sæt af, for så at hukke ekstra af de tunge sæt.

Lat pulldowns
3x5x85 kg -> Lidt cheat dog ikke meget, og så med langsom excentrisk

hammer curls
4x8x20 kg

back extensions
3x6xBW -> 15 sec excentrisk

over and out.

Dagens træning lidt kort fortalt var skuffende, jeg var pisse sur på mig selv over et par dumme valg, som gjorde at min kost og sådan ikke spillede. Jeg var på ingen måde ''sat op'' til at klare det godt, og det gav udslag big time i træningen....

Fik 2 sæt på 3x115 kg igennem, inden det 3 sæt gik galt på 3 rep, så valgte at køre 3x2x115 kg bagefter....

Bænkpress
2x5x60 kg
3x100 kg
2x3x115 kg -> https://www.instagram.com/p/B7d4Vi0nTT8/
3x2x115 kg
3x8x88 kg -> skulle så have kørt 90 kg, gik noget galt her i mine tal...

Volume: 4400 kg

Der var komplet udsolgt for energi, så kørte kun lidt ekstra

Military press
10x20 kg
6x40 kg
5x50 kg
3x55 kg
2x5x50 kg

Cable fly
10x17.5 kg
2x10x18.5 kg

Triceps push down
10x40 kg
2x8x42,5 kg

Aaaand out, smuttede hjem efter blot 4 øvelser, der var udsolgt, og jeg var pisse sur og skuffet på mig selv over min forberedelse til dagens bænkpress....

Ikke alene havde jeg fucket kost og alt op, det var også det psykologiske, jeg gik ind til sæt 2 med safety pins, som ikke lå rigtigt første gang, fordi jeg var nervøs for om den kom op, igen fordi jeg ikke følte mig klar. Så begyndte jeg psykologisk at tvivle på mig selv, og det kostede også bare meget energi.... Alt i alt pisse træls og sur på mig selv ](*,) ](*,) ](*,) -> Men intet andet end at samle mig selv op, og arbejde videre. Betyder at jeg skal overveje om min 3 rep vægt skal forblive til næste uge... Eller om den forsat skal øges, jeg hiver en spotter ind og tager det kamp seriøst og forhåbentlig får alt til at gå op i en højere enhed.

Havde en ret lang dag på jobbet, så træningen blev lidt kortere.

Imorgen bliver nok også hektisk, så er meget spændt nu de 110 kg sidst gik fint, men de 115 kg gik lidt i koks.

Så bliver super spændende om de 112.5 kg kommer op for +3 sæt!!!

Dagens træning
Squat
5x60 kg
3x80 kg
3x100 kg
4x3x115 kg -> https://www.instagram.com/p/B7jCBg6n75_/ Pæn dybde som altid, men det var ret tungt, så formen var lidt shaky.
3x8x90 kg -> UTROLIG tungt, det sidste sæt trak tænder ud, og sendte mig direkte på knæ for at hive luft.

Volume: 4400 kg

Det var sidste af de tunge squat dage, jeg opsummere på søndag over hele den første 6 ugers rotation, og lidt info på hvad jeg gør frem af imod den næste!.

Standing calf raise
10x80 kg
5x120
5x140
5x145

Yates rows
10x20
6x60
6x80
5x90
4x100
5x90
8x80

Leg extensions
6x65 kg
6x75 kg
5x85 kg
3x95 kg
3x97.5 kg (max)

Ret tilfreds med dagens træning tiltrods for jeg var lidt bagt inden, ser meget frem til imorgen :dance:

Okay et par pointers, jeg er usikker på om min krop er bygget til en 6 ugers periode hvor de 3 af dem er konstante PR's.

Tror faktisk programmet skal ned og være 4 ugers, så der er 1 let, 1 default, 2x PR. Min krop hungre absurd meget efter en deload, og det betyder som jeg ser det at 3x PR week er for meget. Ser meget frem til min deload, desuden går jeg og overvejer at bestille en slingshot, så jeg kan køre mere overload.

Jeg har noget mentalt når vægtene bliver tunge, så tænker en slingshot kan lære mig tungere vægte.

