Bruger login

Ugen der gik, uge 33, 2019
HST og kropshævninger!

Tilbudsguide, uge 34, 2019
Mandler og storkøb af frugt/grønt!

Ugen der gik, uge 32, 2019
Styrke i squat og Mr. Olympia 2019!

Tilbudsguide, uge 33, 2019
Juice, kylling og pasta!

Statistik

Vi har 55784 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er LiffCalliashy

Vores medlemmer har i alt skrevet 2031534 indlæg i 86836 emner

27 nye indlæg i dag

I alt: 534
Medlemmer: 6
Skjulte: 0
Gæster: 528

Følg bodybuilding.dk på

Sjove ting du har set i dit center!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Fantastisk tråd! Brian Henneberg fik mig herover fra et link på Bodylab og jeg læser et par sider en gang imellem når jeg har brug for et grin!

Anyway, jeg lavede en profil kun for at skrive det jeg oplevede i mit stamcenter for et par uger siden. En fyr stod i et powerrack og skulle squatte. So far so good. Han starter med 60 kg. og stønner lidt men jeg tænker ikke rigtig over det for det så sådan set fint ud da jeg kom til at kigge i hans retning. Det fanger dog mit blik da jeg ser at han går op til 100 kg. Jeg tænker okay det virker umiddelbart lidt tungt for ham baseret på hvor meget han stønnede før, men hey folk kan jo overraske. Og så ser jeg det. Buddymakker har sat safety bars op på nogle af de nederste hakker i powerracket med en stang på tværs. Han bruger stangen som en eller anden form for dybdemåler, så når han squatter rammer hans baller stangen så han ikke kan komme længere ned og så går han op igen. Den sidder bare alligevel så højt at han nok er 4-6 cm. over parallel. Han squatter så med 100 og det går sådan set fint nok, udover selvfølgelig at han ikke rammer dybde. Han racker og går nu op til 120 kg.! Første rep fint nok, andet rep fuldstændig fejler han, han læner sig fremad (han har jo ikke rigtig noget valg der er jo en stang i vejen bag hans ben) men det lykkedes ham på en eller anden måde at få vægten op igen ved at trække sig med op armene i racket. Jeg står bare som et idiot og glor, men heldigvis er der to barmhjertige samaritanere der løber hen for at hjælpe. Vægten er på plads igen så de to samaritanere forsøger at forklare at safety bars jo helst skal fange vægten hvis man fejler, og prøver at tage dybdemåler stangen væk og sætte safety bars højere. Buddymakker er dog slet ikke med på det, det fungere jo fint (?!) så de opnå et kompromis hvor de sætter safety bars højere op men stadig med stangen på tværs. Nu kan buddymakker kun lave et højt quarter squatte, så det gik jo fint med 120 så dem tager han lige igen. Når han kun skal quarter squatte så kan han jo snildt tage 8-10 stykker. 120 var jo piece of cake så han går op til 140 (!) og jeg står og debattere meget kraftigt med mig selv om jeg ikke burde gå over og fortælle at det nok ikke en god ide. Jeg ender dog med ikke at gøre det for han virkede ikke særlig lydhør overfor de to samaritanere, og nu har han jo safety bars så jeg tænker helt galt kan det ikke gå. 140 går jo snildt med 8-10 reps med noget begrænset ROM, og her indser jeg så at jeg jo egentlig var i gang med at træne og om jeg ikke burde gå i gang med det igen.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg tager i går aftes ned for at træne i den lokale Urban gym, ganske vist er der en bred vifte af folk dernede der træner mere eller mindre hovedrystende, men det er så hvad det er..

Da jeg kommer ud i omklædningen for at smide mine ting i et skab ligger der, midt på gulvet en gut i gymnasiealderen, i bar overkrop og fyrer pushups af i et tempo der kunne gøre enhver forpustet bare ved tanken.

Det er selvfølgelig også træls at afslutte sin træning, gå i omklædningen og føle at der liiiige var lidt mere at skyde med :´)

Reputation point: 20

Geografisk sted: Fyn

Træner her: Fitness Syd

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

For ca. 2 uger siden, da jeg var nede i centret for at træne. Jeg starter med squat, men ser ud af øjenkrogen en fyr der træner i klovne kostume! :O
Jeg kigger lige en ekstra gang for at være sikker på om jeg nu ser rigtig, og det gør jeg.
Jeg har nok lignet et stort spørgsmålstegn i hovedet og må da også indrømme at jeg virkelig skulle bide tænderne sammen for ikke at bryde fuldstændig sammen af grin

Reputation point: 0

Kostplan: Vis kostplan

Katjagirl8 skrev:For ca. 2 uger siden, da jeg var nede i centret for at træne. Jeg starter med squat, men ser ud af øjenkrogen en fyr der træner i klovne kostume! :O
Jeg kigger lige en ekstra gang for at være sikker på om jeg nu ser rigtig, og det gør jeg.
Jeg har nok lignet et stort spørgsmålstegn i hovedet og må da også indrømme at jeg virkelig skulle bide tænderne sammen for ikke at bryde fuldstændig sammen af grin

Hvorfor bide tænderne sammen? Du var jo i selskab med en klovn. Hans formål var at få dig til at grine.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

I'm cruel only to be kind, said the poet.
http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer/
Brugeravatar

Reputation point: 1759

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Logbog: Vis logbog

Ikke lige mit center, men den måde Flex Lewis her holder det nede på og fortsætter sit sæt trods vanviddet (Who the fuck is Frank?), er legendarisk og sort humor på et eller andet niveau som bare er enormt sjovt.

https://youtu.be/NXNIHaXQpnQ?t=743

Reputation point: 15

Foregående

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster