Da jeg nåede til sidste øvelser som var Hammer Curls gik det helt galt. Jeg løftede i højre side med for mange kg og for dårlig teknik (STUPID!) da jeg hørte et smæld i højre skulder. Den var derefter totalt lammet og jeg kunne næsten ikke bevæge den i 2 min
Det skal lige siges at på dette tidspunkt var jeg midt i en arm fokus periode. Det vil sige at jeg i 6 uger havde lavet 10x10 GT turner til biceps og triceps 2 gange om ugen.
Efter en lang pause uden træning begyndte jeg så småt igen for 2 uger siden da jeg ikke kunne mærke noget besvær længere
Desværre er den nu gal igen ..
Jeg får ondt foran på skulderen når jeg bruger den fysisk. Jeg kan også mærke det når jeg bare skruer på vandhanen eller vasker håret.
Jeg kan fremprovekere irrationen ved at spænde i biceps og med den anden hånd presse så der kommer et større pres på biceps. Så kan jeg tydeligt mærke irritation foran på skuldren på den arm der spænder. (se billede)
Jeg har ikke kunne mærke irritation eller smerte i en speciel muskelgruppe da jeg prøvede at begynde at træne igen, smerten er kommet snigende efter træning. Men der er forsvundet voldsomt meget styrke i presseøvelser som bænkpres og military.
Jeg har været til lægen 2 forskellige steder.
Den første giver jeg ikke meget for, men den anden mente at der var sket noget der hvor biceps hæfter oppe i skulderen.
Lige pt. holder jeg den i ro så godt jeg kan og træner kun benene.
Er der nogen der har prøvet det samme?
Eller nogen der kender noget der måske kunne hjælpe? kulde/varme behandling (det er 2 mån siden det skete). eller cremer som hjælper?