Dagens træning var desuden et bust, jeg kunne ikke få 5 reps igennem at all, min kost har været latterlig ringe, arbejdet trak tænder ud, og nu står jeg her med 3x4x112.5 kg... Teknisk set en PR dag stadig, men hold nu kæft jeg er pisse sur på mig selv.. Som sagt overvejer jeg stærkt at cutte det til et 4 ugers program, så ville jeg hver 4 (5) uge hvis deload, have +10 kg squat / død, og +5 kg bænkpress, det ville trodsalt stadig give mig små +60 kg til bænken i 2020 hvis det var realistisk at holde året igennem (altså 180 kg max ca), en squat og død på +200 kg, det er jo alt sammen ganske flot, og måske mere realistisk end mine nuværende, mest fordi jeg åbenbart er for gammel, eller for tidligt i min træning siden i denne omgang til at jeg kan bære 3x PR weeks.

Nå til det

BP:
2x5x60 kg
2x100 kg
3x4x112.5 kg -> https://www.instagram.com/p/B7lpZaHnQdh/
3x10x85 kg

Volume: 4700 kg

Cable flys
10x17.5 kg
3x8x20 kg

Military press
5x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x55 kg
3x60 kg
3x1x63 kg

Arbejder langsomt på at overload med tunge singler, så jeg kan tilvænne mig til at køre tung military.

Rope extensions
10x30 kg
2x10x32.5 kg

Stiff arm pull down -> Lidt leg forsat
3x10x27.5 kg

Smuttede hjem derefter, jeg er pisse sur over min bænkpress....

Pt er jeg usikker på om jeg tager lørdagen med, mit bryst, tri og skulder har behov for en pause. Tror desuden heller ikke at de 117.5 kg er realistiske (118 hvis clips). Men nu ser jeg hvordan jeg har det Fredag, hvis jeg ikke føler mig 100% klar, så starter jeg min deload Lørdag, og holder den til næste Søndag, inden jeg så høvler på med 2 rotation som formegentlig bliver en 4 week period.

Lovede mig selv at stick to the program i 3x rotationer, og er jeg også fristet big time til... Men ved virkelig ikke om det er en god ide, sådan som jeg har det her... Min squat og dødløft kan sagtens følge med, men bænkpress vil blive udfordret absurd meget på at køre 3x PR igen.

Endnu en kort træning, jeg filmede et par sæt, fik lidt sparring...

Alt i alt fandt jeg ud af at min dødløft form sutter pik, og jeg er nød til at fokusere på den.

Næste gang (formegentlig søndag), køre jeg noget 10-15x3x100 kg -> Let nok til ikke at give problemer, men tungt nok til at formen rent faktisk kan testes lidt af. Tanken er at filme ALLE sæt, og så prøve at adjuste fra sæt til sæt, indtil formen consistent sidder der.

Dagens træning

Dødløft
5x60 kg
3x110 kg
3x120 kg
3x130 kg
6x3x110 kg
6x3x110 kg defecit (mindre skiver + lille klods under fødderne).

Følte mig ikke rigtigt udfordret, men min teknik var der bare aldrig rigtigt.... Her er mit bedste forsøg, som stadig er ynkeligt, og pisser mig af fuldkommen ubeskriveligt meget.... https://www.instagram.com/p/B7oPT1iHJoN/

Min teknik er ellers noget jeg før var stolt af, jeg troede at jeg hyper extendede min lænd i perioder, er så tydeligt at jeg skal der ned hvor jeg tror det er overextended.... Som sagt søndag køre jeg noget sick spam, og satser på det kan fixe min lorte teknik.

Yates
10x60 kg
2x10x70 kg

Face pulls
10x17.5
10x20
10x22.5

Hammer curls
4x6x22.5 kg

Cuttede træningen kort her, dødløften tog ret lang tid, da jeg virkelig lagde tid og energi i det.

Vil dog sige at jeg følte mig ret mentalt klar, så kan godt være lørdag får lov at være en del af programmet. Så vil det være Søndag - søndag deload. Er dog ikke super bekendt med deload 'taktik' -> det jeg har læst er at jeg forsat skal køre mine løft, bare med færre kg, og bare noget 3x3 etc.

Foregående

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster