Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67972 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049959 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Technotrold skrev:Min sidder på midten af ryggen,
men får ondt af squat :S
og The plank hvad er det?
Technotrold skrev:tak ang video for the plank:)
altså min læge hun sagde der findes ikke nogen form af operation for der hvor dine er, og det er kun midten skulle vidste ikke være noget med læden overhovedet kun midten...
Men har derfor aldrig rigtig lavet squat. laver ikke noget som gør ondt på den dårlige måde.
trænings ømheden efter det er bedste:D men når man hver gang går ned og det gør ondt så er det bestemt ikke sjovt. derfor har lavet benpres i stedet
Men core træning vil jeg så prøve, alt der mindste smerten er villig til.
Technotrold skrev:goddag i sidste uge var jeg oppe hos min læge, da jeg har haft rygsmerter i godt vel 2,5 år, og været til kiroprakter mange gange.. så har fået fortaget røgten billeder af Ryggen, og fået svar på hvad det er jeg lider af, det hedder SCHEUERMANNS SYGDOM.
jeg fik den besked af lægen der ikke var noget at gøre og hvis det gjorde ondt, så var der jo opfundet smertestillene piller.
skal det virkelig være vejen frem for en 20 årig knægt?
Link til sygdom
http://www.sportnetdoc.dk/injury/10-15.htm
hvis nogen har noget lignede og ved noget omkrig øvelser som er bedre lave end andre, må i meget gerne komme med det. eller andre ting omkrig sygdommen, ALT KAN BRUGES!
på forhånd tak for svarene.
venlig hilsen Nick
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.
Kocemba skrev:Såvidt jeg husker har Thomas Jagd også sygdommen. Han snakker vist om den og følgerne i interviewet med ham selv her på siden.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster