Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69190 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JamesSyday
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049993 indlæg i 100493 emner
0 nye indlæg i dag

jones16 skrev:Jeg sys helt sikker at en tyk sølvkæde ser for macho ud til en pumpet fyr

eus skrev:jones16 skrev:Jeg sys helt sikker at en tyk sølvkæde ser for macho ud til en pumpet fyr
Macho? tjaa
Først og fremmest stinker det langt væk af ballademager, men det kommer an på hvilke signaler man vil udsende.
Iøvrigt er det noget nær umuligt at komme ind nogen steder i byen med sådan en på

eus skrev:ved ik du mener det ironisk, men min erfaring er at steder med den mindste dresscode kommer du ik ind hvid du har en stor tyk sølvkæde om halsen

ste0 skrev:eus skrev:ved ik du mener det ironisk, men min erfaring er at steder med den mindste dresscode kommer du ik ind hvid du har en stor tyk sølvkæde om halsen
men må ikke nægte fold adgang uden nogen grund , også selvom de har en halskæde på

blomdk skrev:Karl Æg skrev:Mænd går med ur og slips. Smykker er for kvinder.
det er jo så din holdning

Karl Æg skrev:Hr. Larsen: diamantøreringe (eller hvad det er du hentyder til) bliver jo ikke nødvendigvis mindre bøsset fordi du siger det ikke er det

Christina H skrev:Jeg tror, at hvide mænd skal være varsomme over for smykker.
Hvis man er en stor, veltrænet sort fyr, så kan man slippe afsted med lidt af hvert - også en diamantørering.
Jeg tror dog, at en god tommelfingerregel er at holde sig langt væk fra smykker, hvis man ikke er kvinde.
Christina

Karl Æg skrev:ste0 skrev:eus skrev:ved ik du mener det ironisk, men min erfaring er at steder med den mindste dresscode kommer du ik ind hvid du har en stor tyk sølvkæde om halsen
men må ikke nægte fold adgang uden nogen grund , også selvom de har en halskæde på
Selvfølgelig må du da det. Det er helt og holdent op til den enkelte diskoteks-ejer at sætte en dress-kode for hans gæster, og hvis den tilfældigvis indebærer udelukkelse af folk med store sølvkæder, synlige tattoos og baggy hip-hop tøj er det jo bare sur røv for dem der klæder sig sådan.
Derimod er det ulovligt at udelukke folk på diskriminerende baggrund (hudfarve, køn m.v.)
Mænd går med ur og slips. Smykker er for kvinder.

Happy skrev:øreringe og pirsinger...høre tøsser til med mindre man er gay kan man jo gå med det--hehe....ankerkæder og et fedt ur er alright)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster